Закупівля меблів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
MedLeaders

prostirtender_tender_ntylth(2)
Закупівля меблів

Громадська організація «Асоціація працівників системи охорони здоров’я України «Медичні лідери» оголошує тендер №3 на виготовлення та постачання меблів у межах Проєкту «Розбудова якісної системи психологічної допомоги постраждалим від вибухонебезпечних предметів у медичних закладах України», який реалізується за підтримки Програми розвитку ООН.

Мета закупівлі. Метою закупівлі є вибір виробників/постачальників для оснащення 11 закладів охорони здоров’я Харківської та Миколаївської областей сучасним меблями, необхідним для організації роботи психологів задля надання якісної психологічної допомоги. 

Предмет закупівлі. Закупівля проводиться у межах наступних лотів:

Лот 1: Офісний письмовий стіл (13 шт.), комод офісний під комп’ютерний стіл (13 шт.), шафа для зберігання документів (13 шт.), шафа для верхнього одягу (13 шт.) – з доставкою на 11 адрес Миколаївської та Харківської областей та обов’язковим монтажем на місці доставки.

Лот 2: Офісне крісло для письмового столу (14 шт.), офісний стілець (28 шт.) – з доставкою на 11 адрес Миколаївської та Харківської областей.

Лот 3: М’яке крісло (28 шт.) – з доставкою на 11 адрес Миколаївської та Харківської областей.

Лот 4: Журнальний столик (14 шт.) – з доставкою на 11 адрес Миколаївської та Харківської областей.

Лот 5: Настільна лампа (14 шт.) – з доставкою на 11 адрес Миколаївської та Харківської областей.

Термін реалізації поставки обладнання – до 31.05.2025р. 

Учасники тендеру. Учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем (що здійснює відповідну діяльність згідно КВЕД), зареєстрованою відповідно до законодавства України.

Брати участь у тендері можна як по одному лоту, так і по декількох, в залежності від спроможності постачальника/виробника.

Оплата товару – бажана післяплата за місцем відвантаження або внесення мінімальної передплати, виключно за безготівковим розрахунком. Деталі обговорюються під час заключення Договору.

Для участі у тендері, необхідно підготувати ти направити наступний пакет документів:

  1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (+фото виробів або графічні зображення) Додаток 1
  2. Цінова пропозиція Додаток 2
  • валютою тендерної пропозиції має бути національна валюта України – гривня;
  • ціна тендерної пропозиції повинна включати податки та збори, передбачені нормами чинного законодавства України та вартість логістичних витрат і установки обладнання.
  1. Кваліфікаційні критерії до учасників — наявність у учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
  • для підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору з додатками.
  1. Повний пакет реєстраційних документів, а саме:
  • виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
  • документ, що підтверджує право підпису;
  • для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
  • для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку.

Вимоги до оформлення та подання тендерних пропозицій:

  • Тендерні пропозиції мають бути підготовлені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасниці/-ка та засвідчені печаткою (за наявності).
  • Пропозиції необхідно надіслати у вигляді сканованих копій документів, а також у електронному форматі на електронну адресу: [email protected].
  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  • Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.

До участі в оцінці тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Технічного завдання та цього Оголошення.

Критерії визначення переможця. При виборі постачальника будуть враховуватися такі критерії:

  • Відповідність технічному завданню (ТЗ) – запропоноване обладнання повинно відповідати всім вимогам, зазначеним у ТЗ.
  • Ціна – враховується загальна вартість обладнання, доставка та установка меблів по лоту#1 на 11 адрес у Харківській та Миколаївській областях, а також вигідність пропозиції для Замовника.
  • Строки поставки – важливою умовою є оперативність постачання обладнання.
  • Досвід учасника – наявність досвіду в постачанні подібних виробів, надання підтверджувальних документів про успішні виконані контракти.

*Якщо всі пропозиції будуть виходити за наявний бюджет, замовник залишає за собою право перемовин з переможцем з метою зменшення вартості за рахунок зміни умов.

Ваша пропозиція має бути надіслана на електронну пошту [email protected] – не пізніше 18:00 за місцевим часом 28 березня 2025 р.

У разі виникнення додаткових запитань, просимо надсилати їх на електронну пошту [email protected] – не пізніше 18:00 за місцевим часом 21 березня 2025 р.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс грантів «Посилення громадянського суспільства для захисту прав людини під час війни»

Відкритий тендер на закупівлю станції безперебійного живлення

Тендер на закупівлю техніки та обладнання (інтерактивна панель, мобільна стійка для панелі, інтерактивний комплект (інтерактивна дошка, ультракороткофокусний проєктор, саундбар, ноутбук, програмне забезпечення), дошка комбінована крейд/маркер, екран для проекту на тринозі)

Реєстрація на третій модуль онлайн-курсу «Підтримуємо тих, хто допомагає іншим 2.0.»

Тендер на постачання бронежилетів та захисних шоломів

Тендер на закупівлю Power bank та Power bank із ліхтариком