Закупівля обладнання і комплектуючих до нього для фудпроцесингового коворкінгу#2

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
powerreform

сухофрукти-3
Закупівля обладнання і комплектуючих до нього для фудпроцесингового коворкінгу#2

Інститут громадянського суспільства запрошує до участі у тендері!

Запрошуємо подати заявку на закупівлю обладнання, інструментів, аксесуарів для фудпроцесингового (кулінарного) коворкінгу для Пирятинської ТГ. 

Закупівля здійснюється в рамках  проєкту «Розбудова ланцюжків доданої вартості у молочному та ягідному кластерах Пирятинської громади для розширення економічних можливостей молоді і сільських жителів та еко-орієнтованого зростання», що реалізується Інститутом громадянського суспільства та Пирятинською міською радою за фінансової підтримки Європейського Союзу (Грантова угода  ENI/2021/430-302 від 20 грудня 2021р.)

Дата оголошення про тендер: 10 травня 2022 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 18:00 год за Київським часом, 25 травня 2022 р.

Предмет закупівлі:

ЛОТ 1 ВИРОБНИЧІ КУХОННІ МЕБЛІ

ЛОТ 2 ХОЛОДИЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ

ЛОТ 3 ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ СУШІННЯ ПРОДУКТІВ

ЛОТ 4 ВЕЛИКЕ ТА ДРІБНЕ КУХОННЕ ОБЛАДНАННЯ

ЛОТ 5 КУХОННЕ ВОДОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

ЛОТ 6 КУХОННІ АКСЕСУАРИ, ПОСУД ТА ІНВЕНТАР

Детальна інформація про предмет закупівлі з технічними параметрами міститься у Додатку 1 до цього оголошення

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності (юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП), належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфер, заявлений товар у наявності у вказаній кількості до дати поставки, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали первинних документів (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо). 

Учасник закупівлі надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус (система оподаткування);
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за формою (Додаток 2);
  4. Скан-копія рахунку-фактури; 
  5. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо);

Послуги оплачує ГО “Інститут громадянського суспільства” на підставі підписаного з постачальником договору шляхом безготівкового розрахунку на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться БЕЗ ПДВ.

Усі питання, що стосуються цієї закупівлі надсилайте до адміністративної менеджерки проєкту Марії Пелипенко, [email protected] до 19 травня 2022р включно. У темі листа зазначте Закупівля для фудпроцесингового коворкінгу_питання.

Визначення переможців відбудеться після оцінки запропонованих пропозицій тендерною комісією згідно з критеріями, які зазначені у Додатку 1.

Переможці тендеру отримають електронні листи з відповідною інформацією до 31 травня 2022р включно.


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)