Закупівля крісел колісних
Громадська спілка “Всеукраїнське громадське об’єднання “Національна Асамблея людей з інвалідністю України” (далі – «Організатор») оголошує конкурс на закупівлю допоміжних засобів реабілітації для забезпечення осіб з інвалідністю, осіб похилого віку та інших маломобільних верств населення кріслами колісними.
Джерело фінансування закупівлі Дана закупівля здійснюється в рамках проєктів: «Гуманітарне реагування та відновлення: посилення лідерства організацій жінок з інвалідністю», що реалізує ГС «ВГО «НАІУ» за підтримки Структури ООН Жінки в Україні за фінансової підтримки Жіночого фонду миру та гуманітарної допомоги (Women’s Peace & Humanitarian Fund -WPHF) (Партнерська угода №PA006467UKR від 13.05.2025 р.) та «Мультисекторальна гуманітарна допомога з урахуванням інвалідності для внутрішньопереміщених осіб (ВПО), репатріантів, ветеранів та приймаючих громад в Україні», який ГС “ВГО “НАІУ” реалізує спільно з Європейським Форумом з питань інвалідності (The European Disability Forum (EDF)) в рамках гранту Міністерства закордонних справ Німеччини (GFFO) та CBM (Контракт №EDF GFFO 01/2023 від 01.07.2023р.)
Опис предмету закупівлі:
Метою закупівлі є вибір виробників/постачальників крісел колісних (надалі – Товар), із підбором, доставкою до осіб з інвалідністю, осіб похилого віку та інших маломобільних верств населення. Товар зареєстровано в Україні або дозволено для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства.
Термін постачання товарів/надання послуги
з моменту підписання Договору до 29 серпня 2025 року (в рамках реалізації проєкту за угодою №PA006467UKR) та до 31.12.2025 року (в рамках реалізації проєкту за контрактом №EDF GFFO 01/2023)
Склад цінової пропозиції:
- Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Додаток 1_Перелік Крісел колісних;
- Цінова пропозиція: Додаток 2_Цінова пропозиція на Крісла колісні.
- Завірена копія декларації або копія документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту (Товар зареєстровано в Україні або дозволено для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства).
- Кваліфікаційні критерії до учасників — наявність у учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
- для підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії не менше 2 (двох) успішно виконаних замовлень на поставку подібних до цієї Специфікації товарів протягом останніх 3 (трьох років) з додатками;
- гарантійний лист (оригінал), наданий безпосередньо виробником товару або його офіційним представником в Україні, який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, необхідної якості, у визначені терміни, визначені цією документацією та пропозицією;
- учасник повинен надати принаймні 2 (два) позитивні рекомендаційні листи від попередніх клієнтів щодо постачання товарів, подібних до цієї Специфікації;
- Лист-гарантія у довільній формі, який містить інформацію про те, що учасник не підпадає під дію Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 року, Указу Президента від 15.05.2017р. №63/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 15 травня 2017р. №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій);
- Лист-гарантія в довільній формі, який містить інформацію про те, що Товар запропонований Учасником не відноситься до товарів, пов’язаних з державою-агресором відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2022 р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації».
- Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам:
- Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- Статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
- Документ, що підтверджує право підпису;
- Для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
- для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку та /або копія витягу з реєстру платників єдиного податку.
Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:
- участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації;
- пропозиція може бути відхилена, та/або договір може бути розірваний, якщо є будь-які докази, що підписання договору або виконання договору включають в себе хабарництво або будь-які інші незаконні дії;
- учасник самостійно одержує всі необхідні документи, пов’язані з поданням його Цінової пропозиції, та несе всі витрати на їх отримання;
- учасник не використовує працю дітей, забезпечує гідні умови праці та соціальні права, а також дотримується екологічних норм;
- учасник має дотримуватися стандартів поведінки, які передбачені Кодексом поведінки постачальників ООН (див. веб-сайт Глобального ринку Організації Об’єднаних Націй: – ungm.org);
- у своїй діяльності учасник має дотримуватися норм, принципів та правил щодо захисту від сексуальної експлуатації та наруги (далі – ЗСЕН), визначених Бюлетенем Генерального секретаря ООН «Спеціальні заходи щодо захисту від сексуальної експлуатації та сексуальної наруги» від «09» жовтня 2003 року.
Особлива увага під час розгляду Цінових пропозицій буде звертатись на умови попередньої оплати, перевага буде надаватись тим, у кого буде найменший % попередньої оплати за товар.
Цінова пропозиція може бути подана по окремим лотам закупівлі. Також, просимо додати до Цінової пропозиції будь-які інші документи, які можуть бути корисними для оцінки пропозиції.
Ваша пропозиція має бути надіслана з темою листа «Закупівля крісел колісних» на електронну пошту [email protected] не пізніше 23:59 години за місцевим часом 29 травня 2025 року.
У разі виникнення додаткових запитань, просимо надсилати їх на електронну пошту [email protected] не пізніше 17:00 за місцевим часом 26 травня 2025 року.