Закупівля бухгалтерських послуг

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Dorechni

ЛОГО2024
Закупівля бухгалтерських послуг

В рамках проєкту «Безбар’єрне Запоріжжя: концепція стійкого відновлення», що реалізується громадською організацією «Доречні» при підтримці Міжнародного фонду «Відродження», що фінансується Норвезьким агентством з розвитку та співробітництва спільно із Шведським міжнародним агентством з розвитку співробітництва оголошується тендер на закупівлю послуг бухгалтера/ки проєкту.

Пропозиції до участі в тендері на закупівлю послуг бухгалтера/ки проєкту просимо вас надсилати на електронну пошту [email protected] із темою листа «G56094: Послуги бухгалтера/ки проєкту» не пізніше 07 грудня 2025 року, 23:59 (за київським часом). 

Просимо вас детально ознайомити з запрошенням до участі в тендері  https://docs.google.com/document/d/1Ek5uj9ChA_nPyeC9W00ImnpT2llOBxH8/edit 

В рамках реалізації проєкту передбачена залученість 1 спеціаліста/ки, залученість – повна (в рамках поставлених завдань), гнучкий формат співпраці (виконавець самостійно організовує місце і спосіб виконання завдань, за запитом  виконує їх у приміщенні замовника (м. Запоріжжя) та дистанційно).

Терміни надання послуг: до вересня 2026 року.

Опис послуг та завдань:

  • Забезпечення комплексного бухгалтерського супроводу проєкту відповідно до вимог донорів та внутрішніх політик організації. 
  • Ведення щомісячного бухгалтерського обліку витрат, формування платіжних документів.
  • Опрацювання та подання щомісячних, квартальних і фінальних бухгалтерських звітів у встановлених форматах. 
  • Узгодження фінансових даних із керівником проєкту, головою оргпнізації.
  • Узгодження та облік платежів, моніторинг використання коштів за статтями бюджету.
  • Формування, оновлення та підтримка централізованої бази фінансових документів. 
  • Архівування всієї бухгалтерської документації, включно з цифровими копіями.
  • Участь у внутрішніх аудитах і фінансових перевірках. 

Вимоги до кандидатів:

Учасник повинен відповідати кваліфікаційним вимогам:

1. Вища освіта у сфері бухгалтерського обліку, фінансів або економіки.

2 Мінімум 3 роки досвіду роботи бухгалтером.

3 Впевнене володіння Excel, знання бухгалтерських систем.

4 Бухгалтерський супровід міжнародних проєктів, проходження аудитів від донорів.

5 Висока уважність до деталей, організованість, конфіденційність, відповідальність.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ

  1. Заповнена та підписана Технічна пропозиція (Додаток 1 – Технічна пропозиція.docx).
  2. Заповнена та підписана Фінансова пропозиція (Додаток 2 – Фінансова пропозиція.docx).
  3. Копія Виписки/Витягу з ЄДР або Лист-готовність зареєструвати ФОП.
  4. Копія Свідоцтва платника єдиного податку або Лист-готовність зареєструвати ФОП.
  5. Резюме із зазначенням релевантного досвіду.
  6. Копія документу про вищу освіту.

З запитаннями щодо умов проведення тендеру можна звертатися на пошту [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер на закупівлю садової техніки в рамках грантової програми ПРООН

Запит на «Визначення постачальника будівельних матеріалів»

Тендер на закупівлю послуг з виконання відновлення (ревіталізації) території міського простору в парку «Здоров'я» в м. Тернопіль

Тендер із закупівлі будівельних матеріалів для закладу охорони здоров’я

Тендерне оголошення на програмного менеджера/програмну менеджерку