Відкритий тендер із закупівлі обладнання (офісні меблі)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Prostirinitiative

prostirgrant grant_tender_28.03_
Відкритий тендер із закупівлі обладнання (офісні меблі)

ГО “Простір ініціативних” в межах грантового проєкту «Ветеранський простір – територія життєстійкості: створення умов для психологічної та юридичної підтримки ветеранів та членів сімей ветеранів» грантова угода № 001UN_VF01-07829/01, за результатами конкурсу грантів «Грантовий конкурс для ОГС, які працюють з ветеранами та членами сімей ветеранів», що виконується за договором #2024_01_003_ADM між Програмою розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) та Громадською організацією «Ініціативний центр сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання» оголошує тендер на закупівлю меблів та обладнання.

Дата оголошення про тендер: 03.07.2024

Термін подання тендерних пропозицій: 09.07.2024, 14.00

Предметом закупівлі є меблі і обладнання, згідно списку, характеристики у додатку:

№ з/п

Найменування товару

Одиниця виміру

Кількість одиниць

1

Офісний стіл

шт.

15

2

Стілець офісний

шт.

15

3

Крісло-мішок

шт.

10

4

Диван

шт.

3

5

Кондиціонер

шт.

2

6

Фліпчарт на тринозі

шт.

1

7

Кулер для води

шт.

1

8

Ноутбук

шт.

1

9

Портативна акустика

шт.

1

10

Інтерактивна панель

шт.

1

11

Кронштейн

шт.

1

Постачання товарів: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки. У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення: м. Кам’янське, проспект Перемоги, буд. 45. Безготівковий розрахунок, без ПДВ, 100% післяплата.

Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру

  • До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення діяльності, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна).
  • Товар повинен відповідати якісним характеристикам, що зазначені в пропозиції.
  • Поставка товару здійснюється за вказаною адресою та входять у ціну товару, як і усі інші витрати, що пов’язані з процесом доставки (завантаження, розвантаження, вартість тари та упаковки тощо).
  • Постачальник несе всі ризики втрати або ушкодження товару, а також усі витрати по відношенню до товару, до моменту його постачання в узгоджений пункт призначення до підписання покупцем відповідної накладної.
  • Упаковка (тара), у якій відвантажується товар, має відповідати встановленим в Україні стандартам або технічним умовам і забезпечувати, за умови належного поводження з вантажем, схоронність товару під час транспортування та збереження. 

Критерії відбору переможця:

  • Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  • Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  • Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  • Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг 

Перелік документів для участі у тендері:

  1. Реєстраційні документи ФОП (Витяг з реєстру платника єдиного податку з відповідними КВЕДами та Виписку або Витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (для ФОП на загальній системі – Витяг з КВЕДами)) або юридичної особи (Довідку про реєстрацію платника податків (ПДВ, єдиний податок), Витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України з відповідними КВЕДами).
  2. Комерційна пропозиція на товари, які вказані у Специфікації
  3. Гарантійний лист згода щодо виконання поставлених вимог

Термін надання цінової пропозиції: з 03 липня 2024 року до 09 липня 2024 року 14.00 включно.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді надіслані учасником на електронну адресу ІСАР Єднання [email protected] та електронну адресу ГО “Простір ініціативних” [email protected] з темою листа «Відкритий тендер: закупівля обладнання угода №001UN_VF01-07829/01» до 09.07.2024 року, 14.00.

Визначення переможця тендеру відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 10.07.2024 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше, ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Боровик Катерина, телефон 380984751658, пошта [email protected].

Меблі


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)