Відкритий тендер із закупівлі послуг з організації заходів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
demrozvitok

tender
Відкритий тендер із закупівлі послуг з організації заходів

Громадська організація «Асоціація демократичного розвитку» в межах договору про реалізацію  проєкту «Засоби до існування +: економічна інтеграція внутрішньо переміщених осіб та осіб, які постраждали від конфлікту», «Механізм відновлення та розширення можливостей Громади (HREF)», «Вирішення нагальних і постійних гуманітарних потреб постраждалого від війни населення в Україні» Проєктний компонент: «Психосоціальна підтримка вразливих груп населення в громадах Чернігівської області» що фінансується Міжнародною організацією з міграції, згідно договора №UA10-2024-IP27.1  від 11.12.2024 року, оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг з організації наступних заходів: мистецькі групові заняття, тренінги з підвищення обізнаності MLI та розбудови потужностей, просвітницькі сесії MLI для учасників, які отримують засоби до існування та форум з обміну досвідом у Чернігівській області.

Дата оголошення про проведення тендеру: 20.01.2025 року

Термін подання тендерних пропозицій: 5  календарних днів

Предметом закупівлі є послуги з організації заходів у Чернігівській області, що включають у себе  оренду приміщення, організацію кейтерінгу, організацію доїзду учасників до місця проведення заходів та відповідають чинному законодавству України. 

Учасник визначає ціни з урахуванням всіх видів та обсягів наданих послуг, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, в т.ч. сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування,  інші витрати. Якщо пропозиція Учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.

Строк надання товарів/ послуг: включно до 10.04.2025 року від дати підписання Договору.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, можливість надати послугу у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки/надання послуг, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт). Учасник має бути не платником ПДВ. 

Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі

(технічна специфікація)

   
 

Назва 

Од.вим

кількість

 

1. Послуга з організації  мистецьких групових занять для 15 учасників/один захід у Сновській, Варвинській, Лосинівській, Новгород-Сіверській та Куликівській ТГ Чернігівської області, що включають в себе:

- оренду конференц-залу з обладнанням;

- організацію кава-брейку (15 учасників/один захід);

- організацію доїзду учасників  (5 осіб/ один захід) з населених пунктів громад до місця проведення заходу та у зворотньому напрямку. 

 

 

 

 

 

послуга

 

 

 

 

 

60

 

2. Послуга з організації тренінгів з підвищення обізнаності MLI та розбудови потужностей для 15 учасників/один захід у Сновській, Варвинській, Лосинівській, Новгород-Сіверській та Куликівській ТГ Чернігівської області, що включають в себе:

- оренду конференц-залу з обладнанням;

- організацію кава-брейку (15 учасників/один захід);

- організацію доїзду учасників  (5 осіб/один захід) з населених пунктів громад до місця проведення заходу та у зворотньому напрямку. 

 

 

 

 

 

послуга

 

 

 

 

 

10

 

3. Послуга з організації дводенного  тренінгу у м. Чернігів для 10 учасників/один захід що включає в себе:

- оренду конференц-залу з обладнанням (2 дні);

- організацію харчування (Обід + кава-брейк 1 раз/день; для 10 учасників/захід)

- організацію доїзду учасників та організацію поселення (10 осіб/захід) з населених пунктів Сновської, Варвинської, Лосинівської, Новгород-Сіверської та Куликівської ТГ Чернігівської області до місця проведення заходу та у зворотньому напрямку. 

 

 

 

 

 

послуга

 

 

 

 

 

1

 

4. Послуги з організації інформаційної сесії для 25 учасників/один захід, що включає в себе:

- організацію кава-брейку (25 учасників/інформаційна сесія);

- організація доїзду фасилітаторів на місце проведення заходу і в зворотньому напрямку (2 фасилітатори/інформаційна сесія) 

 

 

 

послуга

 

 

 

6

 

5. Послуга з організації форуму у м. Чернігів для 25 учасників/захід що включає в себе:

- оренду конференц-залу з обладнанням;

- організацію харчування (Обід + кава-брейк; для 25 учасників/захід) 

- організацію доїзду учасників з населених пунктів Сновської, Варвинської, Лосинівської, Новгород-Сіверської та Куликівської ТГ Чернігівської області до місця проведення заходу та у зворотньому напрямку. 

- оплату послуг модератора.

- витрати на роздаткові матеріали.

 

 

 

 

 

 

послуга

 

 

 

 

 

 

1

 

Склад пакету документів пропозиції:

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Цінова  пропозиція в довільні формі

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: [email protected] до 24.01.2025 року включно. 

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару. 

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані на електронну пошту: [email protected].

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 12:00 години 25.01.2025  року, розгляду не підлягатимуть. 

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 27.01.2025 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Контактна особа: Наталія, телефон 050 551 62 57


Останні публікації цього розділу:

Послуги перевезення з місцем базування у м. Суми, Сумська обл, м. Дніпро, Дніпропетровська обл. (Термін приймання пропозицій по закупівлі подовжено)

Послуги з перевезення автомобілем, включаючи водійські послуги

Консультаційні послуги щодо розробки проєктів нормативно-правових документів та внесення змін у національне законодавство з питань дотримання прав спільнот людей, вразливих до ВІЛ

Тендер з надання послуг консультацій з бенефіціарами, представниками установ, місцевою владою та іншими зацікавленими учасниками, включаючи роботу експерта, звіт, витрати на дизайн інфографік та друк

Тендер на закупівлю мультимедійного обладнання

Запит цінових пропозицій на постачання балістичних захисних окулярів RFQ-UKR-00332490