Відкритий тендер на закупівлю товарів (мерч)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
WCU

тендер мерч
Відкритий тендер на закупівлю товарів (мерч)

Відкритий тендер на закупівлю товарів (мерч) 

І.          Дата оголошення: 27 серпня 2024 року

ІІ.        Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: 7 вересня 2024 року

ІІІ.      Контекст

ГО ЖКУ є всеукраїнською неурядовою організацією, яка створена жіночими громадськими організаціями у 2001 році для забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків, благополуччя дітей, вирішення актуальних проблем у сфері ґендерної рівності, реалізації прав дитини, через адвокатування та ефективну співпрацю з державними та недержавними організаціями, а також широке залучення місцевих громад та інституцій.

ГО ЖКУ реалізує проєкт «Синергія дитинства задля дитинства», в межах якого відкрито простір резильєнтності, за підтримки BІСЕ (Франція).

Простір резильєнтності – це безпечне місце, де діти, підлітки та батьки мають можливість поділитися своїми радощами, труднощами, поспілкуватися з однолітками, отримати навички підтримувати себе, своїх друзів, шукати мотивацію жити в такі складні часи.

Для реалізації роботи данного простору ми плануємо створити мерч для популяризації та підвищення зацікавленості бенефіціарів у відвідуванні простору резильєнтності.

IV.       Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг:

1)      Потрібні для закупівлі послуги та товари за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1wFBllhqxx8d2rI_ldD0VYi2Qgb40aNK6/view?usp=sharing

2)      Усі прорахунки мають включати товари та їх доставку до офісу замовника у місті Київ адреса вул. Дарвіна 8, оф. 55.

V. Вимоги до підрядника

  1. Зареєстрована юридична особа чи фізична особа-підприємець  з кведами: згідно законодавства України, що підтверджують можливість надання послуг відповідно вимогам тендеру
  2. Підрядник надає цінову пропозицію або рахунок в рамках тендеру, що передбачає фінальну вартість робіт та послуг.
  3. Наявність необхідних якісних товарів

 VI. Умови роботи та оплати

  1. Оплата по безготівковому рахунку

VII. Перелік документів, які необхідно подати:

Для участі в тендері просимо надати:

  1. Підписану цінову пропозицію за формою у додатку, або рахунок, у разі неможливості заповнення цінової пропозиції: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1TA8g1silZTw6_vgNLbLP66qtEaXLQljVRxYHrt2mAeY/edit?usp=sharing
  1. Свідоцтво реєстрації ФОП/юридичної особи
  2. Виписка з ЄР

VIII. Термін подання документів:

Просимо надіслати Вашу пропозицію з відповідними додатками зазначеними у пункті VII не пізніше 17:00, 07 вересня 2024 року на електронну адресу [email protected] 

 IХКонтактна інформація: 

Щодо питань тендерної процедури звертайтеся, будь ласка, до:

[email protected]

+380660956629 Софія

+380596235846 Світлана

Увага! Інформація про очікувану вартість товарів та послуг не може обговорюватися до закінчення тендеру.


Останні публікації цього розділу:

Аналіз цінових пропозицій (закупівля з постачання оргтехніки для забезпечення поточної діяльності Замовника в ході реалізації Проекту)

Тендер на закупівлю обладнання та меблів для освітніх потреб (інтерактивні панелі, ноутбуки, кулери для води, стільці зі столиком, комплекти учнівських меблів)

Вибір постачальників товарів для забезпечення потреб дитячих просторів в межах реалізації проєкту УВКБ ООН

Відкритий тендер із закупівлі технічного обладнання для «Зелених кімнат»

Тендер: Товари та матеріали для косметичного ремонту

Аналіз цінових пропозицій (постачання канцелярських товарів (укладання рамкового договору) для забезпечення поточної діяльності Замовника в ході реалізації Проекту)