Закупівля комплексного надання послуг із страхування

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
procurement

prostirtender_tender_ntylth(2)
Закупівля комплексного надання послуг із страхування

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ЯНГОЛИ СПАСІННЯ» – некомерційна, неполітична благодійна організація, що з 18.04.2022 року надає всебічну допомогу та захист постраждалим від війни громадянам України, запрошує кваліфікованих постачальників надати ваші пропозиції щодо укладання рамкової угоди на надання послуг із страхування  для реалізації проєктів та внутрішніх потреб Фонду. 

Ваша пропозиція ОБОВ’ЯЗКОВО повинна містити:

1) Інформацію про Вашу компанію (чисельність працівників, досвід роботи на ринку, відгуки клієнтів, рейтинг серед компаній страхування).

2) Проєкт (шаблон) договору.

3) Прописати процедуру виключення/ додавання/ змін застрахованих осіб, а також коефіцієнти короткостроковості в залежності від строку страхування.

ОБОВ’ЯЗКОВЕ НАДАННЯ:

- Надання карти або офіційного листа з переліком областей, площі, місць, км до лінії фронту де працює страхування 

- Надання прайс-листу з переліком всих можливих пакетів страхування 

Зазначені нижче додатки є невід’ємною частиною цього Запрошення до участі у тендері: ЗУТ_IPS_2025_004_RFP_Закупівля_послуг_Purchase_of_services

Додаток 1: Кодекс постачальника Додаток1_Annex1

Додаток 2: Реєстраційна форма постачальника Додаток2_Annex2

Додаток 3: Згода на перевірку та вивчення інформації учасника торгів Додаток3_Annex3

Додаток 4: Технічна спеціфікація IPS_2025_004_RFP_Додаток_4_Annex_4_Технічна_специфікація_Technical

Додаток 5: Фінансова пропозиція IPS_2025_004_RFP_Додаток_5_Annex_5_Фінансова_специфікація_Financial

Додаток 7: Етичні норми постачальника: Vendor ethical expectations.Ukr-Eng

Тільки для бажаючих взяти участь у тендері, буде надіслано додаткові Додатки з інформацією, які зазначені в завданні. Свої запити просимо надсилати на пошту: [email protected]

Тендерна пропозиція повинна надсилатися на електрону пошту: [email protected] (Технічна) та [email protected] (Фінансова) або в запечатаних конвертах на адресу Фонду: пр. Науки, буд.115, корп. 2, м. Дніпро, Дніпропетровська обл., Україна, 49107. Учасникам тендеру пропонується подавати запити на роз’яснення щодо цього ЗУТ електронною поштою на [email protected].

Кінцевий термін отримання запитань «25» серпня 2025 року до 16:00 годин за київським часом. 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з організації одноденних офлайн тренінгів у 10 пілотних закладах освіти

Школа Державної компенсації підприємствам за працевлаштування ВПО

Тендер на закупівлю послуг з розробки фандрейзингової стратегії для НУО

Запит цінових пропозицій на закупівлю акустичної кабіни

Конкурс пропозицій на виконання ремонтних робіт з часткового відновлення шкільних укриттів

Тендер на укладання договорів надання послуг перевезень