Відкритий відбір заявок «На закупівлю 20 механічних функціональних ліжок»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
dia3dzed

тендер tender 1 (10)
Відкритий відбір заявок «На закупівлю 20 механічних функціональних ліжок»

Шановні Пані та Панове, 

Програма «Український фонд швидкого реагування», яку втілює Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів IREX (надалі – IREX) за підтримки Державного департаменту США, оголошує відкритий відбір заявок «На закупівлю та доставку 20 механічних функціональних ліжок для 19 загальнопсихіатричного відділення КНП ХОР “Обласна клінічна психіатрична лікарня №3”. Термін дії договору, який заплановано укласти із переможцем відкритого відбору – грудень 2023 – лютий 2024 року.  

Зацікавленим сторонам необхідно підготувати свою цінову пропозицію, заповнивши Додаток 1.1 та Додаток 2 (в т.ч. таблицю 1). Мінімальні технічні характеристики товару детально описано у Додатку 1.1. Пропозиція повинна бути подана українською мовою, містити реквізити заявника, запропонована ціна повинна включати в себе необхідні податки та збори*, а також вартість доставки по території України. Звертаємо увагу, що цінова пропозиція повинна залишатись актуальною не менше 60 діб після завершення дати подання ЗП.  

У випадку вашої зацікавленості, просимо надсилати ваші комерційні пропозиції до 12:00 год, 22 грудня 2023 р. на електронну адресу: tender-ua@irex.org з темою листа «Відкритий відбір заявок «На закупівлю та доставку 20 механічних функціональних ліжок» – Пропозиція». 

Заявник несе відповідальність за своєчасне подання та достовірність комерційних пропозицій. Пропозиції, надіслані після 12:00 год, 22 грудня не приймаються до уваги. 

Надсилаючи пропозиції електронною поштою, переконайтесь, що документи підписані, збережені у форматі *.pdf чи *word. Копії документів, що додаються до пропозиції повинні бути надіслані у форматі 1.pdf чи *word і не містити вірусів чи пошкоджень. 

Запропоновані послуги будуть розглядатися і оцінюватися відповідно до повноти пропозиції та її відповідності до вимог (Додаток 1). Вибір постачальника відбуватиметься за принципом найкращої цінової пропозиції, відповідності критеріям оцінки та усім технічним характеристикам, зазначеним у Додатку 1.1. З переможцем тендеру буде укладено договір на закупівлю та постачання 20 механічних функціональних ліжок для 19 загальнопсихіатричного відділення КНП ХОР “Обласна клінічна психіатрична лікарня №3”. 

Звертаємо увагу на те, що IREX не несе відповідальності за будь-які витрати, пов’язані з підготовкою та подачею постачальником пропозиції, незалежно від результату або способу проведення процесу відбору. 

Замовник вимагає від учасників уникати конфлікту інтересів. У випадку участі в тендері учасників, які є пов’язаними особами, тендерні пропозиції таких учасників буде відхилено.  

Дякуємо за увагу! Чекаємо на ваші пропозиції.  

З повагою, 

команда IREX Україна

 

Додаток 1 

Перелік вимог до Запиту на пропозиції 

 

Зміст вимог 

Програма «Український фонд швидкого реагування» (надалі URRF), яку втілює IREX за підтримки Державного департаменту США, працює з метою швидкого реагування на потреби цивільного населення, громадянського суспільства та Уряду України, задля пом’якшення наслідків бойових дій. Наразі, URRF планує закупити 20 механічних функціональних ліжок для 19 загальнопсихіатричного відділення КНП ХОР “Обласна клінічна психіатрична лікарня №3”, приміщення якого раніше не використовувався для спеціалізованого психіатричного лікування та потребує значного оснащення відповідно до потреб пацієнтів. 

Короткий опис необхідних послуг:  

Учасник тендеру повинен запропонувати моделі механічних функціональних ліжок, які відповідають мінімальним технічним характеристикам, заповнивши  Додаток 1.1. Розглядатимуться аналоги механічних функціональних ліжок з іншими, але схожими технічними параметрами. 

Постачальник повинен надати інформацію про наявність відповідного обладнання на складі в Україні. У разі, якщо постачальник планує закупити необхідну кількість одиниць товару за кордоном, товар повинен бути доставлений у с. Краснопавлівка, Лозівський район, Харківська обл. в термін, який не перевищує 14 календарних днів від дня підписання угоди. 

Товар повинен бути виключно новий.  

Постачальники, які запропонують товар, виготовлений на території російської федерації та Китайської Народної Республіки, будуть дискваліфіковані. 

Брендування повинне бути здійснене, відповідно до вимог IREX та входити у вартість пропозиції. 

Перелік та опис очікуваних результатів 

Учасник має забезпечити: 

* доставку товару до 19 загальнопсихіатричного відділення КНП ХОР “Обласна клінічна психіатрична лікарня №3”, с. Краснопавлівка, Лозівський район, Харківська обл. (точна адреса доставки буде зазначена у договорі) у визначені договором терміни. 

