Відкритий тендер із закупівлі товарів (Вуличний світлодіодний світильник на сонячній батареї)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер-tender4
Відкритий тендер із закупівлі товарів (Вуличний світлодіодний світильник на сонячній батареї)

Громадська організація «МАЙБУТНЄ ГРИГОРІВКИ» в рамках проєкту «Будівництво вуличного освітлення з використанням альтернативного джерела енергії», (Угода 001UN_RPP2701-04581/01), 

в межах Програми розвитку ООН в рамках грантового конкурсу «Посилення соціальної згуртованості та громадської безпеки у цільових громадах приазовського регіону Херсонської області», оголошує відкритий Тендер на закупівлю світильників на сонячній батареї.

Дати оголошення тендеру на постачання послуг: 07.10.2021 – 31.10.2021 (включно).

Предметом відкритого тендеру є закупівля світильників на сонячній батареї, що включає:

Лот 1. Вуличний світлодіодний світильник VIDEX 40W-5000K на сонячній батареї – 20 шт.

Кількість одиниць: двадцять одиниць технічного обладнання.

Товар повинен відповідати наступним вимогам:

Технічне обладнання

Параметр

Характеристики (не нижче зазначених)

Кількість

Лот 1.

Вуличний світлодіодний світильник VIDEX 40W-5000K на сонячній батареї

Виробник:

VIDEX

20

Споживана потужність:

40 Вт

Світловий потік:

3200 лм

Колір світіння (колірна температура):

Білий нейтральний (5000K)

Клас захисту:

IP65

Розміри:

579х213х97 мм

Матеріал корпусу:

Алюміній

Колір корпусу:

Сірий

Індекс передачі кольору:

> 80 Ra

Напруга живлення:

6 В

Температурний режим:

-20…+50 °C

Кут розсіювання:

130х75°

Світлова ефективність:

80 лм/Вт

Час роботи:

Більше 30000 годин

Тип світильника:

Консольний

Тип матриці:

SMD

Додатково:

На сонячній батареї / Час зарядки батареї 5-8 годин забезпечує до 12 годин безперервної роботи. Рекомендована висота розміщення вуличної сонячній системи 3-6 м.

 

Замовник обладнання не переслідує обрання конкретної торгової марки (марка обладнання в переліку об’єктів закупівлі є рекомендованою). Предмети закупівлі повинні бути повністю сумісними, відповідати зазначеним технічним характеристикам або бути вищими, без пониження їх якісних властивостей.

Всі предмети закупівлі обов’язково повинні супроводжуватися сертифікаційними документами, які підтверджують процедуру проходження  сертифікації обладнання та мають сертифікат відповідності, що  підтверджує відповідність обладнання державним стандартам.

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме на адресу: 75240, Херсонська обл., Каховський р-н., с Григорівка, вул. Пушкіна, б.20.

Закупівля здійснюється в рамках проєкту без ПДВ.

Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України, що не є платниками ПДВ, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, акти виконаних робіт тощо)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком ( https://cutt.ly/GECW48g );
  4. Оригінал Рахунка-фактури;
  5. Зразок договору поставки товару;
  6. Паспорт товару;
  7. Ліцензію на товар / сертифікат відповідності;
  8. Гарантійний талон;
  9. Та інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
  4. Строк поставки товару: протягом 30 календарних днів від дати підписання Договору;
  5. Прийнятна ціна, умови оплати – 60% – авансовий платіж та 40% оплата після постачання.

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця тендеру прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає технічним завданням у тендерному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

 

Тендерні процедури та вимоги до надсилання тендерної пропозиції

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Тендерні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані не пізніше 31.10.2021 р.:

в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронні адреси: [email protected].  із темою листа «Відкритий тендер грантова угода № 001UN_RPP2701-04581/01 _________________ назва учасника»;

у паперовій формі (запечатаному конверті), організатору тендеру, особисто або засобами поштового зв’язку за адресою: 75240, Херсонська обл., Каховський р-н., с Григорівка, вул. Пушкіна, б.20.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 31.10.2021 р. розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам тендеру, викладеним у тендерній документації

Результати тендеру будуть повідомлені організатором переможцю тендеру шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 05.11.2021 р.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо тендеру за ел.адресою: [email protected], або за телефоном +380974071022, +380953974335 (керівник проєкту Олена Чернова) до 17:00 31.10.2021 р. 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю методичних матеріалів для класів безпеки

Тендер пропозицій на закупівлю приладдя молодіжних центрів та арт-матеріалів для спільних занять з дітьми, офісний супровід

Запрошення до участі у тендері з метою підписання договору поставки без фіксації ціни на канцелярські, господарчі товари та матеріали для творчості (UHF-7)

Конкурс на закупівлю обладнання №1 (Ноутбук)

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг