Відкритий тендер із закупівлі меблів для дому
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю меблів для дому.
Дата оголошення про тендер: 17 січня 2023 року
Термін подання тендерних пропозицій: до 31 січня 2023 року
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після00:00 01 лютого 2023 року, розгляду не підлягатимуть.
Предмет закупівлі:
Лот 1. Ліжка на панцирних сітках з матрацом
Основні характеристики:
Розмір – 195х70 см
Каркас – металевий
Максимальний навантаження: до 120 кг.
Додаткова комплектація:
Матрац
Загальна кількість: 77 шт
Лот 2. Односпальне ліжко з матрацом
Основні характеристики:
Розмір – 90х200 см
Тип – односпальне
Додаткова комплектація:
Матрац
Загальна кількість: 10 шт
Лот 3. Табурет
Основні характеристики:
Матеріал – натуральна деревина
Транспортувальний стан – зібраний
Призначення – універсальний
Загальна кількість: 105 шт
Лот 4. Стілець обідній
Основні характеристики:
Особливості конструкції: зі спинкою, без підлокітників, на ніжках
Призначення: для кухні, їдальні
Матеріали основи: метал, дерево
Матеріал оббивки: тканина, штучна шкіра
Загальна кількість: 15 шт
Лот 5. Обідній стіл
Основні характеристики:
Форма – прямокутна, квадратна, кругла
Вид – обідні столи
Матеріал: дерево
Загальна кількість: 15 шт
Лот 6. Шафа для одягу
Основні характеристики:
Матеріал виробу – деревина
Тип – шафа гардеробна
Транспортувальний стан – розібраний
Загальна кількість: 20 шт
Регіон доставки: Логістичний план_Меблі
Умови розрахунку: 50% передоплата та 50% після отримання товару протягом 3 (трьох) банківських днів або 100% оплата товару після отримання.
Строк надання товарів: протягом 20 (двадцяти) днів від дати підписання Договору поставки.
Вимоги до кваліфікації підрядника:
- Досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів;
- Здатність виконувати поставки товарів у визначений термін;
- Вчасне надання документації (рахунок, видаткова накладна та ін.);
- Доставка товару на склад замовника;
- Доставка включена у вартість товару.
Умови:
Між БО «БФ «ССС» та підрядником буде підписано договір поставки, в якому буде детально викладено умови співпраці.
Вимоги до підрядника – учасника тендеру:
- Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
- Наявність відповідних КВЕДів.
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус;
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Зразок тендерної пропозиції (товар));
- Довідка про термін дії цінової пропозиції протягом 30 днів, складена у довільній формі;
- Зразок договору поставки товару;
- Оригінал рахунку-фактури.
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
- Прийнятна вартість.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 23:59 31 січня 2023 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Меблі для дому”, на адресу: procurementsss@radnyk.org.
Тендерна процедура:
- Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж тридцяти (30) календарних днів з граничного терміну подання Тендерних пропозицій.
- До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
- Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.
- Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну за умови потрібної кваліфікації постачальника.
- Відповідь електронною поштою отримають тільки ті підрядники, які пройшли відбір. Також відібрані підрядники, будуть сповіщені через електронну пошту, протягом 3 днів після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Результати тендеру будуть розміщені на сайті БО “БФ “ССС” https://sss-ua.org/.
- Результати тендеру будуть повідомлені організатором учаснику тендеру, який переміг, шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.
Додаткові застереження:
- Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
- Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Індивідуальний підхід та рівні можливості БО «БФ «ССС» застосовує індивідуальний підхід та поважає права людини у всіх сферах її діяльності. БО «БФ «ССС» прагне створювати умови праці, що відповідають принципам гендерної рівності та культурно-особистісного різноманіття персоналу. Підрядники повинні поважати рівні права осіб та прагнути створити атмосферу, в якій відмінності людей підтримують та цінують.
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: procurementsss@radnyk.org до 30 січня 20213 року.