Закупівля послуг із заправки картриджів для офісних принтерів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Dmitry Skichko

prostirtender_tender_ntylth(2)
Закупівля послуг із заправки картриджів для офісних принтерів

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (DRC), міжнародна гуманітарна організація, допомагає внутрішньо переміщеним особам та постраждалим від війни в Україні. У рамках цієї діяльності DRC проводить закупівлю послуг із заправки картриджів для офісних принтерів, з метою укладання Рамкової Угоди, RFQ-UKR-2025-024

Правила складання пропозицій, процес аналізу пропозицій і вибору постачальника описані в інструкції, що знаходиться на другій сторінці файлу «Запит цінових пропозицій RFQ-UKR-2025-024».
Ваша пропозиція має містити заповнену форму комерційної пропозиції з підписом і печаткою.
Орієнтовний обсяг заправки картриджів для потреб нашої організації становить приблизно 5-10 шт. на місяць. Запропоновані ціни послуг повинні бути зафіксовані на 1 рік з дати підписання Рамкової угоди.

Всі додаткові деталі та технічні вимоги, вказані у «Запиті цінових пропозицій RFQ-UKR-2025-024», яке ви можете знайти у вкладенні

Запит цінових пропозицій RFQ-UKR-2025-024

Дата публікації тендера (RFQ): 13.10.2025
Кінцевий термін прийому пропозиції – до 21.10.2025 року, до 15.00 години.

Пропозицію потрібно відправити за адресою: [email protected]

У темi повiдомлення електронної пошти необхiдно вказати: RFQ-UKR-2025-024 Refilling cartridges for office printers 21.10.2025 15:00 [назва вашого підприємства].
Кожен учасник тендеру повинен обов’язково підписати та надіслати разом з тендерною пропозицією:
1. Додаток А. Загальні умови контракту ДРБ – підписати, завірити печаткою;
2. Додаток B. Кодекс поведінки постачальника – підписати, завірити печаткою;
3. Додаток C. Анкета та форма реєстрації постачальника – заповити усі розділи повністю, підписати, завірити печаткою;
4. Додаток D. Роз’яснення щодо правових підстав звільнення від сплати ПДВ;
5. Cвідоцтво про реєстрацію компанії – надати у складі пропозиції.

У вкладеннях є необхідні документи для заповнення.
ANNEX A. DRC GENERAL CONDITIONS OF CONTRACT
ANNEX B. SUPPLIER CODE OF CONDUCT (v.2025)
ANNEX C. SUPPLIER PROFILE AND REGISTRATION FORM ENG-UKR (v.2025)
ANNEX D. CLARIFICATION ON THE LEGAL BASIS OF VAT EXEMPTION
Чекаємо на Вашу відповідь.


Останні публікації цього розділу:

Запрошення до участі в тендері щодо закупівлі послуг комунікаційного менеджера і дизайнера згідно лотів

Тендер на укладання рамкового договору з надання офісних приміщень в оренду в м. Первомайськ, Миколаївської області

Тендер на оренду приміщення офісу

Тендер щодо закупівлі послуг операційного менеджера/ки

Тендер на проведення незалежного авдиту проєкту

Запит цінових пропозицій на закупівлю планшетів