Відкритий тендер на закупівлю ноутбука

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Громадська організація «Центр стійкого місцевого розвитку «Синергія» в рамках проєкту «Розвиток підприємницької діяльності в місті Попасна, шляхом популяризації кращих практик локального бізнесу», який реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий тендер на закупівлю ноутбука.

Дата оголошення про тендер: 30.10.2020

Термін подання тендерних пропозиційдо 15.11.2020

Предметом закупівлі є Ноутбук з такими характеристиками:

Процесор

Об’єм оперативної пам’яті

Діагональ екрану

Операційна система

  • Windows 10

Покоління процесора Intel

Тип оперативної пам’яті

  • DDR4-2666 МГц

Додаткові можливості

  • Веб-камера
    Вбудований мікрофон
    Вбудовані стереодинаміки

Графічний адаптер

  • Интегрований, Intel UHD Graphics 620

Сітьові адаптори

  • Wi-Fi 802.11ac
    Bluetooth 4.2
    Gigabit Ethernet

Зовнішні входиа

  • 2 x USB 3.1 Type-A (5 Гбит/с) / 1 x USB 2.0 / VGA / HDMI / LAN (RJ-45) / комбінований аудіо вхід для навушників та мікрофону / кардридер

Термін доставки закупленого обладнання протягом 20 днів з дня підписання Договору поставки.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники техніки зареєстровані як ФОП, не платники ПДВ, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури
  5. Зразок договору надання послуг

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 13.11.2020 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ГО «Центр «Синергія» [email protected] з темою листа «Вікритий тендер_RPP/2020/09/246/DR_назва учасника» до 15.11.2020 року,  а також у письмовій формі із зазначенням «Відкритий тендер: закупівля ноутбука» за адресою: 93300 Луганська область,  м.Попасна. вул. Суворова, буд. 4 у строк до 15.11.2020 року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 21 години 15.11.2020 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 20.11.2020 р.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Богданов Станіслав телефон +380957229481

 

 

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

_________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (точна адреса) надає свою пропозицію ГО «Центр «Синергія» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на закупівлю ноутбука, згідно з вимогами, висунутими ГО «Центр «Синергія» згідно тендерного оголошення №1 про проведення відкритого тендеру на закупівлю ноутбука 30.10.2020 року.

 

Вивчивши тендерні вимоги ГО «Центр «Синергія», _________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується виконати роботи ГО «Центр «Синергія» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.
  2. Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: ___________________.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________

 

 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) без ПДВ.

 

До цієї Пропозиції додається:

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  4. Зразок Договору виконання робіт

 

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)


Останні публікації цього розділу:

Послуги з просування DLC у соціальних мережах

Розробка проектно-кошторисноі документаціі та подальший ремонт в укритті Університету ДУЕТ м.Кривий Ріг

Стартує конкурс «Роби своє з Horeca Masters»: підприємці можуть отримати до 500 000 гривень на власну справу

Тендер на закупівлю поліграфічних послуг та матеріалів для освітньої виставки для забезпечення партнерських закладів освіти

Запит цінових пропозицій для подальшої закупівлі електричних ТЗ

Запрошення до участі у тендері на укладення договору з надання послуг кейтерингу в одеській та миколаївській областях.