Закупівля обладнання і комплектуючих до нього для фудпроцесингового коворкінгу#2

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
powerreform

сухофрукти-3
Закупівля обладнання і комплектуючих до нього для фудпроцесингового коворкінгу#2

Інститут громадянського суспільства запрошує до участі у тендері!

Запрошуємо подати заявку на закупівлю обладнання, інструментів, аксесуарів для фудпроцесингового (кулінарного) коворкінгу для Пирятинської ТГ. 

Закупівля здійснюється в рамках  проєкту «Розбудова ланцюжків доданої вартості у молочному та ягідному кластерах Пирятинської громади для розширення економічних можливостей молоді і сільських жителів та еко-орієнтованого зростання», що реалізується Інститутом громадянського суспільства та Пирятинською міською радою за фінансової підтримки Європейського Союзу (Грантова угода  ENI/2021/430-302 від 20 грудня 2021р.)

Дата оголошення про тендер: 10 травня 2022 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 18:00 год за Київським часом, 25 травня 2022 р.

Предмет закупівлі:

ЛОТ 1 ВИРОБНИЧІ КУХОННІ МЕБЛІ

ЛОТ 2 ХОЛОДИЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ

ЛОТ 3 ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ СУШІННЯ ПРОДУКТІВ

ЛОТ 4 ВЕЛИКЕ ТА ДРІБНЕ КУХОННЕ ОБЛАДНАННЯ

ЛОТ 5 КУХОННЕ ВОДОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

ЛОТ 6 КУХОННІ АКСЕСУАРИ, ПОСУД ТА ІНВЕНТАР

Детальна інформація про предмет закупівлі з технічними параметрами міститься у Додатку 1 до цього оголошення

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності (юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП), належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфер, заявлений товар у наявності у вказаній кількості до дати поставки, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали первинних документів (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо). 

Учасник закупівлі надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус (система оподаткування);
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за формою (Додаток 2);
  4. Скан-копія рахунку-фактури; 
  5. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо);

Послуги оплачує ГО “Інститут громадянського суспільства” на підставі підписаного з постачальником договору шляхом безготівкового розрахунку на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться БЕЗ ПДВ.

Усі питання, що стосуються цієї закупівлі надсилайте до адміністративної менеджерки проєкту Марії Пелипенко, [email protected] до 19 травня 2022р включно. У темі листа зазначте Закупівля для фудпроцесингового коворкінгу_питання.

Визначення переможців відбудеться після оцінки запропонованих пропозицій тендерною комісією згідно з критеріями, які зазначені у Додатку 1.

Переможці тендеру отримають електронні листи з відповідною інформацією до 31 травня 2022р включно.


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер із закупівлі зварювального полуавтомату

Запит на надання пропозиції на закупівлю IT обладнання / Request for Quotations for the purchase of IT equipment

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі Витяжного пристрою

Відкритий тендер із закупівлі зварювального візку

Відкритий тендер із закупівлі зварювальний стіл

Відкритий тендер із закупівлі спецодягу та засобів захисту