Відкритий конкурс на закупівлю товарів: пандус

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Конкурс

Громадська організація «Комітет Майбутнього. Солідарність і відповідальність» в рамках конкурсного проекту №RPP/2020/08/215/PPP пандус «Створення міжгалузевого консультативного-інформаційно Центру кар’єрного розвитку і молодіжного підприємництва», що реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий конкурс на закупівлю товарів.

Дата оголошення про тендер: 07.04.2021

Термін подання тендерних пропозицій: до 17:00 21.04.2021

Предметом закупівлі є обладнання, а саме:  

№ п/п

Найменування предмету закупівель

Один.

виміру

К-сть

1

Пандус для людей з інвалідністю (стаціонарний)

шт

1

       

 Строк надання товарів: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме: м. 72318, Запорізька область, місто Мелітополь, бульвар 30-річчя Перемоги, 28, Державний навчальний заклад «Мелітопольський багатопрофільний центр професійно-технічної освіти»

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі, мають можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Та інші документи, якщо вважає за необхідне

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів

Тендерні процедури

Запитання щодо конкурсу можна надсилати в електронному вигляді за адресою  [email protected] до 20.04.2021 року.

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються  пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення передачі товару.

Конкурсні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та:

  • в електронному вигляді (у форматі PDF) мають бути надіслані на електронну адресу: [email protected] із темою листа «Відкритий конкурс грантова угода №RPP/2020/08/215/PPPПандус» не пізніше 17:00 21.04.2021
    • в оригіналі у паперовому запечатаному вигляді мають бути надіслані не пізніше 17:00 21.04.2021
    • для відправлення Укрпоштою: 74312, м. Мелітополь, вул. Університетська 11, кабінет 26
    • для відправлення Новою Поштою: м. Мелітополь, відділення №6, вул. Героїв України 42/1, отримувач Луценко Сергій Олександрович 0979099064
    • або кур’єрською доставкою: м. Мелітополь, вул. Університетська 11, кабінет 26

із зазначенням на конверті назви постачальника, «Відкритий конкурс грантова угода №RPP/2020/08/215/PPP пандус

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17:00 21.04.2021 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.

            Результати конкурсу будуть повідомлені організатором учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 17:00 22.04.2021року.

Умови оплати:

Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі до 50% вартості товару протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту підписання Договору, та остаточну оплату протягом 3  (трьох) банківських днів з моменту отримання товару та підписання Сторонами всіх документів, підтверджуючих поставку та прийняття обладнання.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1XIn3oGEM3ExRwWhYk5h-U3FXEijMS4Va


Останні публікації цього розділу:

Тендер на укладання договорів про надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень та евакуації населення

Закупівля вишивальної машини та пристрою для збільшення поля вишивки

Тендерна відкрита процедура із закупівлі меблів

Відкритий тендер із закупівлі техніки

Запит на постачання продукції сільгосппризначення

Євроквіз "Данія" від Представництва ЄС в Україні