Закупівля меблів для оснащення учбових класів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


tender_ntylth8
Закупівля меблів для оснащення учбових класів

ГО Асоціація випускників Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова (надалі – АВ НУК), Організатор Закупівлі, впроваджує в Україні Проєкт «Подолання розриву: розбудова потенціалу інклюзивної освіти в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях» UKR/PCA2024558/PD2024568 за кошти Агентства  UNIСEF.

  1. В рамках Проєкту передбачається закупівля меблів для оснащення 30 учбових класів за безготівковим розрахунком.  
  2. АВ НУК оголошує закупівлю (відкрити торги) на відбір компанії, яка постачатиме товар за безготівковим розрахунком, вказаний у Тендерній документації, і цим запрошує Вас надати свої пропозиції.
  3. Деталі щодо порядку участі у закупівлі (відкритих торгах) у доданих файлах:

-   Тендерна документація

  1. За результатами закупівлі (відкритих торгів) буде відібрано компанію, яка отримає право на укладення договору на постачання вказаного товару із закупівлі меблів для оснащення 30 учбових класів.
  2. До розгляду будуть прийматися лише ті пропозиції, які відповідатимуть усім вимогам, вказаним в тендерній документації. Учасником подається тільки одна пропозиція.  
  3. Пропозиція має бути складена державною мовою, ціни мають бути зазначені в гривнях.  
  4. Пропозиція у встановленому форматі, а також додаткова інформація мають надсилатися на електронну адресу [email protected]. У темі листа просимо зазначити «Закупівля меблів для оснащення 30 учбових класів».
  5. Кінцевим терміном для отримання пропозицій Організатором встановлюється «18_» жовтня 2025 року14:00 за місцевим часом. Пропозиції, які надійдуть пізніше зазначеного терміну, до розгляду не приймаються.   
  6. Кандидата-переможця закупівлі (відкритих торгів) буде обрано на засіданні комісії, яке відбудеться не пізніше «22_» жовтня_2025 року. Кандидату -переможцю закупівлі буде надіслано лист про намір укласти договір.
  7. Оголошення про закупівлю (відкрити торги) розміщуються Організатором на сайті www.prostir.ua та https://ga.nuos.edu.ua/

Організатор закупівлі (відкритих торгів)  не несе відповідальності за роботу електронного поштового сервісу, за будь-які помилки, внаслідок яких заявка/резюме учасників конкурсу не надійшли/надійшли із запізненням через виникнення форс-мажорних обставин. Організатор не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником конкурсу, якщо будь-яка інформація про учасника конкурсу надана неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації.

  1. Наданням пропозиції учасник безумовно погоджується з усіма умовами закупівлі (відкритих торгів) та бере на себе зобов’язання їх належно виконувати.


Останні публікації цього розділу:

Постачання брендованого одягу

Тендер на укладання договорів про надання автотранспортних послуг з евакуації населення

Надання послуг з організації заходу

Реєстрація на безоплатний тренінг "Річний звіт неприбуткової організації, фінансовий звіт, додаток ГД"

Відкритий тендер на закупівлю наборів індивідуальної гігієни, гігієнічних наборів для жінок та людей з особливими потребами

Тендер на надання послуг з друку та розміщення зовнішньої реклами