Закупівля робіт з облаштування системи вентиляції та кондиціонування на об’єкті

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
MykytaFisenko

tender_ntylth(1)
Закупівля робіт з облаштування системи вентиляції та кондиціонування на об’єкті

МГО «Львів молодіжна столиця Європи» в межах грантового проєкту з метою втілення активностей, спрямованих на підтримку Львова, як Європейської молодіжної столиці 2025 для створення стійких механізмів для участі та розширення можливостей молоді, що фінансується United Nations Children’s Fund в рамках Угоди № UKR/PCA2023225/SPD2023371, оголошує відкриту закупівлю (тендер) на закупівлю робіт «Влаштування системи вентиляції та кондиціонування на об’єкті: приміщення міського молодіжного центру, за адресою вулиця Коперника, 9» (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

  1. Дата затвердження оголошення про тендер: 18  березня  2024 р.
  2. Контактна особа Замовника, котра уповноважена здійснювати зв’язок із учасниками:
  3. Соломія Павликівська, +380685290895, e-mail: solomiiapavlykivska@tvory.net

Термін подання тендерних пропозицій: - до 12.00 години 28 березня 2024 року.

  1. Спосіб подання: Пропозицію потрібно підготувати згідно з положеннями даного оголошення та додатків до нього та надіслати документи на електронну пошту: [email protected]

!!! в темі листа обов’язково зазначати «Тендер. Влаштування системи вентиляції та кондиціонування …»!!!!

Листи надіслані після зазначеного в п.4 терміну не будуть братись до розгляду.

  1. Предметом закупівлі євиконання робіт  «Влаштування системи вентиляції та кондиціонування на об’єкті: приміщення міського молодіжного центру, за адресою вулиця Коперника, 9». Виконання робіт повинно бути здійснено на об’єкті замовника, згідно розробленої проектно-кошторисної документації.

Детальна інформація міститься в Технічному завданні (Додаток №1), Проект (Додаток № 2), Дефектний акт (Додаток №3)

  1. Джерело фінансування: грантові кошти проєкту.
  2. Умови оплати: Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахунку Замовником Підряднику  платіжним дорученням на поточний рахунок у національній валюті України з урахуванням фактично виконаних обсягів робіт Підрядником на підставі актів виконаних робіт за формою №КБ-2 та довідки за формою №КБ-3 в межах коштів, спрямованих на виконання робіт.

Розрахунки можуть проводитись проміжними платежами шляхом підписання проміжних актів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 85 % їх загальної вартості за договірною ціною.

  1. Строк виконання робіт – 1 місяць з моменту підписання договору або раніше за згодою сторін та із дотриманням технологічних процесів.
  2. Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для виконання даного виду робіт.

Перелік документів, котрі учасник зобов’язаний подати для участі у Закупівлі:

  • Копія документа, котрий підтверджує державну реєстрацію (виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) із відповідними КВЕДами.
  • Копія документа, котрий підтверджує систему оподаткування (витяг з реєстру платників єдиного податку, свідоцтво платника ПДВ/єдиного податку).

У разі якщо учасник не є платником податку на додану вартість або не є платником єдиного податку, то у складі пропозиції учасником має бути надано відповідний лист-пояснення.

  • Тендерна пропозиція заповнена згідно взірця (Додаток №04)

Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів довільної форми, котра містить інформацію: дата та номер його укладеного договору, сума, найменування замовника, ЄДРПОУ Замовника, адреса фактична об”єкта, де проводились такі роботи. Копію договорів (не менше 3-ох) та листів-відгуків (не менше 3-ох), що такі договори є виконані в повному обсязі та належним чином.

Під аналогічним договором вважається договір, щодо надання послуг або виконання робіт, які передбачають: – встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря або договори на виконання поточного/капітального ремонту, які в складі робіт містили роботи пов’язані із монтажем/встановленням систем вентиляції та кондиціонування повітря.

 

  • Розрахунки ціни пропозиції мають бути підтверджені наступними документами у складі тендерної пропозиції:

- локальний кошторисний розрахунок;

- зведений кошторисний розрахунок;

- розрахунок договірної ціни

9.6. Довідку довільної форми, в котрій учасник, як потенційний підрядник, декларує наявність інженера з безпеки праці, офіційне працевлаштування робітників, та бере на себе зобов’язання дотримуватись чинних норм безпеки при виконанні робіт, в т.ч. належне забезпечення робітників засобами індивідуального захисту.

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою, про що в складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.

  1. Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор може відхилити його комерційну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови (згідно з технічними вимогами).

  1. Процедура оцінки пропозицій

Тендерний комітет проводитиме оцінку пропозицій за наступним алгоритмом:

  • Першою розглядається пропозиція учасника вартість якої є найменшою.
  • Проводиться аналіз технічної частини поданих документів (кошториси, технічне завдання та ін.)
  • Після аналізу фінансової та технічної частини тендерної пропозиції – тендерним комітетом проводиться аналіз установчих документів учасника.

На цьому етапі, у випадку якщо ціна є найбільш економічно вигідною та технічна та кошторисна частина тендерної пропозиції учасника відповідає вимогам встановленим ЗАМОВНИКОМ вимогам і учасником не подано один чи кілька установчих документів – Замовник звертається із письмовим запитом до учасника про надання таких документів протягом 24 годин.

Можливість доповнити тендерну пропозицію поширюється виключно на документи установчі.

У випадку, якщо учасник не подав кошторисні документи, тендерну пропозицію – такого учасника тендерний комітет відхиляє.

https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1pq7n6OIkXVLqhFOizJC9CZkvX3rl7dYg

Тендер МСЄ вентиляція (2)

ДОДАТОК 01 вентиляція (2)

ДЕФЕКТНИЙ АКТ вентиляція (2)

Додаток_4_взірець_тендерної_пропозиції (3)

 


Останні публікації цього розділу:

ГО «Так Штаб» запускає новий набір на програму відновлення Taktion для мешканок Київської, Чернігівської та Житомирської областей

Конкурс на відбір консультантів/ок (часткова зайнятість)

Тендер щодо запиту цінових пропозицій на закупівлю товарів

Тендер на закупівлю поліграфічних послуг

Послуги із надання адміністративного супроводу

Тендер на послуги з відео-зйомки та монтажу