Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю картриджів до принтера

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

тендер-tender-1-10
Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю картриджів до принтера

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю Картриджів до принтера

Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 02 вересня 2024 року.

Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію.

Основні вимоги:

  1. Підтверджений досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів.
  2. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
  3. Наявність відповідних КВЕДів.
  4. Строк надання товарів: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати підписання Договору поставки
  5. Умови оплати: 100% оплата після отримання товару.

Документи, які подає учасник тендеру:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію (дата формування не пізніше 01.01.2024 року).
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус.
  3. Підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі послуг (за наявності).
  4. Заповнена Реєстраційна форма постачальника (додаток А). Необхідно скачати, заповнити та направити.
  5. Заповнена Технічна специфікація (додаток Б).Необхідно скачати, заповнити та направити.
  6. Заповнена Фінансова пропозиція (додаток В) Необхідно скачати, заповнити та направити.

Зверніть УВАГУ! Додатки А,Б,В мають бути заповнені належним чином з підписом та печаткою (за наявності).

Доставка здійснюється за рахунок Постачальника згідно логістичного плану. Кількість в логістичному плані на кожну адресу. Більш детальна інформація щодо адрес зазначено в Логістичному плані.

Вартість пакування та доставки повинна бути включена у вартість товарів.

Документи повинні бути надіслані до 23:59 02 вересня 2024 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Картриджі до принтера”, на адресу: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Інноваційні рішення для сільського розвитку

Конкурс на закупівлю обладнання: портативна колонка, проектор, екран подовжувач кріплення для проектора, магнітно-маркерний фліпчарт, сумка для ноутбука, мишка бездротова, кабель HDMI, електроконвектор, струменевий принтер, накопичувач SanDisk

Конкурс на закупівлю обладнання (фліпчарт, колонка, ноутбук, подовжувач, проєктор, проекційний екран, миша, флеш пам'ять)

Відкритий тендер на закупівлю Послуг встановлення та імплементації ліцензій та технічної підтримки для CRM системи на 2025 рік

Закупівля ІТ-послуг для вдосконалення цифрової платформи правової допомоги (PravoVsim.org)

Конкурс грантів «Сприяння у виконанні обласних планів дій 1325» для жіночих/феміністичних організацій