Відкритий тендер із закупівлі ноутбуків та багатофункціональних пристроїв

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender tender 1 (9)
Відкритий тендер із закупівлі ноутбуків та багатофункціональних пристроїв

Місцева асоціація органів місцевого самоврядування «АСОЦІАЦІЯ УЧАСНИЦЬКОГО РОЗВИТКУ ГРОМАД» в межах грантового проєкту «Створення та розвиток потенціалу робочих груп із громадської безпеки та відновлення у партнерських громадах Полтавської області», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю ноутбуків та багатофункціональних пристроїв.

Дата оголошення про тендер: 23.06.2023

Термін подання тендерних пропозицій: до 07.07.2023 12:00

 Предметом закупівлі є офісне обладнання згідно переліку:

  • Ноутбук – 7 шт
  • Багатофункціональний пристрій – 7 шт

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються зазначено у Додатку 1 до Оголошення.

Детальний опис товарів, що оголошуються

Строк надання товарів: протягом 7 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – 

м. Градизьк, Козельщина, Кременчук, Лубни, Миргород, Опішня Полтавської області та місто Полтава.
Детальну інформацію щодо доставки в міста перелічені вище надається після підписання договору поставки.

Оплата товарів: 5 днів після підписання видаткових накладних

Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи)
  7. Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 05.07.2023  року з темою листа “Відкритий тендер RPP/2023/06/020/CS” 

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення передачі товару, що відповідатиме підписанню товарно-транспортій накладній та видаткових накладних.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Відкритий тендер згідно грантової угоди RPP/2023/06/020/CS» у строк до 07.07.2023 12:00 року, а також у письмовій формі із зазначенням «“Відкритий тендер згідно грантової угоди RPP/2023/06/020/CS”): за адресою: місто Полтава, відділення Нової пошти № 12, отримувач МАОМС “АСОЦІАЦІЯ УЧАСНИЦЬКОГО РОЗВИТКУ ГРОМАД”(за рахунок відправника) Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 10.07.2023 12:00, розгляду не підлягатимуть.
Датою та часом отримання тендерних пропозицій вважається дата та час надходження тендерних документів на відділення Нової пошти № 12 міста Полтава

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 10.07.2023 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Кметь Андрій 

телефон 068 176 32 44

e-mail: [email protected]

 

ДОДАТОК 1

Інформація про необхідні  якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «офісне обладнання згідно переліку:

  • Ноутбук – 7 шт.
  • Багатофункціональний пристрій – 7 шт.

Вимоги

(технічні, якісні та кількісні характеристики (технічна специфікація))

Ця технічна специфікація містить основні вимоги до обладнання згідно переліку, що наведені нижче.

Ноутбук

Кількість – 7 од.

Технічні характеристики:

15.6″, єкран не менше 1920х1080, CPU Intel i3/AMD Ryzen (не менше 4.0 ГГц), RAM не менше 16 ГБ, SSD – не менше  512 ГБ, Intel або Radeon Videocard, вага не більш 1,7 кг,brand A-класу

Багатофункціональний пристрій

Кількість – 7 од. 

Технічні характеристики:

Лазерний, монохромний, A4, не нижче 600 х 600, Друк моно – не менше 23 стор/хв, Подача – не менш 250 аркушів, Виведення паперу – не менше 100 аркушів, Масштабування 25 – 400 %, Робоче навантаження- не менше 15 000 сторінок/місяць, USB / Wi-Fi

Строк поставки Товару: з дати укладення Договору протягом 7 робочих днів.

Вартість Товару повинна включати в себе транспортні витрати, навантаження, розвантаження за місцем знаходження закладу, а також інші податки і збори (страхування, сплату митних тарифів, податків, зборів тощо).

Примітка: характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у переліку технічних характеристик. Невиконання вимог цього розділу документації у пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та обладнання із іншими характеристиками, аніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим.

Еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торговельної марки, фірми, конструкції, типу обладнання або матеріалу, джерела його походження або виробника, з рівнозначними, рівноцінними технічними, якісними характеристиками та показниками зазначеними у технічному завданні.

У разі надання еквіваленту, учасник надає порівняльну таблицю із зазначенням конкретної назви, технічних, кількісних, якісних характеристик запропонованого еквіваленту у відповідності до технічних вимог встановлених Додатком 2 до тендерної документації.

Обґрунтування посилання в тексті тендерної документації на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника: посилання здійснюється з метою забезпечення поставки якісних товарів, робіт, послуг, які за своїми характеристиками не повинні бути гіршими, ніж в вищезазначених посиланнях.

Загальні вимоги до предмету закупівлі:

  1. Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів та відповідати параметрам та вимогам, зазначеним у цьому додатку.
  2. Якісно поставленим товаром вважається товар, який відповідає вимогам, що зазвичай ставляться до товару відповідного характеру.
  3. Товар, який постачається, повинен бути таким, що не був в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені.
  4. Гарантійний строк на обладнання повинен становити не менше гарантійного строку, визначеного виробником обладнання, але не менше 12 місяців з дати його отримання замовником (з дати підписання видаткової накладної).
  5. В комплекті з обладнанням предмету закупівлі замовнику передаються: інструкції з експлуатації обладнання (за наявності), гарантійні документи (обов’язково).
  6. Транспортні послуги та інші витрати (пакування, встановлення та монтаж обладнання, інсталяція програмних компонентів, а також придбання необхідних додаткових матеріалів, інструментів та приладдя тощо) здійснюватися за рахунок постачальника.

Будь-які відхилення допускаються лише в разі погодження на етапі уточнень.

 

ДОДАТОК 2

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

_________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (точна адреса) надає свою пропозицію Місцевsq асоціації органів місцевого самоврядування «АСОЦІАЦІЯ УЧАСНИЦЬКОГО РОЗВИТКУ ГРОМАД» (далі МАОМС «АСОЦІАЦІЯ УЧАСНИЦЬКОГО РОЗВИТКУ ГРОМАД»)  щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на закупівлю 7 ноутбуків та 7 багатофункціональних пристроїв, згідно з вимогами, висунутими МАОМС АСОЦІАЦІЯ УЧАСНИЦЬКОГО РОЗВИТКУ ГРОМАД  згідно тендерного оголошення № 1 про про проведення відкритого тендеру із закупівлі ноутбуків та багатофункціональних пристроїв від 23.06.2023 року.

Вивчивши тендерні вимоги МАОМС «АСОЦІАЦІЯ УЧАСНИЦЬКОГО РОЗВИТКУ ГРОМАД» __________________________________(повне найменування постачальника) _______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари МАОМС “АСОЦІАЦІЯ УЧАСНИЦЬКОГО РОЗВИТКУ ГРОМАД” відповідно до наступних умов:

  1. Найменування товарів: ____________________.
  2. Якість товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна товару (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк надання товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис/характеристика товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: ___________________.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________

 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

До цієї Пропозиції додається (вказати повний перелік документів, що додається):

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  4. Зразок Договору поставки товару
  5. …….

 

 

ПІБ уповноваженої особи __________________(підпис та печатка) 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук

Конкурс на закупівлю столів,стільців