Відкритий тендер на закупівлю гуманітарної допомоги (розкладні ліжка)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Shtuka

ТЕНДЕРНЕ ліжка (6)
Відкритий тендер на закупівлю гуманітарної допомоги (розкладні ліжка)

 

ГО  «Штука» в межах програми “Надання гуманітарної допомоги постраждалому від конфлікту населенню та ВПО в Україні через місцеве партнерство”, який реалізується People in Need за фінансування Організації Об’єднаних Націй, що діє через Управління ООН з координації гуманітарних справ (OCHA) оголошує відкритий тендер на закупівлю гуманітарної допомоги у вигляді 20 розкладних ліжок в Донецьку область для формування нового шелтеру.

 

Мета тендеру:

Пошук підрядника –  надавача товару –  для гуманітарної допомоги у вигляді розкладних ліжок для ГО «Штука» в об’ємі 20 розкладних ліжок. Склад продуктового набору описано в наступному розділі “деталізація”.

Дата оголошення тендеру:

11 квітня (2023).

Термін подання тендерних пропозицій:

До 23:59 год 23 квітня (2023).

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання (після 00:00 год 24 квітня (2023)), розгляду не підлягатимуть.

Повідомлення переможця тендеру:

До 18:00 25 квітня (2023).

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж двох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Дата засідання Тендерної комісії для розгляду заявок та ухвалення рішення має відбутися 23 квітня (2023).

*Організатори залишають право обрати переможця раніше кінцевого терміну у випадку надходження задовільної для порівняння кількості пропозицій.

До участі у тендері запрошуються

Суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, предметом діяльності яких продаж товарів, що не мають заборгованостей перед державою та/або відкритих виконавчих проваджень, а також :

  • Зареєстрований ФОП 3 групи, або ТзОВ, наявність відповідних КВЕДів для надання послуг;
  • можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір, спеціфікацію, рахунок-фактуру, видаткову накладну / акт виконаних робіт.
  • Мають змогу підтвердити відсутність конфлікту інтересів в своїй роботі, відсутність корупційної історії, випадків сексуального насилля, наруги щодо дітей, а також співпраці з терористами.

Предмет тендеру:

Забезпечити надання – товару розкладні ліжка. Забезпечення відвантаження або доствки товару у м.Покровськ

Деталізація:

Кількість розкладних ліжок: 20 одиниць;
Характеристики:
Максимальне навантаження – не менше 180 кг;
Розмір у складеному вигляді – не менше 1900х600х300мм (довжина, широта та висота відповідно);

Вага виробу – не більше 12 кг;

Матеріал основи – метал (рекомендовано);

Гарантія- щонайменше 6 місяців;

Виробник – Україна (рекомендовано).

Для прикладу можна взяти даний варіант розкладного ліжка: http://surl.li/ggorl

 

Дана послуга також повинна включати в себе:

  • Відвантаження товару у м.Покровськ (20 одиниць), або забезпечення логістики до міста(логістика повинна враховуватися у вартості товару);
  • Відповідну кількість одиниць;
  • Товар повинен бути без власного маркування та логотипів, з можливістю нанесення логотипів та інших брендованих матеріалів від замовника;
  • Можливість відвантаження товару у м.Покровськ не пізніше ніж05.2023 року

 

Замовник надасть Виконавцю за потреби усю необхідну інформацію для організації логістики, а також буде сприяти підготовці необхідних документів для оформлення вантажу.

Результат наданих послуг:

     1) Відвантажено 20 одиниць розкладних ліжок у м.Покровськ.

Цінова пропозиція:

Граничний бюджет надання комплексної послуги має включати 20 розкладних ліжка, вартість доставки повинна бути включена у вартість наборів (за умови, що доставка передбачається), а сума усієї пропозиції повинна бути не більшою за 51 287,67 грн.

Порядок подання тендерної пропозиції:

 

 

Тендерну пропозицію (приклад надається Замовником) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності).

