Закупівля послуг з організації серії заходів та ділових поїздок

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Євгенія

prostirtender_tender_ntylth2
Закупівля послуг з організації серії заходів та ділових поїздок

Оголошення про проведення тендеру із закупівлі послуг з організації серії заходів та ділових поїздок для команди Громадської організації «Лабораторія журналістики суспільного інтересу»

Громадська організація «Лабораторія журналістики суспільного інтересу», оголошує тендер на закупівлю послуг з організації серії заходів та ділових поїздок для команди проєкту.

Предметом закупівлі є послуги з організації заходів серії заходів та ділових поїздок для команди проєкту. Основні принципи в роботі організації: гнучкість та оперативність.

Перелік послуг: 

  • Організація/Логістичний супровід заходів та ділових поїздок в межах України для членів команди та учасників заходів, що  передбачає безпосередню участь у заходах або їх організацію у наступних форматах: фасилітовані зустрічі (20-30 людей) в прифронтових громадах. Географія: прифронтові міста та області, зокрема Харків, Дніпро, Запоріжжя. 

У рамках співпраці  необхідно забезпечити організацію транспортного обслуговування (бронювання квитків на потяг, автобус, організація трансферів, покриття витрат на таксі та муніципальний транспорт), проживання та харчування учасників згідно з запитом організації. 

Опційно (як додаткова окрема послуга)  організація обідів та кава-перерв для гостей заходів, технічний супровід відповідно потреб заходів, які вказані, виплата добових згідно політик організації.

Строк надання послуг: з 25 червня 2025 року до 31 травня 2026 року.

Вимоги до конкурсантів: офіційно зареєстровані юридичні або фізичні особи-підприємці, наявність відповідних КВЕДів (82.30, 79.90).

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи:

  1. Копія документа, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документа, що підтверджує податковий статус
  3. Цінова пропозиція з описом послуг, які надаються, термінами виконання.

Для надання цінової пропозиції просимо надати розрахунок витрат для організації заходу у м.Харків згідно завданню:

  • Логістика команди проєкту у складі 8 осіб з м.Київ до м.Харків. 

 

Відправлення 25.06 та поверненням 26.06 після 18:00.

До розгляду надати варіант логістики поїздом та автобусом.

 

  • Проживання в м.Харків для 8 осіб у готелі з наявними номерами під землею або облаштованих сховищем. (стандартний заїзд 25.06 та стандартний виїзд 26.06). 
  • Добові 8 членам команди у сумі 800 грн. на 1 день (згідно політик організації).
  • Організація обіду для учасників заходу та команди загальною кількістю 30 осіб. 
  • Організація двох кава-перерв для учасників та команди загальною кількістю 30 осіб.

 

4. Листи-рекомендації або інші документи (портфоліо, резюме), що підтверджують попередній досвід співпраці з організаціями.

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення
  2. Якість опису послуг та відповідність очікуванням організатора. 
  3. Професійний досвід в організації заходів для українських та міжнародних НДО.
  4. Досвід роботи з логістикою в прифронтових територіях
  5. Доступність 24/7 протягом проєкту (тимчасова відсутність у комунікацій вночі і вихідними за умови попередження)
  6. Готовність авансувати окремі платежні (за домовленістю) після підписання контракту
  7. Гнучність через ймовірну  зміну учасників, потребу заміни квитків/рейсів, зміну маршрутів

Прийом пропозицій здійснюється 23:59, 24.06.2025 на пошту: [email protected]

У разі виникнення питань можете дзвонити за номером +380997258169


Останні публікації цього розділу:

Тендер на укладання договорів постачання наборів гігєнічних товарів

Тендер на укладання договору надання послуг організації заходу та проведення тренінгів

Тендер на облаштування МТП

Експертні послуги зі створення гендерного аналітичного дослідження / Expert Services on Development of a Gender-Based Analysis Study

Тендер із надання послуг забезпечення учасників каво-перервами під час тренінгів у Київській області