Відкритий конкурс із закупівлі товарів для кухарів-кондитерів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


ГО «Центр інновацій та сталого міжнародного розвитку» в рамках грантового проекту RPP/2020/08/214/PPP «Партнерство заради забезпечення відповідності  якості професійної підготовки кухарів-кондитерів ДНЗ «Мирноградський професійний гірничий ліцей» та сучасних запитів роботодавців галузі на сході України, що реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий тендер на закупівлю товару :кухонного  обладнання

Дата оголошення про тендер: 03.03.2021 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 16.03.2021 р.

Предметом закупівлі є товари, а саме :

  1. Столи харчові нержавіючі;
  2. Шпильки харчові – кондитерські;
  3. Листи;
  4. Мийка 3 секції;
  5. Стелаж харчовий.

Строк надання товарів/ послуг: протягом 7 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуги/товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме м. Мирноград , Донецької області, вул. Центральна буд.73 «Мирноградський професійний гірничий ліцей»

Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Та інші документи, якщо вважає  за необхідне

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Конкурсні  процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою

[email protected] до 16.03.2021 року.

До участі у відборі конкурсних  пропозицій допускаються конкурсни  пропозиції, які повністю відповідають умовам цього конкурсного  оголошення.

Конкурсні  пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару

Конкурсні  документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності)  до 16.03.2021 року із зазначенням на конверті назви постачальника: “Відкритий конкурс: надання товарів в рамках виконання проекту «Партнерство заради забезпечення відповідності  якості професійної підготовки кухарів-кондитерів ДНЗ «Мирноградський професійний гірничий ліцей» та сучасних запитів роботодавців галузі на сході України,

ГО «Центр інновацій та сталого міжнародного розвитку»

Документи   надаються за адресою:

85483, Донецька обл., м. Новогродівка, вул. С.Тюленіна, б.25

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00-00 16.03.2021 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у конкурсній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в конкурсному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором  учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  Дата засідання конкурсного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 19.03.2021 року.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому конкурсі) за цим конкурсним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Керівник ГО «Центр інновацій та сталого міжнародного розвитку»         Кульга Олександр

Керівник проекту                                                                                             Брюховець Олена

телефон +380503264638

 

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ

КОНКУРСНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

_________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ, місто/селище, _вул. ХХХХХХХХХХХХ, ХХХ), надає свою пропозицію ГО «Центр інновацій та сталого міжнародного розвитку» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на закупівлю товару : Піч пароконвекційна, згідно з вимогами, висунутими ГО згідно тендерного оголошення №1 про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів/послуг від 12.01.2021 року.

 

Вивчивши тендерні вимоги ГО «Центр інновацій та сталого міжнародного розвитку» _________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари ГО «Центр інновацій та сталого міжнародного розвитку» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.
  2. Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: ___________________.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

 До цієї Пропозиції додається:

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  4. Зразок Договору поставки товару

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)