Відкритий тендер із закупівлі обладнання для зварювання

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер 3
Відкритий тендер із закупівлі обладнання для зварювання

ГО «Кремінська бізнес-асоціація» в рамках грантового проекту «Robota для громади! Покращення конкурентоздатності випускників ДПТНЗ «Привільський професійний ліцей» шляхом створення інноваційних майданчиків підготовки кваліфікованих робітників та розвитку міжрегіонального публічно-приватного партнерства у м. Лисичанську», що реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий тендер на закупівлю обладнання.

Дати оголошення відкритого тендеру:

22.10.2020 — 09.11.2020.

Вимоги до постачальника товарів — учасника тендеру:

До участі у тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають досвід роботи у відповідній сфері – мінімум 2 роки, відповідні КВЕДи для здійснення запитуваної діяльності, можливість здійснити організацію заходів і у вказаний строк та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою (за наявності) та підписом.

Предметом закупівлі є обладнання, а саме:

  1. Апарат аргонодугового зварювання Tesla Weld TIG/MMA 315 WCH у кількості 3 шт.
  2. Балон аргоновий V-10л у кількості 3 шт.
  3. Редуктор для аргону і вуглекислоти АР-40/У-30-4ДМ Донмет (великий корпус) у кількості 3 шт.

У вартість пропозиції необхідно включити вартість доставки до м. Кремінна, відділення Нової пошти №1.

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця тендеру прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора.

Склад цінової пропозиції:

  • Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію підрядника для здійснення відповідної діяльності на території України та відповідних КВЕДів
  • Копія документу, що підтверджує податковий статус
  • Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається)
  • Оригінал Рахунка-фактури
  • Зразок договору поставки товару
  • Та інші документи, які, на думку підрядника, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо)

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  • Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  • Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  • Якість товару та відповідність очікуванням організатора
  • Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг 

Кінцевий термін подання цінової пропозицій: 09 листопада 2020 року до 10.00. Всі пропозиції, отримані після вказаного терміну, розгляду не підлягають.

Вимоги до надсилання цінової пропозиції:

  • Пропозиції повинні залишатися чинними протягом 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття тендерних пропозицій — 09 листопада 2020 року
  • Цінові пропозиції в електронному вигляді (у форматі PDF) мають бути надіслані на електронну адресу [email protected] із темою листа «Відкритий тендер_грантова угода_№ RPP/2020/08/219/PPP» не пізніше 09 листопада 2020 року (до 10.00).
  • А також в оригіналі у паперовому запечатаному вигляді мають бути надіслані за адресою: 92905, Луганська обл., м. Кремінна, пр-т Дружби, 15/1, ГО «Кремінська бізнес-асоціація» не пізніше 09 листопада 2020 року (до 10.00).
  • Тендерні пропозиції надані пізніше встановленого терміну не приймаються і повертаються учасниками у запечатаному вигляді.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 09 листопада 2020 року.

Додаткові застереження

Учасник цього відкритого тендеру бере до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цього відкритого тендеру, надсилаючи документи для участі у відкритому тендері за цим оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його цінову пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть вигідніші умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з вигіднішими для нього умовами.

Деталі: Зацікавлені підрядники можуть отримати додаткову інформацію за телефонами: +38(095)196-49-66 (керівник проєкту Павло Федик).

 

Голова

ГО «Кремінська бізнес-асоціація»                                           А.Л. Сімонов

 

 

 

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

____________________________________________(повне найменування постачальника) _______________________,  (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ, м. ХХХХХХХХХ, вул. ХХХХХХХХХХХХ, ХХХ), надає свою пропозицію ГО «Кремінська бізнес-асоціація» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на _____ (найменування товарів/послуг) ___________________________, згідно з вимогами, висунутими ГО «Кремінська бізнес-асоціація» згідно тендерного оголошення №_____ про _______________________ від ____________ року.

 

Вивчивши тендерні вимоги ГО «Кремінська бізнес-асоціація», _______________________ (повне найменування постачальника) _______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари ГО «Кремінська бізнес-асоціація» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.
  2. Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: ___________________.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________
 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

 До цієї Пропозиції додається:

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  4. Зразок Договору поставки товару

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)

 


Останні публікації цього розділу:

Запит цінової пропозиції: надання послуг з організації та логістичної підтримки тренінгу для тренерів: підготовка викладачів університетів для навчання фармацевтів надання послуг з вакцинації

Тендер на закупівлю послуг з організації заходів

Конкурс на пошук підрядника будівельних (ремонтних) робот в м. Ірпінь, пришкільне приміщення

Тендер на закупівлю Послуг встановлення та імплементації ліцензій та технічної підтримки для CRM системи на 2025 рік

Запит цінової пропозиції на постачання обладнання

Тендер на закупівлю послуг на поточний ремонт частини підвалу ЗП (ПТ)О «Вище професійне училище №21 м. Миколаєва»