Відкритий тендер на закупівлю послуг кейтерингу для учасників тренінгів і ярмарок

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
RCC

Тендерне оголошення
Відкритий тендер на закупівлю послуг кейтерингу для учасників тренінгів і ярмарок

Благодійна організація «Координаційний гуманітарний центр» в межах грантового проєкту «RPP/2023/08/027/СS “Створення Мережі робочих груп у партнерських громадах Харківської області шляхом застосування підходу ПРООН  активізації участі громадян для покращення безпеки громад, зміцнення соціальних зв’язків та посилення стабільності на територіях, що постраждали внаслідок війни в Україні”», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг з кейтерингу.

Дата оголошення про тендер: 25.03.2025 р.

Термін подання тендерних пропозицій: 01.04.2025 р. 18:00

Предметом закупівлі є послуги з кейтерингу для учасників тренінгів і ярмарок.

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються

Строк надання товарів/ послуг: протягом квітень 2025 р. – жовтень 2025 р. від дати підписання Договору надання послуг.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – Харківська обл., м. Харків, вул. Клочківська, буд. 93.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію.
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус.
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається).
  4. Оригінал Рахунка-фактури.
  5. Зразок договору поставки товару.
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо).
  7. Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.).

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення.
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення.
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора.
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг.

Предмет закупівлі:

Закупівля здійснюється одним лотом за ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги для проведення заходів.

Опис

Вимоги

Період надання послуг

квітень 2025 р. – жовтень 2025 р.

Місце надання послуг

м. Харків, вул. Клочківська, буд. 93

Кількість заходів

20 (двадцять)

Кількість учасників

392 людини

Формат харчування

- Харчування у форматі різноманітних закусок.

- Страви повинні бути зручними для споживання без необхідності додаткового сервірування (у ланч боксах), забезпечувати баланс поживних речовин та відповідати санітарно-гігієнічним нормам. 

- Це можуть бути канапе, сендвічі, сирні, м’ясні,  овочеві, фруктові нарізки, чи інші зручні для споживання закуски.

- Рідкі страви (супи, борщі, тощо) не передбачаються.

Пакування

- Упаковка має бути екологічною, міцною, з можливістю герметичного закриття, щоб запобігти протіканню та зберегти свіжість їжі під час транспортування.

- Обов’язкова наявність серветок та столових приборів для кожного боксу.

Додаткові вимоги: надати орієнтовне меню для заходів до Тендерного оголошення.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected]  до 18:00 31.03.2025 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа “Вікритий тендер RPP/2023/08/027/СS» від  31.08.2024  року”.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18:00 години 01 квітня 2025 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 07 квітня 2025  року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

З більш детальнішою інформацією щодо оголошення та вимогами до учасника, повним переліком і Технічним завданням Ви можете ознайомитись за посиланням: Тендерна документація                  


Останні публікації цього розділу:

Закупівля побутової техніки

Закупівля меблів в асортименті

Тендер на закупівлю та доставку твердого палива (дрова колоті, паливні брикети, паливні пелети)

Запит цінових пропозицій на постачання планшетів

Запит цінових пропозицій на постачання захисного спорядження та рацій

Тендер на закупівлю послуги з перевезення пасажирів