Відкритий тендер на закупівлю комплексних конференц-послуг та послуг з відшкодування
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю Комплексних конференц-послуг для організації публічних заходів та моніторингових візитів у 23 областях України (як обласних центрах, так і малих містах) та відшкодування вартості проїзду, харчування та інших суміжних витрат учасникам тренінгів, форумів, інших публічних заходів, моніторингових візитів, тощо за проєктом, що реалізується за фінансової підтримки Агенства ООН у справах біженців в Україні (УВКБ ООН) разом із Благодійною організацією “Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез”.
Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2016 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовує систему соціального захисту та захищає права людини в нашій державі.
Потреба: Комплексні конференц-послуги та Послуги з відшкодування
Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 22 липня 2025 року.
Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію: за посиланням
Основні вимоги:
- Надавач послуг є суб’єктом підприємницької діяльності, зареєстрований згідно чинного законодавства України, що має основний вид діяльності згідно з КВЕД
- Наявність успішного досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі послуг.
- Підтвердження відповідності всім Технічним специфікаціям відповідно до цього Оголошення.
- Прийнятна вартість послуг.
Документи, які подає учасник тендеру:
УВАГА! Ваша тендерна пропозиція повинна містити наступні два комплекти документів, які потрібно надіслати окремими електронними листами:
- Технічна пропозиція
- Реєстраційні документи: копія Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завірена у встановленому порядку.
- Копія документу, що підтверджує податковий статус.
- Підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі послуг (Договори, листи відгуки, Рекомендаційні листи, тощо);
- Заповнена належним чином і підписана ДОВІДКА ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ПКМУ від 3 березня 2022 р. № 187. Необхідно скачати, заповнити та підписати
- Заповнена належним чином Реєстраційна форма постачальника (додаток А). Необхідно скачати та заповнити.
- Заповнена належним чином Технічна специфікація (додаток Б). Необхідно скачати та заповнити.
- Будь-яка інша суттєва документація на думку учасника тендеру (кошторис, презентація, тощо).
- Розрахунок вартості послуг відповідно до Прикладу – ТЗ .
- Фінансова пропозиція
- Заповнена Фінансова пропозиція (додаток В) Необхідно скачати та заповнити.
Зверніть УВАГУ! Якщо Учасник тендерної процедури є платником ПДВ, це повинно бути зазначено в Додатку В. Фінансова пропозиція. Якщо ваша компанія є платником ПДВ в Україні, будь ласка, окремо вкажіть складову ПДВ в Додатку В. Фінансова пропозиція.
Документи повинні бути надіслані до 23:59 22 липня 2025 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Послуги Логістичної компанії”, на адресу: [email protected]
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: [email protected] до 18:00 18 липня 2025 року.