Фінансове становище: 

- Підрядник та всі субпідрядні організації та/чи партнери Підрядника не оголосили про банкрутство, не беруть участь у процедурах банкрутства, та не мають судових рішень чи судових позовів, які можуть зашкодити діяльності Підрядника в досяжному майбутньому.  

- Учасник тендеру повинен мати фінансовий потенціал, щоб взяти на себе відповідальність в рамках цього ЗП. 

Валюта пропозиції 

Валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня. 

Пропозиція та фінальна ціна повинна включати усі податки, збори та вартість доставки на території України. 

Вартість ПДВ необхідно відобразити окремим рядком у поданому рахунку. 

ПДВ та податки 

Постачальник зобовязаний поставити товар або надати послуги без ПДВ, відповідно до закону України про звільнення від ПДВ товарів, що постачаються в у рамках проектів міжнародної технічної допомоги відповідно до міжнародних договорів України 

Звільнення від ПДВ: 

Послуги, роботи та товари мають надаватись або постачатись без ПДВ.  

IREX є виконавцем програм та проектів міжнародної технічної допомоги в Україні відповідно до Угоди між Урядом України та Урядом США про гуманітарне та техніко-економічне співробітництво від 07 травня 1992 року (далі – «Угода») та закуповує товари, роботи і послуги для виконання згаданого проекту міжнародної технічної допомоги, відповідно до зазначеної вище Угоди та Порядку залучення,  використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р.  N 153 ( 153-2002-п) «Про створення єдиної системи залучення,  використання  та  моніторингу міжнародної технічної допомоги»; вартість таких товарів (робіт, послуг) звільняється від податку на додану вартість (ПДВ). Закупівля товарів, робіт та послуг здійснюється коштом проекту міжнародної технічної допомоги та відповідає категорії (типу) товарів, робіт та послуг, зазначених у плані закупівель. 

Проект надає переможцю тендеру копію реєстраційної картки Проекту, в рамках якої здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг, виданої Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (МЕРТУ) та засвідчену печаткою Проекту, а також копію плану закупівлі або витяг з плану закупівлі, завірені печаткою Проекту. 

Учасник тендеру складає в установленому нижче порядку податкову накладну щодо надання товарів (робіт, послуг) з поміткою «Без ПДВ». У податковій накладній зазначається підстава для звільнення від ПДВ (назва Проекту, номер і дата відповідного контракту). Субпідрядник подає до державного податкового органу за своїм місцезнаходженням декларацію з урахуванням зазначених вище операцій та вказує код пільги по податку на додану вартість № 14060049 відповідно до Довідника податкових пільг. (Див. Інформаційна довідка та Процедура по звільненню від ПДВ

БУДЬ ЛАСКА, ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: Претенденти повинні заявити в своєї пропозиції, що вони розуміють, що IREX звільнений від сплати ПДВ і що це звільнення буде застосовано до всіх рахунків-фактур. Відсутність заяви претендентів про намір визнати звільнення від ПДВ може бути підставою для виключення з розгляду відповідно до цього Запита пропозицій. Існуюче законодавство безперешкодно дозволяє отримати таке звільнення від ПДВ для договорів. 

Строк дії пропозиції (враховується з останнього дня подання пропозицій) 

60 днів        

У виняткових випадках IREX може звернутися з проханням до автора пропозиції подовжити строк дії пропозиції. У цьому випадку сторони повинні підтвердити згоду у письмовій формі. 

Неповні пропозиції 

Не допускаються. 

Умови оплати 

Із постачальником, вибраним в результаті цього конкурсу, буде укладено договір із граничною вартістю послуг, які планується отримати за весь період. Тип договору буде залежати від статусу юридичної чи фізичної особи виконавця.  

Договір двосторонній – між постачальником та IREX. Платником та замовником за договором буде IREX. 

Увага – оплата за надані постачальником послуги буде здійсненою в гривнях.  

Деталі щодо розміру, строків та інших умов оплати послуг Виконавця є предметом узгодження між сторонами та будуть відображені в договорі. 

Прохання надати інформацію щодо можливих умов оплати: 

  • Передплата – вказати % (відсоток) передплати або мінімальну суму; 
  • Пост оплата – вказати кількість днів відтермінування. 

Розрахунок:  

Безготівковий розрахунок. 

Інші умови: 

Організація залишає за собою право визначити переможця. 

Організація залишає за собою право відмінити закупівлю без будь яких зобов’язань. 

Тривалість договору, який передбачається укласти 

 

Строк надання послуг: з дати укладення договору 2 місяці. 

Критерії оцінювання пропозиції  

 

Критерій оцінки 

Ваговий коефіцієнт 

Документи, які підтверджують відповідність критерію 

 

Етап 1 

 

Відповідність запропонованого товару вимогам щодо технічних характеристик. 

Так/Ні 

 
 

Перевірка доброчесності в рамках процедури дью ділідженс. 

