Закупівля ноутбуків, планшетів, павербанків, автономних акустичних систем

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


photo_2023-08-17_11-48-07
Закупівля ноутбуків, планшетів, павербанків, автономних акустичних систем

ГО «Південна стратегія розвитку» оголошує запит на надання конкурсних пропозицій № 10-13 від 07.04.2025 р. і запрошує зацікавлених постачальників/кандидатів до участі в процедурі закупівлі наступних товарів:

лоту

Опис одиниці (технічні специфікації до лотів вказані в Додатку №1)

Кількість, шт –  місце доставки: м. Миколаїв

Кількість, шт –  місце доставки: м. Дніпро

Кількість, шт Всього

1

НОУТБУК

2

2

4

2

ПЛАНШЕТ та ЧОХОЛ ДЛЯ ПЛАНШЕТУ

16

20

36

3

ПАВЕРБАНК

16

20

36

4

АВТОНОМНА АКУСТИЧНА СИСТЕМА

4

4

8

Для впровадження гуманітарних проєктів №UA-ICSP2025 11 SDS-OD LVH UACO  та №UA-ICSP2025 10 SDS-DNI LVH UACO – «Provide support, including direct assistance, capacity strengthening, policy development and assets recovery/creation to enhance the livelihoods of food systems actors and crisis-affected communities», що здійснюється за підтримки та у співпраці з партнером World Food Programme (WFP), необхідна закупівля ноутбуків, планшетів, павербанків, автономних акустичних систем. 

У Додатку№1 (Додаток 1 – Технічні специфікації) ви можете знайти Технічні специфікації до вказаних лотів.

1. Зазначені вище товари підлягають доставці за умовами Incoterm DDP:

  • Україна, м. Миколаїв, Миколаївська обл.
  • Україна, м. Дніпро, Дніпропетровська обл.

2. Запропоновані ціни мають бути вказані лише в гривні.

3. Вимоги до кандидатів:

  • На підставі цього Запрошення та Технічних специфікацій (Додаток 1 – Технічні специфікації) надати Комерційну пропозицію з печаткою та/або підписом (для ФОП без печатки). Вказати вартість товару з доставкою на умовах DDP, умови оплати, термін поставки, гарантійний термін та технічні характеристики запропонованої моделі в Додатку №1.
  • Надати копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Надати Витяг з реєстру платників єдиного податку або ПДВ;
  • Наявність відповідних КВЕДів;

4. Критерії відбору:

  • Вартість послуг.
  • Строки поставки товару (термін поставки орієнтовно до 24 квітня 2025)
  • Відповідність товарів заявленим Технічним характеристикам;
  • Умови оплати. Відтермінування оплати буде перевагою.
  • Надання гарантій, гарантійний термін.

5. Замовник розглядає закупівлю, як 4 лоти, та залишає за собою право укласти договір на окремі лоти.

6. Усі пропозиції, складені українською мовою, необхідно надіслати на електронну адресу [email protected] до 11 квітня 2025 р.

Крім того, подана Комерційна пропозиція:

  • Підтверджує дотримання Етичного кодексу (Додаток №2) Додаток №2 -Етичний_кодекс_gray
  • Засвідчує, що учасник не підтримує терористів або терористичну діяльність та не потурає застосування тероризму.

Додаток 1 – Технічні специфікації

Контактна особа м. Миколаїв

Спеціаліст із закупівель Ірина Клименко,

+38067 8806969  [email protected]

ГО «Південна стратегія розвитку»

Контактна особа м. Дніпро

Спеціаліст із закупівель  Анастасія Мисліцька,

+380 67 7377615 [email protected]

ГО «Південна стратегія розвитку»


Останні публікації цього розділу:

Тендер на укладення договору з надання офісних приміщень в оренду в м. Миколаїв

Тендер на закупівлю товарів для облаштування вуличного молодіжного простору (м. Олександрія Кіровоградської області)

Відкритий тендер: Оренда транспортного засобу для Харківської області (Diaconia)

Тендер на укладення договору з надання послуг з пасажирських перевезень (м. Миколаїв)

Тендер на закупівлю товарів для облаштування дитячого майданчика (с. Михайло-Лукашеве)

Послуги з організації та проведення літньої школи (табору) для дітей та батьків із сімейних форм виховання