Відкритий тендер на закупівлю комплексних конференц-послуг та послуг з відшкодування

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

prostirtender_tender_ntylth(3)
Відкритий тендер на закупівлю комплексних конференц-послуг та послуг з відшкодування

 Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю Комплексних конференц-послуг для організації публічних заходів та моніторингових візитів у 23 областях України (як обласних центрах, так і малих містах) та відшкодування вартості проїзду, харчування та інших суміжних витрат учасникам тренінгів, форумів, інших публічних заходів, моніторингових візитів, тощо за проєктом, що реалізується за фінансової підтримки Агенства ООН у справах біженців в Україні (УВКБ ООН) разом із Благодійною організацією “Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез”. 

Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2016 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовує систему соціального захисту та захищає права людини в нашій державі.

Потреба: Комплексні конференц-послуги та Послуги з відшкодування

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 22 липня 2025 року.

Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію: за посиланням

Основні вимоги:

  1. Надавач послуг є суб’єктом підприємницької діяльності, зареєстрований згідно чинного законодавства України, що має основний вид діяльності згідно з КВЕД 
  2. Наявність успішного досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі послуг.
  3. Підтвердження відповідності всім Технічним специфікаціям відповідно до цього Оголошення. 
  4. Прийнятна вартість послуг.

Документи, які подає учасник тендеру:

УВАГА! Ваша тендерна пропозиція повинна містити наступні два комплекти документів, які потрібно надіслати окремими електронними листами:

  1. Технічна пропозиція
  2. Реєстраційні документи: копія Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завірена у встановленому порядку.
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус.
  4. Підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі послуг (Договори, листи відгуки, Рекомендаційні листи, тощо); 
  5. Заповнена належним чином і підписана ДОВІДКА ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ПКМУ від 3 березня 2022 р. № 187. Необхідно скачати, заповнити та підписати
  6. Заповнена належним чином Реєстраційна форма постачальника (додаток А). Необхідно скачати та заповнити.
  7. Заповнена належним чином  Технічна специфікація (додаток Б). Необхідно скачати та заповнити.
  8. Будь-яка інша суттєва документація на думку учасника тендеру (кошторис, презентація, тощо).
  9. Розрахунок вартості послуг відповідно до Прикладу – ТЗ .
  10. Фінансова пропозиція
  11. Заповнена Фінансова пропозиція (додаток В) Необхідно скачати та заповнити.

Зверніть УВАГУ! Якщо Учасник тендерної процедури є платником ПДВ, це повинно бути зазначено в Додатку В. Фінансова пропозиція. Якщо ваша компанія є платником ПДВ в Україні, будь ласка, окремо вкажіть складову ПДВ в Додатку В. Фінансова пропозиція.

Документи повинні бути надіслані до 23:59 22 липня 2025 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Послуги Логістичної компанії”, на адресу: [email protected]

Запитання щодо тендеру можна надсилати в  електронному вигляді за ел. адресою:  [email protected] до 18:00 18 липня 2025 року.


Останні публікації цього розділу:

Тендерний відбір постачальника послуг з перевезення у Сумській області

Відбір постачальника послуг для проведення заходів зі збору та аналізу даних про основні перешкоди для зайнятості молоді

Тендер на укладання договорів про надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень та евакуації населення частково скасовано

Транспортні послуги з перевезення пасажирів

Запит на надання пропозиції на закупівлю офісного ІТ обладнання/Request for Quotations for the purchase of office IT equipment (P2-2025-AAR-239)