Відкритий тендер на закупівлю Техніка для офісу та складу
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю Техніка для офісу та складу, що реалізується за фінансової підтримки Агентства ООН у справах біженців в Україні (УВКБ ООН).
Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2016 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовує систему соціального захисту та захищає права людини в нашій державі.
Потреба:
ЛОТ №1. Штабелер гідравлічний;
ЛОТ №2. Обігрівач;
ЛОТ №3. Багатофункціональний пристрій (принтер);
ЛОТ №4. Міжмережевий екран;
ЛОТ №5. Ноутбуки (з Windows 11 Pro);
ЛОТ №6. Портативна зарядна станція EcoFlow;
ЛОТ №7. Зарядна станція Bluetti;
ЛОТ №8. Microsoft Office для дому та бізнесу 2024, ESD для 1 ПК або Mac – електронна ліцензія в конверті, всі мови.
Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 14 листопада 2025 року.
Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію: за посиланням.
Основні вимоги:
- Надавач послуг є суб’єктом підприємницької діяльності, зареєстрований згідно з чинним законодавством України, що має основний вид діяльності згідно з КВЕД.
- Наявність успішного досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі товарів.
- Підтвердження відповідності всім Технічним специфікаціям відповідно до цього Оголошення.
- Прийнятна вартість товарів.
Документи, які подає учасник тендеру:
УВАГА! Ваша тендерна пропозиція повинна містити наступні два комплекти документів, які потрібно надіслати окремими електронними листами:
- Технічна пропозиція
- Реєстраційні документи: копія Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завірена у встановленому порядку.
- Копія документу, що підтверджує податковий статус.
- Підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі товарів (Договори, листи-відгуки, Рекомендаційні листи, тощо).
- Заповнена належним чином і підписана ДОВІДКА ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ПКМУ від 3 березня 2022 р. № 187. Необхідно скачати, заповнити та підписати.
- Заповнена належним чином Реєстраційна форма постачальника (додаток А). Необхідно скачати та заповнити.
- Заповнена належним чином Технічна специфікація (додаток Б). Необхідно скачати та заповнити.
- Будь-яка інша суттєва документація на думку учасника тендеру (кошторис, презентація, фото товару, тощо).
- Фінансова пропозиція
- Заповнена Фінансова пропозиція (додаток В) Необхідно скачати та заповнити.
Зверніть УВАГУ! Додатки А,Б,В та Довідка мають бути заповнені належним чином з підписом та печаткою (за наявності).
Зверніть УВАГУ! Додатки Б,В містять 8 Лотів! Ваша пропозиція може бути надана як за всією закупівлею, так і за ОКРЕМИМ ЛОТОМ!
Зауважуємо: цей документ не є пропозицією на укладання Договору з Вашою компанією. Зверніть увагу: БО «ССС» залишає за собою право зменшити кількість товарів, визначену у Додатках Б та В до цього Запрошення, на момент укладання договорів постачання товарів, в залежності від зміни потреб та фінансування.
Документи повинні бути надіслані до 23:59 14 листопада 2025 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Техніка для офісу та складу_ЛОТ (1-8) на адресу: [email protected]
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: [email protected] до 18:00 07 листопада 2025 року.

 
                         
                     
                     
                     
                     
                    




