Відкритий тендер із закупівлі товарів: підлога пазл м’яка для дитячих кімнат

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GODialog

prostirtender_tender_ntylth(1)
Відкритий тендер із закупівлі товарів: підлога пазл м’яка для дитячих кімнат

ГО «Сприяння розвитку освіти міста Вознесенська «Діалог» в межах грантового проєкту “ Захисти своє завтра – безпечні простори у Вознесенській ТГ”, що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю ПІДЛОГА ПАЗЛ М’ЯКА ДЛЯ ДИТЯЧИХ КІМНАТ, НАБОРИ ПУФІВ М’ЯКИХ.

Дата оголошення про тендер: 31.07.2025 р.
Термін подання тендерних пропозицій: 31.07.2025 – 21.08.2025 (не менше 15 днів)
Предметом закупівлі є
– Набір з 5 пуфів “Мішки” ( 20 шт.) (Приклад №1)
– Підлога пазл м’яка для дитячих кімнат 8 шт/уп ( 16 шт.) (Приклад №2)
Детальні технічні характеристики наведені у специфікації

Строк надання товарів/ послуг: протягом 5 робочих днів від дати підписання Договору поставки.
У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – Миколаївська область, м. Вознесенськ, вул. Героїв України, буд. 5

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
4. Оригінал Рахунка-фактури
5. Зразок договору поставки товару
6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо)
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 16.08.2025 року.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Вікритий тендер ДОГОВОРУ № 2025/05/022/CS ГО «Сприяння розвитку освіти міста Вознесенська «Діалог» до 21.08.2025 року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17.00 години 21.08.2025 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 31.08.2025 року.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Сєдих Наталя Геннадіївна телефон 0500469636

Тенд. огол. МЕБЛІ _ 3136

Специф. до закупівлі меблі

Приклад №1

Приклад №2

Додаток-Проформа-тендерної-пропозиції


Останні публікації цього розділу:

Конкурс грантів «Посилення громадянського суспільства для захисту прав людини під час війни»

Відкритий тендер на закупівлю станції безперебійного живлення

Тендер на закупівлю техніки та обладнання (інтерактивна панель, мобільна стійка для панелі, інтерактивний комплект (інтерактивна дошка, ультракороткофокусний проєктор, саундбар, ноутбук, програмне забезпечення), дошка комбінована крейд/маркер, екран для проекту на тринозі)

Реєстрація на третій модуль онлайн-курсу «Підтримуємо тих, хто допомагає іншим 2.0.»

Тендер на постачання бронежилетів та захисних шоломів

Тендер на закупівлю Power bank та Power bank із ліхтариком