Закупівля ноутбука, проектора, інтерактивної дошки

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AREAC

tender_ntylth8 (2)
Закупівля ноутбука, проектора, інтерактивної дошки

Конкурсне оголошення про проведення відкритого конкурсу із закупівлі товарів 

(ноутбука, проектора, інтерактивної дошки)

 

ГО «Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку» в межах грантового проєкту «Інновації для безпеки», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий конкурс на закупівлю цифрової техніки.

Дата оголошення про конкурс: 22.08.2025

Термін подання конкурсних пропозицій: 07.09.2025, 23.59

 Предметом закупівлі є ноутбук, проектор, інтерактивна дошка.

 

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються

  1. Ноутбук типу Acer Nitro V 15 ANV15-41-R563 Obsidian Black або аналог – 1 шт.

 

  1. Проектор типу BenQ MX560 DLP/XGA/4000Lm/10W White  або аналог – 1 шт.

 

  1. Інтерактивна дошка типу Yesvision RBS82 або аналог – 1 шт.

 

Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – 58029, місто Чернівці, вулиця Павла Каспрука, 2.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника конкурсу

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Зразок договору поставки товару (бажано)

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення
  2. Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Конкурсні процедури

Запитання щодо конкурсу можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 05.09.2025 року, 18.00

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього конкурсного оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Конкурсні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected], [email protected] з темою листа “Конкурс  IDRPP_2025_08_05_PPP_ACREAC”, а також /або у письмовій формі із зазначенням “Відкритий конкурс: закупівля  IDRPP_2025_08_05_PPP_ACREAC” за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану 71 ТЦ Майдан, офіс 204 у строк до 8.09.2025  року.  Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23.59 години 07.09.2025 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця конкурсу відбудеться організатором конкурсу після фінансової та технічної оцінки запропонованих конкурсних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 12.09.2023 року.

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому конкурсі) за цим конкурсним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Контактна особа: Надія Макушинська  телефон +380991240813

 

 

ЗРАЗОК КОНКУРСНОЇ ФОРМИ

 

КОНКУРСНА  ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. ____________                                                                                                               ________ 2025 року

 

Повне найменування учасника, що надає пропозицію згідно конкурсного оголошення від 22.08.2025 до угоди UNDP_UKR_2025_08_05_PPP_ACREAC (ГО “Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку (AREAC)” ) щодо участі в тендері на постачання ноутбука, проектора, інтерактивної дошки

 

Ідентифікаційний номер /ЄДРПОУ

 

КВЕД та податковий статус

 

ФІО контактної особи

 

E-mail, контакти

 

Продукція/обладнання/послуги, що надаються для розгляду (наприклад,  верстат, послуга методиста, зварювальне обладнання)

 

Вивчивши конкурсні вимоги ГО «Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку», ___________________________________(повне найменування учасника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари ГО «Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку»,  відповідно до наступних умов:

Найменування та Опис

Кількість, од

Строк постачання, календарних днів

Умови оплати

Ціна, грн

Всього, грн

1.

Найменування 1,  характеристики та якість

1

 

безготівковий переказ

   

2.

Найменування 2,  характеристики та якість

1

 

безготівковий переказ

   

3.

Найменування 3,  характеристики та якість

1

 

безготівковий переказ

   

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       ____________________________,00 грн. (_____грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

У разі надання пропозиції учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ».

  • Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _________________________________.
  • Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.

До цієї Пропозиції додається:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Зразок договору поставки товару (бажано);
  5. Оригінал Рахунка-фактури;
  6. Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців (бажано);
  7. Інші документи, якщо вважає  за необхідне та може бути корисним для розгляду

Загальні положення:

  • Умови оплати товарів: безготівковий переказ:
  • Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами:
  • Ми розуміємо та погоджуємося, що ви можете відмінити процедуру закупівлі;
  • Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір;
  • Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними Замовником за вказаним предметом закупівлі.

 

ПІБ уповноваженої особи_______________________/ __________________(підпис та печатка)

Дата

 

 


Останні публікації цього розділу:

Закупівля імітатора тепла та диму та аналізатора радіочастотного випромінювання

Закупівля тестерів ліній зв’язку, мультиметрів, тепловізорів, програматорів для систем охоронно-пожежної сигналізації, розумних датчиків, бездротових сигналізаційних систем

Закупівля послуг з проведення п’яти одноденних тренінгів з реагування на кризи для команди Організації

Закупівля послуг експерта/ки з розробки плану дій у надзвичайних ситуаціях

Закупівля послуг експерта/ки з оновлення (розробки) Стратегічного плану Організації до 2027 року

Запит цінових пропозицій на закупівлю набору інструментів для майстерні слюсарів з ремонту автомобілів