Так/Ні 

 
 

Етап 2 

1. 

Вартість одиниці товару: порівняльна оцінка вартості послуг з ринковими цінами та іншими учасниками конкурсу. 

50 

Тендерна пропозиція, Додаток 2, Таблиця 1 

2. 

Термін доставки товару: товари мають бути поставлені в строк до 20 календарних днів. 

20 

Тендерна пропозиція, Додаток 1.1, Додаток 2, Таблиця 1 

3. 

Умови оплати: Ваші умови просимо вказати в пропозиції. (Виключено можливість 100% передоплати постачальнику) 

 

4. 

Досвід постачальника у постачанні аналогічних товарів. 

20 

Тендерна пропозиція, Додаток 2, Таблиця 1 

5.

Додаткові фактори (такі як додаткові опції, сервісна підтримка та ін.) 

 

 

Контактна особа для уточнень 

(звернення виключно у письмовому вигляді) 

Зацікавлені сторони, можуть задавати уточнюючі запитання за адресою:  

[email protected], до 23:59 год 20 грудня, 2023 р.  

Останній термін подачі розрахунків вартості послуг до 12:00 год 22 грудня, 2023р. [email protected] написавши у темі листа: «Відкритий відбір заявок «На закупівлю 20 механічних функціональних ліжок»-Пропозиція»

 

Додаток 1.1 

Технічні характеристики  

 

Мінімальні технічні характеристики  

Запропонована модель

Бренд 

   

Розміри ліжка, ДхШ, см 

203 x 90 (може відрязнятися) 

 

Розміри ложа, ДхШ, см 

194 х 90 (може відрізнятися) 

 

Матеріал ложа 

Металева сітка або аналог 

 

Кількість секцій 

Від трьох 

 

Кут нахилу секції для спини 

 

Кут нахилу секції для колін 

   

Макс. вантажопідйомність 

180 кг + 

 

Наявність бічних поручнів 

Є 

 

Висота поручнів, см 

Від 30 

 

Наявність матрацу 

Є 

 

Наявність знімних спинок 

Є 

 

Наявність механізмів підйому секцій 

Є 

 

Посилені колеса, см 

12,5 

 

Гарантія на продукцію 

Мінімум 1 рік  

 

Термін доставки всього обладнання 

Не більше 20 календарних днів  

 
 

Країна виробник  

Постачальники, які запропонують товар, виготовлений на території російської федерації та Китайської Народної Республіки, будуть дискваліфіковані. 

Наявність на складі в Україні  

 

 

Додаток 2 

Таблиця 1 

Цінова пропозиція    _________________ 

                        (назва учасника) 

 Код ЄДРПОУ__________, контактні дані_____________________________________      _______________________________________________________________________________, П.І.Б. керівника__________________________________________________________________ 

Цим листом _______________ (назва учасника), в особі ______________________ (ПІБ уповноваженої особи) повідомляє що бажає взяти участь у конкурсі, що проводить Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) – «______________________________» та погоджується із умовами конкурсу. Компанія підтверджує достовірність наданих IREX даних. 

№з/п 

Назва 

Ціна за од., грн 

Вартість, всього, грн 

       
       
       

 

[Ім’я і підпис уповноваженої особи постачальника послуг][Посада][Дата] 

Документи, що мають бути надані разом із ціновою пропозицією, в т.ч. документи, що підтверджують відповідність вимогам*: 

Документи, що мають бути надані разом із ціновою пропозицією, в т.ч. документи, що підтверджують відповідність вимогам 3: 

Документи додано до цінової пропозиції 
(ТАК       /          НІ) 

Документи на ведення комерційної діяльності  

Заповнена та підписана форма пропозиції (постачальник) 

         ​☐​ 

         ​☐​ 

Копія Свідоцтва платника ПДВ (за умови реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку або витяги з реєстрів платників ПДВ та платників єдиного податку 

         ​☐​ 

         ​☐​ 

Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 

         ​☐​ 

         ​☐​ 

Копія Статуту і витягу з протоколу про призначення керівника (для юридичних осіб) 

         ​☐​ 

         ​☐​ 

Копія або оригінал документу, що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції контрагента. 

         ​☐​ 

         ​☐​ 

Контакти (ПІП, посада, контактний номер телефону та електронна адреса) 3 осіб/представників підприємств, яким юридична особа або ФОП надавала послуги закупівлі та доставки схожої категорії товарів з вказанням суми договорів. 

         ​☐​ 

         ​☐​ 

Також, просимо додати до Вашої пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи, сертифікат товару, інструкція до товару, тощо). 

         ​☐​ 

         ​☐​ 


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з розвитку лідерства та ефективної адвокації

Надання послуг перевезень

Пошук учасників на довгостроковий волонтерський проєкт в Італії

Конкурс на закупівлю посуду та кухонного приладдя для департаменту освіти адміністрації Індустріального району м. Харкова

Тендер на закупівлю технологічних контейнерів

Постачальник оренди автомобіля з водієм для виконання заходів