Відкритий тендер із закупівлі меблів для облаштування Центру соціального обслуговування

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
projectmanager

prostirtender tender ntylth(3)
Відкритий тендер із закупівлі меблів для облаштування Центру соціального обслуговування

ТЕНДЕРНЕ ОГОЛОШЕННЯ

про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів – меблів для облаштування Центру соціального обслуговування м. Чортків

ГО «ТЕРИТОРІЯ НОВИХ ЗМІН» в межах грантового проєкту «Покращення доступу до соціальних послуг для найбільш вразливих категорій місцевого населення та сприяння інтеграції ВПО у Чортківську територіальну громаду. Створення Центру соціального обслуговування в м. Чортків», грантова угода №M4EG-RRP-LVGA-2023-11, що реалізується за підтримки спільної ініціативи Європейського Союза та ПРООН «Мери за економічне зростання», оголошує відкритий тендер №1 на закупівлю меблів для облаштування Центру соціального обслуговування.

Дата оголошення про тендер: 18 січня 2024 року.

Термін подання тендерних пропозицій: 15 календарних днів, до 17:00 01 лютого 2024 р.

Предметом закупівлі є меблі для облаштування Центру соціального обслуговування.

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються:

ЛОТ 1. Готові інтер’єрні меблі 

1

Крісло для манікюрниці та клієнтки на колесах AVOLA, шт

2

2

Диван зі спинкою СОФА ЛУЧІАНО СІРА для очікування та відпочинку (тканина, що миється, 234x97x71 см), шт.

1

3

Столик журнальний, шт

1

4

Органайзер стенд для ниток котушок на 110 гачків, розмір 675 мм*750мм*80мм, включно з витратами на доставку, шт.  

1

5

Розкрійний стіл 2 м*1,80 м (висота 90 см), включно з витратами на доставку, шт

1

6

Крісло Nicole GTS CHR68 Soro 93, сірого кольору (основа метал, оббивка велюр), включно з витратами на доставку, шт.

3

7

Вішалка для одягу Ультра Чорний (матеріал – дерево, метал, висота 177 см.), включно з витратами на доставку, шт.

1

8

Стійка для одягу Рейл NVD-05 Венге (основа-дерево, матеріал полиць-метал, висота 130 см.), включно з витратами на доставку, шт.

1

9

Підставка для ремонту взуття, шт.

1

10

Стілець Sedia чорний від TM Special4You, включно з витратами на доставку, шт.

2

11

Диван прямий Oslo бежевий, включно з витратами на доставку, шт. 

1

 

Всього

  • Найменувань 11,
  • Одиниць 15.

 

 

ЛОТ 2. Меблі за замірами на замовлення

1

Стійка з вішаками, розмір: Д800мм*В1600мм* Г60мм, матеріал – ДСП Kronospan, оббивка тканиною Omega, шт.

1

2

Декоративна перегородка з поличками,  розмір; Д1350мм*В1700мм*Г400мм, матеріал – ДСП Kronospan, шт.

1

3

Рецепція,  розмір: Д1200мм*В1200мм*Г1050мм, матеріал – ДСП Kronospan, шт

1

4

Шафа для персоналу,  розмір: Д900мм*В2100мм*Г450мм, матеріал – ДСП Kronospan, шт.

1

5

Тумба під умивальник, розмір: Д2400мм*В2100мм*Г600мм, матеріал – ДСП Kronospan, стільниця термостійка LuxeForm, шт.

1

6

Стіл для перукаря двосторонній, розмір: Д1400мм*В1800мм*Г700мм, матеріал – ДСП Kronospan, стільниця термостійка LuxeForm, шт.

2

7

Тумба під кавовий апарат,  розмір: Д1400мм*В1660мм*Г600мм, матеріал – ДСП Kronospan, стільниця термостійка LuxeForm, шт.

1

8

Стелаж для речей, розмір: В2100*Ш800*Г450, матеріал – ДСП Egger W908, шт.

2

9

Переодягальня,  розмір: В2100*Ш1100*Г1000, матеріал – ДСП Egger W908, шт.

1

10

Настінне дзеркало в повний зріст в переодягальню(дзеркало в обрамленні),  розмір: В1900*Ш800, матеріал – ДСП Egger W908, шт.

1

11

Інтер’єрне дзеркало (дзеркало в обрамленні), розмір: В1800*Ш800, матеріал – ДСП Egger W908, шт.

2

12

Полички на стіну(трійний комплект кубиків різного розміру), розмір: 1- В200*Ш200*Г200, 2- В250*Ш2500*Г2500, 3- В300*Ш300*Г300, матеріал – ДСП Egger W908, шт.

2

13

Шафа для одягу,  розмір: В2100*Ш800*Г500, матеріал – ДСП Egger W908, шт.

1

14

Шторка  для переодягальні, сірий колір, розмір 2м*1,80м, монтаж включено, шт.

1

15

Стіл, розмір: В750*Ш1100*Г600, матеріал – ДСП Egger W908, ноги металеві, шт.

2

16

Стелаж для взуття, розмір: В2100*Ш2100*Г350, матеріал – ДСП Egger W908, шт.

2

17

Стелаж для речей та матеріалів, розмір:В1600*Ш1200*Г400, матеріал – ДСП Egger W908, ноги металеві, шт.

1

18

Полички на стіну,  розмір: В1000*Ш600*Г250, матеріал – ДСП Egger W908, основа металева, шт.

2

19

Вішалка для одягу, розмір: В1900*Ш1100*Г250, матеріал – ДСП Egger W908, основа металева, шт.

1

 

Всього

  • Найменувань 19,
  • Одиниць 26.

26

 

Всього найменувань – 30, всього одиниць – 41.

Детальний перелік вимог до предметів закупівель подано у додатку №2.

Строк надання товарів/послуг:

протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення та складання/встановлення на місці  – 48501, вул. Коновальця, 13, м. Чортків, Тернопільська обл.

Умови оплати:

Тільки післяплата за умови надання повного звітного пакету документів.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо або форма Додаток 1 з переліком контактів партнерів, що можуть надати вам рекомендації – не менше 3 контактів)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  2. Відповідність запропонованих меблів вимогам тендерного оголошення
  3. Прийнятна ціна, умови оплати та умови поставки товару

*Переможцем тендеру буде обрано найнижчу комерційну пропозицію, яка повністю відповідає умовам тендерного оголошення.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 24.01.2024 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Відкритий тендер_M4EG-RRP-LVGA-2023-11_назва учасника» до 17:00 год 01.02.2024 року, а також у письмовій формі із зазначенням «Відкритий тендер: закупівля меблів для облаштування Центру соціального обслуговування» за адресою: вул. Шевченка, 21/16, м. Чортків, Тернопільська обл., 48501 у строк до 01.02.2024 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17:00 години 01.02.2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 03.02.2024 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор може відхилити його комерційну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови (згідно з технічними вимогами).

Контактна особа: Ірина Брунда, телефон +380630240050.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук