Закупівля комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Володимир

Logo
Закупівля комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення

ЛИСТ-ЗАПРОШЕННЯ
11 червня 2018 року

1. РАТН, Організатор Тендеру, впроваджує в Україні Проект «Заради життя» (Serving Life) за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) з зменшення темпів поширення ВІЛ, туберкульозу (ТБ) та вірусного гепатиту С (ВГС) шляхом виявлення, догляду та піклування людей, що живуть з ВІЛ, ТБ та ВГС, які знаходяться у слідчих ізоляторах, місцях позбавлення волі та в органах пробації в Україні.

2. РАТН оголошує відкритий конкурс на відбір компанії, яка здійснить закупівлю комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення, і цим запрошує Вас надати цінові пропозиції. Докладний опис приводиться в Технічному завданні, що додається.

3. Тендерна документація включає наступні документи:

Розділ 1. Технічна пропозиція – Технічне завдання та Типові форми.
Розділ 2. Фінансова пропозиція – Типові форми.

4. За результатами тендеру буде відібрано компанію, яка здійснить закупівлю та доставку комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення до офісу PATH. Інші, більш детальні, умови проведення тендеру визначено у тендерній документації, що додається.

5. До розгляду будуть прийматися лише ті пропозиції, які відповідатимуть усім вимогам, вказаним в тендерній документації.

6. Ціни мають бути зазначені в гривнях без урахування ПДВ.

7. Подання тендерних пропозицій: Пропозиції повинні надсилатись (або надаватись особисто) у закритих конвертах звичайною чи кур’єрською поштою на адресу:

PATH
вул. Шота Руставелі, 25 Б, 01033 м. Київ, Україна
До уваги: Олексія Косивченка
тел.:+38044 496 26 28, факс:+38044 496 26 27
електронна адреса для довідок: [email protected]

Конверт повинен містити надпис: «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ НА ТЕНДЕР «Закупівля комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення», «НЕ РОЗКРИВАТИ ДО 16:00, 18 липня 2018 року», а також код ЄДРПОУ, адресу та назву учасника.

Тендерна пропозиція має бути отримана Організатором тендеру у конверті форматом А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття Організатором тендеру тендерних пропозицій.

Також, Пропозиція у встановленому форматі, а також додаткова інформація мають надсилатися в електронному вигляді на електронну адресу: [email protected].

У темі листа просимо зазначити: «Закупівля комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення»
Телефон для довідок: +38044 496 26 28 (внутрішній номер 37)
Електронна адреса для довідок: [email protected]

Будь-які питання щодо цього конкурсу необхідно надсилати у електронному вигляді.

Відповіді на питання учасників тендеру та будь-які роз’яснення будуть надіслані організаціям, які підтвердити отримання цього оголошення електронною поштою.

8. Кінцевим терміном для отримання пропозицій Організатором за адресою, вказаною в п.7, встановлюється: 18 липня 2018 р., 14:00 за місцевим часом. Пропозиції, які надійдуть пізніше зазначеного терміну, до розгляду не приймаються.

9. Основні фактори, що будуть впливати на кінцеве рішення щодо переможця тендеру – 1) відповідність заявки учасника умовам тендерної документації; 2) прийнятна ціна; 3) умови надання послуг.

10. Переможця тендеру буде обрано на засіданні Комітету з питань закупівель не пізніше 20 липня 2018 року після детальної оцінки наданих тендерних пропозицій. Протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту прийняття такого рішення організатор тендеру проінформує переможця тендеру у письмовій формі.

11. Замовник залишає за собою право вимагати від учасників тендеру додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам специфікації та юридичної особи учасника даного тендеру.

12. Замовник залишає за собою право змінювати кількість одиниць товару до закупівлі після отримання пропозицій і обрання переможця.

13. Замовник залишає за собою право приймати або відхиляти будь-яку цінову пропозицію відповідно до документації, власних Політик і Процедур і право припинити процедуру тендеру та відмовитися від усіх цінових пропозицій у будь-який час до укладання договору, не несучи при цьому ніякої відповідальності перед учасниками тендеру.

14. Організатор тендеру не несе відповідальності за роботу поштової служби з доставки документації.

15. Оголошення про конкурс розміщуються Організатором на сайті www.prostir.ua

Тендер_оголошення
_______________________________________________________________________________
Організатор конкурсу не несе відповідальності за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких заявка/резюме учасників конкурсу не надійшли/надійшли із запізненням, були загублені чи пошкоджені; у випадку виникнення форс-мажорних обставин. Організатор конкурсу не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником конкурсу, якщо будь-яка інформація про учасника конкурсу повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації.
Участю у конкурсі учасник безумовно погоджується з усіма умовами конкурсу та бере на себе зобов’язання їх належно виконувати.

Бажаємо Вам успіху!


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук

Конкурс на закупівлю столів,стільців

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг