Закупівля: Лабораторний стенд для моделювання автономної СЕС

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
BolshoyYanisol

tender_ntylth8
Закупівля: Лабораторний стенд для моделювання автономної СЕС

Тендерне оголошення від 24.08.2025 р. про проведення відкритого тендеру із закупівлі

Лабораторний стенд для моделювання автономної СЕС

 

ГО «СТГ «Великий Янісоль» в межах грантового проєкту UNDP_UKR/2025/08/10/PPP  «Модернізація змісту підготовки кваліфікованих робітників з монтажу та обслуговування систем відновлювальної енергетики», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю: «Лабораторний стенд для моделювання автономної СЕС.»

Дата оголошення про тендер: 24.08.2025

Термін подання тендерних пропозицій: до 08.09.2025, 18:00

 Предметом закупівлі є:

 Лабораторний стенд призначений для моделювання, дослідження та вивчення різних схем підключення компонентів автономної СЕС. Стенд забезпечує можливість проведення практичних і лабораторних робіт для студентів, а також науково-дослідних експериментів в галузі відновлюваної енергетики.

  • Забезпечення наочної демонстрації принципів роботи гібридних енергетичних систем
  • Можливість моделювання різних конфігурацій підключення фотоелектричних і вітроенергетичних компонентів
  • Вивчення характеристик та ефективності роботи різних типів обладнання
  • Дослідження режимів роботи систем накопичення енергії

Функціональні можливості

  1. Моделювання різних схем підключення компонентів автономної СЕС
  2. Можливість зміни інтенсивності сонячного випромінювання
  3. Вимірювання та контроль основних електричних параметрів системи
  4. Дослідження роботи різних типів контролерів заряду (MPPT та PWM)
  5. Порівняння ефективності різних типів сонячних модулів
  6. Можливість підключення різних типів навантаження
  7. Дослідження процесів заряду-розряду акумуляторної батареї

Конструктивні вимоги

  • Стенд повинен мати модульну конструкцію з можливістю трансформації
  • Всі компоненти монтуються на міцній рамній конструкції з можливістю регулювання кута нахилу сонячних панелей
  • Можливість підключення зовнішніх вимірювальних пристроїв

Лабораторні роботи та дослідження

Стенд повинен забезпечувати виконання наступних лабораторних робіт:

  1. Дослідження характеристик сонячних панелей різних типів
  2. Порівняння ефективності MPPT та PWM контролерів заряду
  3. Дослідження режимів роботи інвертора
  4. Дослідження процесів заряду-розряду акумуляторів
  5. Оптимізація кута нахилу сонячних панелей
  6. Дослідження впливу інтенсивності освітлення на продуктивність системи

 

Детальний опис товарів, що оголошуються

Перелік компонентів:

  1. Фотоелектричні модулі: – 2 шт.
  2. Імітатор сонячного випромінювання: – 1 шт.
  3. Силові перетворювачі: (Інвертор)- 1 шт.
  4. Акумуляторна батарея: – 1 шт.
  5. Контролер заряду: – 2 шт.
  6. Зарядний пристрій: : – 1 шт.
  7. Мультиметр. : – 1 шт.
  8. Компоненти захисту ФЕМ: – 1 шт.
  9. Навантаження: – 1 шт.

Технічні параметри основних компонентів

  1. Фотоелектричні модулі:

o             Номінальна потужність: не менше 50 Вт

o             Напруга: 12 В

o             Типи: полікристалічні та монокристалічні

  1. Інвертор:

o             Вхідна напруга: 12 В

o             Вихідна напруга: 220 В

o             Потужність: не менше 250 Вт

o             Форма вихідного сигналу: чиста синусоїда

  1. Контролери заряду:

o             MPPT контролер: 12В не менше 15А

o             PWM контролер: 12В не менше 15А

  1. Акумуляторна батарея:

o             Тип: LiFePO4

o             Напруга: 12 В

o             Ємність: не менше 7 А·год

 

Строк надання товарів/ послуг: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – вул. Соловйова, 1, с. Саксагань, Дніпропетровська область, 52173. Державний професійно-технічний навчальний заклад «Західно-Дніпровський центр професійно-технічної освіти»

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури
  5. Зразок договору поставки товару (бажано)
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо) (бажано)

 

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected]  до 07.09.2025  року, 18:00.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected], [email protected] з темою листа «Тендер/конкурс UNDP_UKR_/2025/08/10/PPP ГО «СТГ «Великий Янісоль», а також,/або у письмовій формі із зазначенням “Відкритий тендер: закупівля «Лабораторний стенд для моделювання автономної СЕС.» за адресою: 51700, Дніпропетровська область, місто Вільногірськ, вулиця Гагаріна, будинок 9,офіс ГО «СТГ «Великий Янісоль»,  у строк до 08.09.2025 року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18:00 години 08.09.2025 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 10.09.2025  року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Контактна особа: Халабузар Андрій,   телефон +380662114412

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ

 

КОНКУРСНА/ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. ____________                                                                                                               «____» ____________ року

 

Повне найменування учасника, що надає пропозицію згідно тендерного/конкурсного оголошення від 22.08.2025 до угоди UNDP_UKR_2025/08/10/PPP_ (ГО СТГ “Великий Янісоль”) щодо участі в тендері на постачання ______________

 

Ідентифікіційний номер /ЄДРПОУ

 

КВЕД та податковий статус

 

ФІО контактної особи

 

E-mail, контакти

 

Продукція/обладнання/послуги, що надаються для розгляду (наприклад) – верстат, послуга методиста, зварювальне обладнання

 

 

 

Вивчивши конкурсні вимоги ГО «СТГ «Великий Янісоль», _________________________(повне найменування учасника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари ГО «СТГ «Великий Янісоль»,  відповідно до наступних умов:

 

Найменування та Опис

Кількість, од

Строк постачання, календарних днів

Умови оплати

Ціна, грн

Всього, грн

1.

Найменування 1,  характеристики та якість

1

       

2.

Найменування 2,  характеристики та якість

1

       

3.

Найменування 3,  характеристики та якість

1

       

 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       ____________________________,00 грн. (_____грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

У разі надання пропозиції учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ».

  • Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: ________________________________

 

  • Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.

 

 

 

До цієї Пропозиції додається:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Зразок договору поставки товару;
  5. Оригінал Рахунка-фактури (за необхідністю);
  6. Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців;
  7. Інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду

Загальні положення:

  • Умови оплати товарів: безготівковий переказ:
  • Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами:
  • Ми розуміємо та погоджуємося, що ви можете відмінити процедуру закупівлі;
  • Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір;
  • Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними Замовником за вказаним предметом закупівлі.

 

 

 

ПІБ уповноваженої особи_______________________/ __________________(підпис та печатка)

Дата


Останні публікації цього розділу:

Закупівля Сонячної електростанції потужністю 10 кВт

Тендер на закупівлю обладнання для майстерні слюсарів з ремонту автомобілів

Закупівля імітатора тепла та диму та аналізатора радіочастотного випромінювання

Закупівля тестерів ліній зв’язку, мультиметрів, тепловізорів, програматорів для систем охоронно-пожежної сигналізації, розумних датчиків, бездротових сигналізаційних систем

Закупівля послуг з проведення п’яти одноденних тренінгів з реагування на кризи для команди Організації