Закупівля канцелярського приладдя
ЗАВЕРШЕНО
Додано:
organization
Громадська організація «Донецька обласна організація Всеукраїнської організації Союз осіб з інвалідністю України» оголошує торги на закупівлю канцелярського приладдя в рамках проекту «Реагування на надзвичайні ситуації для задоволення основних потреб та потреб захисту постраждалих від конфлікту та переміщених дітей та їхніх сімей в Україні», що реалізується спільно з Save the Children in Ukraine.
Дата початку тендеру: 24.03.2023 р.
Дата закінчення тендеру: 30.03.2023 р.
Скасовано
Предметом закупівлі товарів (послуг) є канцелярське приладдя, а саме:
№ |
Найменування |
Кількість |
1 |
Фліп-чарт магнітний сухостиральний, 70х100 см, на тринозі, вертикальний |
3 шт. |
2 |
Сумка |
15 шт. |
3 |
Набір тіста для ліплення 21 колір |
9 шт. |
4 |
Воскові олівці 24 шт. |
18 шт. |
5 |
Альбом для розмальовок (80 сторінок для розфарбовування найрізноманітніших картинок) |
15 шт. |
6 |
Альбом для малювання (формаи А4, 64 сторінок) |
15 шт. |
7 |
Скетчбук (формат: А5, обкладинка тверда, кількість аркушів 80, щільність сторінок 140 г/м²) |
6 шт. |
8 |
Гелеві ручки (набір 18 кольорів) |
9 шт. |
9 |
Папір для фліпчарту (64х90 см 30 аркушів) |
11 уп. |
10 |
Офісний папір А4 |
20 уп. |
11 |
Кольоровий папір |
27 уп. |
12 |
Масляна пастель |
6 уп. |
13 |
Кольорові олівці |
12 уп. |
14 |
Фломастери |
3 набір |
15 |
Акрилові фарби |
3 уп. |
16 |
Пензлики |
21 набір |
17 |
Стакан-непроливайка для пензликів |
15 шт. |
18 |
Полімерна глина |
12 набір |
19 |
Перламутрові повітряні кульки |
6 набір |
20 |
Товста нитка |
6 шт. |
21 |
Ножиці канцелярські |
14 шт. |
22 |
Дирокол металевий |
6 шт. |
23 |
Стікери кольорові |
15 шт. |
24 |
Скотч широкий |
9 шт. |
25 |
Декоративні паличок для рукоділля |
15 уп. |
26 |
Атласна стрічка |
6 уп. |
27 |
Клей-олівець |
15 шт. |
28 |
Олівці 24 кольори |
10 уп. |
29 |
Набір чорних ручок 4 шт. |
10 уп. |
30 |
Набір синіх ручок |
48 шт. |
31 |
Набір масляних червоних ручок |
52 шт. |
32 |
Пальчикові фарби 6 кольорів |
5 уп. |
33 |
Набір акварельних фарб |
5 уп. |
34 |
Пензлики для малювання 6 шт. |
5 уп. |
35 |
Офісний папір А4 різнокольоровий |
10 уп. |
36 |
Тісто для ліпки різнокольорове – безпечне для дітей (неотоксичне) |
7 уп. |
37 |
Фарба для обличчя (неотоксична) |
3 уп. |
38 |
Набір різнокольорових маркерів по 4 щт. |
10 набір |
39 |
Кулі надувні 50 шт. |
3 уп. |
40 |
Скотч |
16 шт. |
41 |
“Контейнери для зберігання (великі, пластикові, з кришкою) |
2 шт. |
42 |
Файли по 100 шт. |
20 уп. |
43 |
Набір папок-швидкозшивачів по 10 шт. (червоний) |
10 уп. |
44 |
Папка швидкозшивач 17 мм |
200 шт. |
45 |
Розвиваючий набір для творчості Миюча темперна фарба (6 шт) |
2 уп. |
Усі канцелярське приладдя повинно відповідати кількісним та якісним характеристикам.
Постачання канцелярського приладдя в кількості 45 найменування має бути здійснена за рахунок Постачальника за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Героїв УПА, буд.1.
Вимоги до постачальника товарів/обладнання – учасника конкурсу:
До участі у закупівлі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід поставки відповідного товару, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку у строк протягом місяця за зазначеними адресами та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи (склад тендерної пропозиції):
- Належним чином підписана Тендерна форма з листом про відповідність (додається)
- Свідоцтво про реєстрацію
- Підтвердження виду діяльності (Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)
- Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ/Свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку, у разі наявності
- Банківські реквізити – Довідка з банку
- Інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду
Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
- Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
- Строк поставки: після підписання Договору;
- Прийнятна ціна, умови оплати – 100% оплата після постачання та гарантійний термін.
Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України (гривня) у безготівковій формі. Рішення що до визначення переможця тендеру приймається згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у тендерному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.
Тендерні процедури та вимоги до надсилання тендерної пропозиції
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг, але не менше 30 (тридцяти) днів з дати розкриття пропозицій.
Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності).
Можливість подання тендерної пропозиції окремо за лотами, або по кожному товару/обладнання окремо.
Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою: [email protected].
Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані:
в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну пошту [email protected] із темою листа «КОНФІДЕНЦІЙНО: ТОРГИ на закупівлю канцелярського приладдя ____________ (назва учасника)» не пізніше 30.03.2023 р. до 17:00.
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17 год. 00хв. 30.03.2023 р. розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам тендеру, викладеним у тендерній документації. На заявку Замовника учасник може досилати необхідні документи.
Результати торгів будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який вніс технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною і з урахуванням терміну доставки. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вище згадані документи, що повинні супроводжувати Заявку, було надано, запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям.
Тендерна форма
Особа, що підписалася нижче, ознайомившись з умовами та положеннями цього Тендеру, в рамках цього документу пропонує надати послуги/доставити товари, вказані в умовах та положеннях, що містяться в цьому документі.
Ми __________________________________________________________________________
(повна назва Учасника)
надаємо свою пропозицію щодо участі у відкритих торгах, згідно з технічними та іншими вимогами Замовника. Чинність заявки (мінімум 30 днів).
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ _____________________________________________
Адреса (юридична і фактична) ________________________________________________
Телефон (факс) ______________________________________
Е-mail _____________________________________________
Найменування |
Технічні характеристики |
Кількість |
Вартість за одиницю, з урахуванням доставки (грн.) |
Вартість всього (грн.) |
Термін доставки з моменту підписання договору до передачі отримувачу (у календарних днях) _____
Дата посада, ПІБ, підпис, печать
ЛИСТ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ
Цим листом засвідчую, що:
(для ФОП) Я, ____________________________(прізвище, ім‘я, по-батькові)
(для організації) Організація-учасниця тендеру _______________________________
(назва організації)
не перебуваю(є) у жодній ситуації із нижче переліченого списку.
_______________ (підпис ФОП або керівника організації, дата)
Причини виключення учасника тендеру із тендерної процедури:
Учасник (або переможець) тендеру буде виключений із участі в тендерній процедурі,
якщо:
- Учасник є банкрутом, перебуває під процедурою неплатоспроможності або
ліквідації, його активи управляються ліквідатором або судом, перебуває у домовленості з кредиторами, його підприємницька діяльність призупинена, перебуває в будь-якій аналогічній ситуації під процедурою, передбаченою законами або нормами України;
- Остаточним рішенням суду чи остаточним адміністративним рішенням було встановлено, що учасник тендеру винен у тяжкій професійній провині, порушивши чинні закони / норми / етичні стандарти професії, до якої належить учасник тендеру, або був викритий у будь-якій протиправній поведінці, що вплинуло на його ділову репутацію, і коли така поведінка означала неправомірний умисел або грубу недбалість,
зокрема:
- подання спотвореної або недбалої інформації, необхідної для перевірки
відсутності підстав для виключення / відповідності критеріям відбору або для
виконання контракту;
- змова з іншими економічними операторами з метою фальсифікації конкуренції;
- порушення прав інтелектуальної власності;
- спроба вплинути на процес прийняття рішень під час проведення процедури
закупівлі; або
- намагання отримати конфіденційну інформацію, яка могла б надати переваги в процедурі закупівлі; спроби контактів та переговорів зі стороною, яка оголосила тендер, з наміром вплинути на хід тендерної процедури;
- Остаточним рішенням суду або остаточним адміністративним рішенням було встановлено, що учасник тендеру порушує свої зобов’язання, пов’язані зі сплатою податків або внесків на соціальне забезпечення відповідно до чинного
законодавства.
- Остаточним рішенням суду встановлено, що учасник (або особи, які мають
повноваження його представляти, приймати рішення, здійснювати контроль), винні у будь-яких діях з нижче переліченого: шахрайство, корупція, участь у злочинній організації, відмивання грошей, фінансування тероризму, експлуатація дитячої праці (або будь-які інші форми торгівлі людьми), будь-яка інша незаконна діяльності, що завдає шкоди інтересам України;
- Учасник порушує права у сфері діяльності профспілок, використовує
незаконну працю неповнолітніх, використовує примусову працю, дискримінує працівників в питаннях оплати праці;
- Учасник тендеру продемонстрував суттєві недоліки у дотриманні основних
зобов’язань із виконання контракту, що призвело до дострокового припинення правового зобов’язання, або до застосування процедури відшкодування збитків, або інших договірних штрафів, або до іншого, що було виявлено в результаті аудиту, перевірок або розслідувань;
- Учасник, його дочірнє підприємство, чи інша компанія, що належить до тієї ж групи компаній, партнер консорціуму або інша філія, знаходяться у санкційному списку ЄС. Переліки осіб, груп, суб’єктів, що підпадають під санкції ЄС, публікуються веб-сайті: www.sanctionsmap.eu
Примітка: Пункти (1) – (3) не поширюються на придбання товарів на особливо вигідних умовах від постачальника, який безумовно ліквідує свою підприємницьку діяльність, або одержувачів чи ліквідаторів банкрутства, за домовленістю з кредиторами, або через аналогічної процедури.