Закупівля послуг з організації серії заходів та ділових поїздок
Оголошення про проведення тендеру із закупівлі послуг з організації серії заходів та ділових поїздок для команди Громадської організації «Лабораторія журналістики суспільного інтересу»
Громадська організація «Лабораторія журналістики суспільного інтересу», оголошує тендер на закупівлю послуг з організації серії заходів та ділових поїздок для команди проєкту.
Предметом закупівлі є послуги з організації заходів серії заходів та ділових поїздок для команди проєкту. Основні принципи в роботі організації: гнучкість та оперативність.
Перелік послуг:
- Організація/Логістичний супровід заходів та ділових поїздок в межах України для членів команди та учасників заходів, що передбачає безпосередню участь у заходах або їх організацію у наступних форматах: фасилітовані зустрічі (20-30 людей) в прифронтових громадах. Географія: прифронтові міста та області, зокрема Харків, Дніпро, Запоріжжя.
У рамках співпраці необхідно забезпечити організацію транспортного обслуговування (бронювання квитків на потяг, автобус, організація трансферів, покриття витрат на таксі та муніципальний транспорт), проживання та харчування учасників згідно з запитом організації.
Опційно (як додаткова окрема послуга) організація обідів та кава-перерв для гостей заходів, технічний супровід відповідно потреб заходів, які вказані, виплата добових згідно політик організації.
Строк надання послуг: з 25 червня 2025 року до 31 травня 2026 року.
Вимоги до конкурсантів: офіційно зареєстровані юридичні або фізичні особи-підприємці, наявність відповідних КВЕДів (82.30, 79.90).
Учасник конкурсу надає організатору наступні документи:
- Копія документа, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документа, що підтверджує податковий статус
- Цінова пропозиція з описом послуг, які надаються, термінами виконання.
Для надання цінової пропозиції просимо надати розрахунок витрат для організації заходу у м.Харків згідно завданню:
- Логістика команди проєкту у складі 8 осіб з м.Київ до м.Харків.
Відправлення 25.06 та поверненням 26.06 після 18:00.
До розгляду надати варіант логістики поїздом та автобусом.
- Проживання в м.Харків для 8 осіб у готелі з наявними номерами під землею або облаштованих сховищем. (стандартний заїзд 25.06 та стандартний виїзд 26.06).
- Добові 8 членам команди у сумі 800 грн. на 1 день (згідно політик організації).
- Організація обіду для учасників заходу та команди загальною кількістю 30 осіб.
- Організація двох кава-перерв для учасників та команди загальною кількістю 30 осіб.
4. Листи-рекомендації або інші документи (портфоліо, резюме), що підтверджують попередній досвід співпраці з організаціями.
Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:
- Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення
- Якість опису послуг та відповідність очікуванням організатора.
- Професійний досвід в організації заходів для українських та міжнародних НДО.
- Досвід роботи з логістикою в прифронтових територіях
- Доступність 24/7 протягом проєкту (тимчасова відсутність у комунікацій вночі і вихідними за умови попередження)
- Готовність авансувати окремі платежні (за домовленістю) після підписання контракту
- Гнучність через ймовірну зміну учасників, потребу заміни квитків/рейсів, зміну маршрутів
Прийом пропозицій здійснюється 23:59, 24.06.2025 на пошту: [email protected]
У разі виникнення питань можете дзвонити за номером +380997258169