Для участі необхідно подати на пошту організації – [email protected] наступні документи, обов’язково вказати у темі листа “Тендер гуманітарні продуктові набори”:

1) Тендерна пропозиція – за наданим прикладом;

2) Виписка з ЄДР/Свідоцтво про реєстрацію та свідоцтво платника єдиного податку (для ФОП), якщо ви платник ПДВ, зверніть увагу, що ГО “Штука” не може покрити дані витрати;

3) Копія ІПН;

4) Банківська виписка з реквізитами для оформлення пропозиції тендерним комітетом;

5) Контактні дані в наступній формі:

  • ПІБ
  • Назва суб’єкту господарювання та форма власності
  • Адреса (юридична та фактична)
  • Контактний номер телефону
  • Адреса електронної пошти

Визначення переможця тендеру

Оцінювання тендерних пропозицій буде проводитись Тендерною комісією, відповідно до мети, предмету та умов тендеру.

В результаті оцінки тендерних пропозицій Тендерною комісією буде рекомендовано переможця тендеру.

Організатор тендеру має право відмінити тендер у цілому без надання роз’яснень учасникам.

Відповідальність Організатора тендеру не виходить за межі, визначені умовами тендеру.

Критерії (умови) відбору переможця тендеру:

Перевага буде надана надавачу послуги, чия пропозиція враховує та відповідає зазначеним в тендерному оголошенні критеріям:

  • відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  • відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  • якість, повнота, гнучкість та універсальність під час надання послуг;
  • реалістичність термінів надання послуги;
  • прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуги;
  • може забезпечити логістику до м.Покровськ.

Замовник та платник:

 

Громадська організація

«ШТУКА»

Юр. Адреса: Україна, 85324, Донецька обл.,

 м. Мирноград, вул. Філатова, б. 13

Код ЄДРПОУ 41687157

р/р UA953354960000026008051613158

 в Донецьке РУ АТ КБ “ПРИВАТБАНК”

МФО 335496

Ел. Адреса: [email protected]

Ознака неприбутковості 0032

Умови оплати і вартість послуг:

Оплата проводиться на підставі укладеного договору на надання комплексної послуги між Замовником (ГО Штука) та Виконавцем. 

Послуга оплачується шляхом банківського переказу грошових коштів на банківський рахунок Виконавця.

Оплата проводиться відповідно до акту виконаних робіт / наданих послуг, підписаних обома сторонами належним чином за весь комплекс робіт.

Тендерні пропозиції мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню кардинальних змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару.

Контактна інформація Замовника (для запитань)

Email: [email protected]

Тел.: +38095144830 (Парамонов Іван, виконавчий директор ГО “Штука”)

Питання приймаються до 13-00 за київським часом 20 квітня 2023 року.

Додаткова інформація:

Замовник залишає за собою право вести переговори щодо умов замовлення (порядок робіт, умови, терміни, ціна, вартість, якість складових послуги, тощо) з Виконавцем.

Організатор тендеру не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником тендеру, якщо будь-яка інформація про учасника тендеру повідомлена неправильно.

Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації.

Надсилаючи документи для участі у загальній процедурі  за цим тендерним оголошенням Учасник підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що Організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що Організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Участю у тендері Учасник погоджується зі всіма умовами тендеру та бере на себе обов’язок їх належно виконувати.

У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов тендеру та/або питань, неврегульованих умовами тендеру, остаточне рішення приймається Організатором тендеру.

Рішення Організатора тендеру є остаточним та оскарженню не підлягає.

Обраний переможець тендеру отримає повідомлення щодо виграшу шляхом електронних засобів зв’язку. Відсутність подібного повідомлення протягом тижня після засідання тендерного комітету (після 25 квітня 2023 року) означає, що ваша тендерна пропозиція була відхилена.

Запрошення: https://docs.google.com/document/d/13M1RF10yCsykCVCERtiQPOBwAICg0Lbz/edit?usp=sharing&ouid=111680724307776262769&rtpof=true&sd=true

Комерційна пропозиція: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1r24-ODASnVKw0BRlUO1QN3qr4nkrJdM-/edit?usp=sharing&ouid=111680724307776262769&rtpof=true&sd=true


Останні публікації цього розділу:

Відеограф для створення соціальної реклами

Тендер на реалізацію комунікаційної кампанії

Тендер на закупівлю канцелярських товарів та товарів для творчості для дитячих центрів

Тендер на послуги з надання в оренду конференц-залу

Конкурс на закупівлю послуг фотозйомки заходів під час реалізації проєкту ГО “Сильні громади”

Тендер на закупівлю товарів (ФОТО камера, Електричне гончарне коло, Фото принтер, Стільці розкладні, Стіл офісний розкладний, Етажерка на колесах)