Закупівля бухгалтерських послуг
В рамках проєкту «Безбар’єрне Запоріжжя: концепція стійкого відновлення», що реалізується громадською організацією «Доречні» при підтримці Міжнародного фонду «Відродження», що фінансується Норвезьким агентством з розвитку та співробітництва спільно із Шведським міжнародним агентством з розвитку співробітництва оголошується тендер на закупівлю послуг бухгалтера/ки проєкту.
Пропозиції до участі в тендері на закупівлю послуг бухгалтера/ки проєкту просимо вас надсилати на електронну пошту [email protected] із темою листа «G56094: Послуги бухгалтера/ки проєкту» не пізніше 07 грудня 2025 року, 23:59 (за київським часом).
Просимо вас детально ознайомити з запрошенням до участі в тендері https://docs.google.com/document/d/1Ek5uj9ChA_nPyeC9W00ImnpT2llOBxH8/edit
В рамках реалізації проєкту передбачена залученість 1 спеціаліста/ки, залученість – повна (в рамках поставлених завдань), гнучкий формат співпраці (виконавець самостійно організовує місце і спосіб виконання завдань, за запитом виконує їх у приміщенні замовника (м. Запоріжжя) та дистанційно).
Терміни надання послуг: до вересня 2026 року.
Опис послуг та завдань:
- Забезпечення комплексного бухгалтерського супроводу проєкту відповідно до вимог донорів та внутрішніх політик організації.
- Ведення щомісячного бухгалтерського обліку витрат, формування платіжних документів.
- Опрацювання та подання щомісячних, квартальних і фінальних бухгалтерських звітів у встановлених форматах.
- Узгодження фінансових даних із керівником проєкту, головою оргпнізації.
- Узгодження та облік платежів, моніторинг використання коштів за статтями бюджету.
- Формування, оновлення та підтримка централізованої бази фінансових документів.
- Архівування всієї бухгалтерської документації, включно з цифровими копіями.
- Участь у внутрішніх аудитах і фінансових перевірках.
Вимоги до кандидатів:
Учасник повинен відповідати кваліфікаційним вимогам:
1. Вища освіта у сфері бухгалтерського обліку, фінансів або економіки.
2 Мінімум 3 роки досвіду роботи бухгалтером.
3 Впевнене володіння Excel, знання бухгалтерських систем.
4 Бухгалтерський супровід міжнародних проєктів, проходження аудитів від донорів.
5 Висока уважність до деталей, організованість, конфіденційність, відповідальність.
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ
- Заповнена та підписана Технічна пропозиція (Додаток 1 – Технічна пропозиція.docx).
- Заповнена та підписана Фінансова пропозиція (Додаток 2 – Фінансова пропозиція.docx).
- Копія Виписки/Витягу з ЄДР або Лист-готовність зареєструвати ФОП.
- Копія Свідоцтва платника єдиного податку або Лист-готовність зареєструвати ФОП.
- Резюме із зазначенням релевантного досвіду.
- Копія документу про вищу освіту.
З запитаннями щодо умов проведення тендеру можна звертатися на пошту [email protected]

