Відкритий тендер із закупівлі офісних крісел та крісел для відвідувачів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

Тендер-tender
Відкритий тендер із закупівлі офісних крісел та крісел для відвідувачів

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю офісних крісел та крісел для відвідувачів.

Дата оголошення про тендер: 24 листопада 2022 року

Термін подання тендерних пропозицій: до 30 листопада 2022 року

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 01 грудня 2022 року, розгляду не підлягатимуть.

Предметом закупівлі є:

Крісло для відвідувачів ISO, в кількості 204 шт. 

Основні характеристики: 

  • Рама – металева
  • Оббивка – тканина
  • Колір оббивки сидіння та спинки – чорний або сірий
  • Глибина сидіння 430 мм
  • Ширина сидіння 480 мм
  • Висота – 860 мм 

Крісло офісне, в кількості 102 шт.

Основні характеристики: 

  • Обивка – тканина
  • Конструкція – з підлокітниками
  • Основа – хрестовина з роликами
  • Матеріали основи: пластик, метал
  • Матеріал оббивки: тканина, штучна шкіра, сітка

Строк надання товарів: протягом 14 (чотирнадцяти) днів від дати підписання Договору поставки.

Умови розрахунку: 50% передоплата та 50% після отримання товару протягом 3 (трьох) банківських днів. 

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме: по різних регіонах України (Логістичний план ).

Вимоги до підрядника – учасника тендеру:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином

зареєстровані за законодавством України:

  • постачальники, що мають досвід роботи у відповідній сфері;
  • відповідні КВЕДи для здійснення торгівлі;
  • заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості;
  • можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна).

​​Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається Зразок-тендерної-пропозиції);
  4. Оригінал рахунку-фактури;
  5. Зразок договору поставки товару;
  6. Сертифікат відповідності, дійсний на дату розкриття пропозиції.
  7. Та інші документи, якщо вважає за необхідне.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника вимогам тендерного оголошення.
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення.
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора.
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання/поставкі товарів.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 23:59 30 листопада 2022 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Офісні крісла та крісла для відвідувачів”, на адресу: procurementsss@radnyk.org.

Тендерна процедура:

  • Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж шістдесяти (60) календарних днів з граничного терміну подання Тендерних пропозицій.
  • До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
  • Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.
  • Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну за умови потрібної кваліфікації постачальника. 
  • Очікується, що співбесіди з підрядниками, які увійдуть до списку після первісного відбору, будуть проводитися особисто або за допомогою Teams/Zoom. Відповідь електронною поштою після остаточного туру співбесід отримають тільки ті підрядники, які пройшли відбір. Також відібрані підрядники, будуть сповіщені через електронну пошту, протягом 3 днів після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Результати тендеру будуть розміщені на сайті БО “БФ “ССС” https://sss-ua.org/.
  • Результати тендеру будуть повідомлені організатором учаснику тендеру, який переміг, шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.  

Додаткові застереження:

  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: procurementsss@radnyk.org до 30 листопада 2022 року.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю побутових модулів (UCBI III)

Розміщення та просування брендів Медцентру та БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»

Пошук учасників на волонтерський проект "Solidarity has no age" в Португалії

Тендер на створення та підтримку Гарячої лінії для UNICEF

Відкритий тендер із закупівлі генераторів для підтримки критичної інфраструктури України

Закупівля послуг для посилення діючої промо-кампанії фандрайзингової платформи Університету Каразіна у мережі інтернет