Відкритий тендер із закупівлі Автобусних зупинок

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
MaybutneKhotyn

tender-cll-4
Відкритий тендер із закупівлі Автобусних зупинок

ГО «Майбутнє Хотинщини» в межах ініціативи «Створення комфортних та безпечних умов для школярів Хотинської громади» (Договір про надання гранту № 002UN_CP01-02965/01 між ГО «Майбутнє Хотинщини та ІСАР «Єднання») за технічного адміністрування ІСАР Єднання та сприяння Програми розвитку ООН (UNDP) в Україні за фінансової підтримки Європейського Союзу, наданої в межах проєкту«EU4Recovery – Розширення можливостей громад в Україні», фінансової підтримки Урядів Данії та Королівства Нідерландів, оголошує відкритий тендер на закупівлю автобусних зупинок у кількості 5 штук.

Дата оголошення тендеру: 23.07.2024 р.

Термін подання тендерних пропозицій: 06.08.2024 року

Предметом закупівлі є:

1. Автобусна зупинка у кількості 5 шт.

Технічні характеристики:

Автобусна зупинка на металевій основі, закритого типу. Задня частина зупинки – металеве покриття, бокові частини – монолітний полікарбонат. Стійки транспортної зупинки мають п’ятку для кріплення до твердої поверхні або під бетонування. Автобусна зупинка має встановлену урну для сміття та лавку, а також місце для встановлення назви населеного пункту.

Ширина: 150 см

Довжина: 400 см

Висота: 230 см

(Характеристики автобусної зупинки можуть коливатися).

До надання послуг входить:

- доставка автобусних зупинок;

- встановлення автобусних зупинок;

- облаштування бруківки 24 м2 на території кожної зупинки.

Строк надання товарів/ послуг: протягом 45 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – Чернівецька область, м. Хотин.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Рахунок-фактура із зазначенням умов оплати;
  5. Зразок договору поставки товару;
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо).

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 05.08.2024 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу [email protected] та [email protected] з темою листа «Відкритий тендер із закупівлі автобусних зупинок_назва учасника» до 06.08.2024 року.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 12.08.2024 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Оксана АТАМАНЮК телефон 066-019-85-36

Проформа тендерної пропозиції


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю методичних матеріалів для класів безпеки

Тендер пропозицій на закупівлю приладдя молодіжних центрів та арт-матеріалів для спільних занять з дітьми, офісний супровід

Запрошення до участі у тендері з метою підписання договору поставки без фіксації ціни на канцелярські, господарчі товари та матеріали для творчості (UHF-7)

Конкурс на закупівлю обладнання №1 (Ноутбук)

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг