Закупівля – безперебійне живлення для офісу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Viktoriia Buriak

UCORD-ua-3000x1574
Закупівля – безперебійне живлення для офісу

Місце проведення: Київ, Україна

Дата: 10 червня, 2024

Закупівля товарів та послуг за цим технічним завданням здійснюється в рамках проєкту (програми) міжнародної технічної допомоги «Згуртованість та регіональний розвиток України, UCORD», що фінансується Урядом Швейцарської Конфедерації через Швейцарську агенцію з розвитку та співробітництва Міністерства закордонних справ Швейцарської Конфедерації (SDC)

Проєкт має намір закупити обладнання та необхідні роботи для забезпечення резервного живлення для офісного приміщення проєкту за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик

Специфікація обладнання/робіт

 

Обладнання:

1

Зарядна станція BLUETTI AC500 5000W + Акумуляторний модуль B300S (AC500+B300S чи подібні по потужності)

2

Додаткова батарея для зарядної станції BLUETTI B300S 3072WH (B300S) – чи подібна по потужності

3

Матеріали та додаткове обладнання для встановлення та під`єднання станції  до електрощита в приміщенні

 

Роботи:

4

Роботи по  встановленню та  налагодженню обладнання, гарантійне обслуговування (2 міс)

 

Характеристики офісного приміщення:

1

5 кабінетів, кімната перемовин, хол, туалет, кухня – загальна площа 170 м2

2

середньомісячне споживання електроенергії – 300-350 kW

3

кухонне обладнання не доєднується до зарядної станції

4

електрощит розташовано у вбудованій шафі, розміщення обладнання для резервного живлення у цій же шафі.

 

*При необхідності, є можливість попереднього обстеження офісу для більш детального складання кошторису

Умови оплати:

Оскільки закупівля буде виконуватися за кошти міжнародної технічної допомоги, відповідно до Порядку залучення,  використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р. N 153 ( 153-2002-п ) “Про створення єдиної системи залучення,  використання  та  моніторингу міжнародної технічної допомоги”, а також відповідно до пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України, вартість таких товарів, робіт і послуг звільняється від податку на додану вартість.

Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги не повинен містити податок на додану вартість, сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ». 

Для участі в процедурі прямої закупівлі запрошуємо постачальників надіслати свою комерційну пропозицію на [email protected] до 23 червня 2024 року 

Для повного оформлення заявки на участь у процедурі закупівлі прямого присудження у відповідь на лист учасника буде надіслано спеціальну форму, яку необхідно буде додатково заповнити та надати відповідні документи (також до 23 червня).


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з налаштування та впровадження CRM системи

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів

Послуги проживання, оренди конференц-залу учасників тренінгів Управління проблемами в м. Полтава (продовжено)

Запит пропозиції на послуги для формування звіту на основі Кінцевого оцінювання