Закупівля розробки двох інтерактивних ігор для дітей

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender_tender_ntylth(3)
Закупівля розробки двох інтерактивних ігор для дітей

Благодійна Організація «Благодійний Фонд «Вітри змін» (надалі БФ «Вітри змін» або «Замовник») в рамках Проєкту за Угодою з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), запрошує постачальників подати цінові пропозиції на участь у закупівлі: розробка двох інтерактивних ігор для дітей, спрямованої на інтеграцію та адаптивної стратегії подолання, для використання в ході реалізації Проекту.

 На закупівлю виноситься один лот (див. додаток 3).

Кінцевий термін подачі пропозицій від Учасників до 16.00 години 25 вересня 2025 року (за київським часом).

 

ДОСТАВКА 

м. Одеса, вул. Тираспольська, буд. 18. 

 

ПРОПОЗИЦІЇ ТА ДОДАТКИ 

Постачальники надають свої пропозиції електронною поштою з темою повідомлення: «БФ «Вітри змін», закупівля послуг з розробки інтерактивних ігор, оголошення № UKR-2025-57» на електронну пошту Замовника: [email protected], або в запечатаному конверті, який забезпечує конфіденційність вмісту з вказаною назвою і номером закупівлі за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, буд. 76, офіс 26. Контактні особи Руснак Алена, Опаренко Олег, тел. +38 (050) 052-65-84. 

Пропозиції складаються з:

  • Заповненої інформації про учасника та специфікації (додатки 1 та 2);
  • Інформації про предмет закупівлі (додаток 3);
  • Додатки до пропозиції:

- підтвердження виду діяльності (витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);

- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку (витяг);

- банківські реквізити – довідка з банку;

- ліцензія на здійснення відповідного виду господарської діяльності (якщо вимагається);

- інформація про профіль діяльності учасника (принаймні протягом останнього року досвіду у відповідній сфері), інформація про взаємодію з неурядовими організаціями, в довільній формі.

 

Зверніть увагу: 

  • усі ціни вказуються в українській гривні;
  • пропозиції Учасників надсилається електронною поштою на зазначену вище електронну пошту Замовника або в запечатаному конверті за вказаною вище адресою з усіма передбаченими цією документацією документами (підписаними, з печатками (за наявності), у відсканованому вигляді в pdf форматі). Учасники повинні дотримуватись інструкцій, викладених у цій документації;
  • важливо, щоб Учасники ознайомилися з усіма положеннями оголошення про закупівлю та подали пропозиції відповідно до цих вимог. Ненадання необхідних документів або не заповнення текстових полів може призвести до дискваліфікації пропозиції та Учасника;
  • перевага буде надаватися Учаснику, який запропонував найнижчу цінову пропозицію та яка відповідає технічним вимогам Замовника, вказаним в цьому оголошенні. 

Запитання про надання додаткової інформації щодо цього оголошення повинні надсилатися на електронну пошту [email protected] або за вказаним номером телефону, але не пізніше ніж за 24 години до кінцевого терміну подання заявок. 

Пропозиції, подані в іншому форматі, вважатимуться недійсними. 

Цінові пропозиції з необхідними додатками повинні бути отримані Замовником не пізніше 16.00 години 25 вересня 2025 року. 

Пропозиції Учасників будуть розглядатись Замовником після 16.00 год. 25 вересня 2025 року.

 

Додаток 1

ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА

 

Відомості про Учасника процедури закупівлі

Повне найменування (П.І.Б.) Учасника

 

Керівництво (ПІБ, посада)

 

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ юридичної

особи або РНОКПП фізичної особи

 

Юридична адреса

 

Фактична адреса

 

Тел.

 

Електронна адреса (адреса веб-сайту, за

наявності)

 

Інформація про строк чинності пропозиції  (не

менше 30 календарних днів)

 

Підпис/печатка

 

Ми, (назва Учасника процедури закупівлі), надаю свою пропозицію відповідно до оголошення БФ «Вітри змін» № UKR-2025-57 від 17.09.2025 року згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.

Після вивчення оголошення зобов’язуємося виконувати свої зобов’язання відповідно до визначених умов Замовника та ціни пропозиції. Пропозиція включає в себе всі витрати, доставку, податки і збори, інші обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, згідно із законодавством України.

 

 

Додаток 2

УМОВИ та ПОЛОЖЕННЯ

СПЕЦИФІКАЦІЯ

 

№ з/п

 Опис

 Одиниця    

   виміру

Кількість

Ціна за одиницю

  Загальна ціна

           
           
           
           
           
           

7.

         
 

ВСЬОГО

 

 

 

Додаток № 3

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ

 

ЛОТ: розробка двох інтерактивних ігор для дітей, спрямованої на інтеграцію та адаптивної стратегії подолання, для використання в ході реалізації Проекту.

 

Найменування, характеристики, кількість:

1.

Послуга включає:

  • Аналіз потреб цільової аудиторії (діти віком 3-7 років та 8-14 років);
  • Розробка концепцій ігор, механік ігор, сценаріїв ігор;
  • Консультування з дитячими психологами, педагогами, спеціалістами з інклюзії;
  • Розробка дизайну ігрових елементів (картки, поля, фішки, інструкції тощо);
  • Розробка макетів для друку ігор (з урахуванням усіх особливостей – шрифти, кольори, особливі потреби тощо);
  • Тестування пробної версії ігор з дітьми та спеціалістами;
  • Адаптування ігор до дітей з особливими потребами;
  • Розробка інструкцій та навчальних матеріалів для вчителів та батьків;
  • Розповсюдження інформації про ігри;
  • Підготовка звіту про надані послуги.

 

Форма оплати – безготівкова.

Можлива умова передплати.

Перехід майнових авторських прав на твір згідно законодавства до Замовника.

Строк виконання (постачання): до 15 календарних днів з моменту укладання договору.

 

Постачальник приймає на себе зобов’язання при наданні послуг (постачанні товарів) дотримуватись політик протидії сексуальній експлуатації та нарузі, дотримуватись принципів толерантності у взаєминах.

 

Пропозиція за підготовку 1 (однієї) ігри становить

 

___________ грн.

 

 

 

 

Ціна по лоту (розробка двох ігор)

становить 

 

___________ грн.

 

 https://windsofchanges.com.ua/storage/app/uploads/public/68c/d3d/22e/68cd3d22eae8a621841984.pdf


Останні публікації цього розділу:

Організаційні послуги для проведення молодіжної конференції у місті Львові 01-02 листопада 2025 року (2 дні)

Тендер на укладення разового договору на закупівлю продуктових наборів

Запит цінових пропозицій на постачання cистем оповіщення

Тендер на закупівля послуг з верстки, дизайну, літредактора та коректора навчальних матеріалів з української мови згідно лотів

Закупівля послуг фізичних осіб-підприємців з реєстрації та систематизації інформації в проєкті в м. Суми, м. Миколаїв, м. Чернігів

Конкурс на закупівлю меблів