Відкритий конкурс із закупівлі стільців

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Юлия Заика

тендер tender(3)
Відкритий конкурс із закупівлі стільців

Конкурсне оголошення про проведення відкритого конкурсу із закупівлі стільців

Лот 1:

Стілець дитячий в кількості – 24 од.

  • Висота сидіння: 340-460 мм – 340 мм (№3), 380 мм (№4), 420 мм (№5) та 460 мм (№6)
  • Стілець складається з дерев’яних та металевих деталей
  • Дерев’яні деталі являють собою сидіння та спинку, які виготовлені з гнуто-клеєної фанери (товщиною 8-9 мм) та покриті безкольоровим екологічно-чистим лаком на водній основі. Кути сидіння та спинки мають радіуси заокруглення для запобігання травмуванню.
  • Металеві частини стільця мають бути виготовлені з плоскоовальних труб 50х30х1,2 мм, 38х20х1,2 мм, 30х15х1,2 мм.

або аналогічні за характеристиками іншого виробника

У разі відсутності товару з відповідними критеріями готові розглянути пропозиції подібної модифікції.

Закупівля здійснюється в рамках проекту без ПДВ.

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; не є платниками ПДВ, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення оптової торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)

Вартість товару має включати витрати на доставку за рахунок постачальника на адресу: Луганська область, сел. Білокуракине, вул. Історична 59
або Луганська область, сел. Білокуракине, вул. Історична 81. відділення Нової пошти №1

Учасник конкурсу  надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  • копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, в якому зазначено код ЄДРПОУ для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи  та відсутності у реєстрі боржників;
  • копія Довідки або Витягу з ДПС про стан  податкової реєстрації;
  • цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  • рахунок-фактура;
  • зразок договору купівлі-продажу / постачання;
  • гарантійний талон, гарантія не менше року; інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  2. відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
  3. якість опису товару/послуги та відповідність очікуванням організатора;
  4. строк поставки товару: протягом 15 календарних днів від дати підписання Договору;
  5. прийнятна ціна, умови оплати – 100% оплата після постачання товару та гарантійний термін.

Оплата здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, додати розкриття пропозицій.

Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою: zaikau24@gmail.com, або за телефоном 066-320-18-72(керівник проєкту Заїка Юлія Миколаївна) до 09.11.2021 18.00.

Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані

  • в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронні адреси ГО «Центр соціального розвитку «Ренейсенс»zaikau24@gmail.com та [email protected] із темою листа «Відкритий конкурс грантова угода № RPP/2021/09/115/DR (_____назва учасника)” не пізніше  09.11.2021.

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 09.11.2021 18.00. розгляду не підлягатимуть і повертаються учасникам у запечатаному вигляді.

Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у конкурсній документації

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсу комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 08.11.2021.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому конкурсі) за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за телефоном 066 320 18 72

 

 

КОНКУРСНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

_________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (ідентифікаційний номер ____________________, ,адреса __________________________________________________________________________), надає свою пропозицію ГО «Центр соціального розвитку «Ренейсенс»» щодо участі у конкурсі, що проводиться Організацією на придбання шафи дитячої та стільців дитячих(найменування товарів/послуг)___________________________, згідно з вимогами, висунутими ГО «Центр соціального розвитку «Ренейсенс»» згідно тендерного оголошення №_____ про _______________________ від ____________року.

 

Вивчивши конкурсні вимоги_____________________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари ГО «                                                 .» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування товару: ________________________.
  2. Якість товару відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна товару (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк поставки товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис/характеристика товару: _______________________.
  7. Умови оплати: 100% оплата після отримання товару.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання товару: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________

 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

 До цієї Пропозиції додається:

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  4. Зразок Договору поставки товару.

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів

Послуги проживання, оренди конференц-залу учасників тренінгів Управління проблемами в м. Полтава (продовжено)

Запит пропозиції на послуги для формування звіту на основі Кінцевого оцінювання

Відкритий тендер на надання послуг з PR та SMM для створення бренду Ландшафтної лабораторії КНУ та популяризації результатів її досліджень