Відкритий конкурс із закупівлі посуду для сервірування

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Elena_ryab

офіс тренінг семінар
Відкритий конкурс із закупівлі посуду для сервірування

Донецька торгово-промислова палата в межах грантового проєкту «Мобільний Businessковоркінг+: перетворимо складнощі на можливості для зростання», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий конкурс на закупівлю посуду для сервірування.

Дата оголошення про тендер: 28.06.2022р. – 12.07.2022р.

Предметом закупівлі є:

1. Чашка – 60шт. об’єм: 200-220 мл, колір: білий, дизайн: однотонний (без малюнка), матеріал: порцеляна, використання в мікрохвильовій печі.

2.  Блюдце – 60шт., розмір: 14-15 см, колір: білий,  форма: кругла, дизайн: однотонний (без малюнка), матеріал: порцеляна, використання в мікрохвильовій печі.

3. Чашка – 60 шт., об’єм: 300-340 мл, колір: білий, дизайн: однотонний (без малюнка), матеріал: порцеляна, використання в мікрохвильовій печі.

4. Блюдце універсальне – 60шт, розмір: 15-17 см, колір: білий, форма: кругла, дизайн: однотонний (без малюнка), матеріал: порцеляна, використання в мікрохвильовій печ.

5. Блюдо – 6шт., розмір: 30-35 см, колір: білий, форма: овальна, дизайн: однотонний (без малюнка), матеріал: порцеляна, використання в мікрохвильовій печі.

6. Тарілка – 30 шт., розмір: 20-22 см, колір: білий,  форма: кругла, дизайн: однотонний (без малюнка), матеріал: порцеляна, використання в мікрохвильовій печі.

7. Салатник – 30шт., розмір: 10-13 см, колір: білий, форма: кругла, дизайн: однотонний (без малюнка), матеріал: порцеляна, використання в мікрохвильовій печі.

8. Тарілка – 30шт., розмір: 16-18 см, колір: білий, форма: кругла, дизайн: однотонний (без малюнка), матеріал: порцеляна, використання в мікрохвильовій печі.

9. Виделка столова – 30 шт., матеріал: нержавіюча сталь, довжина: 20-21 см.

10. Ніж столовий – 30 шт., матеріал: нержавіюча сталь, довжина: 20-21 см.

11. Ложка чайна – 30 шт, матеріал: нержавіюча сталь, довжина: 13-14 см.

12. Диспенсер для серветок металевий – 2шт., форма: прямокутна, розмір: 10х11,2х15,5 см.

13. Серветки столові для диспенсера – 4 шт., розмір: 17х17 см, колір: білий, кількість в упаковці: 2000 шт., матеріал основи: целюлоза, кількість шарів: одношаровий, без малюнку.

Строк надання товарів: протягом 15 календарних днів  від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена вартість його доставки до місця призначення – вул. Теодора Цьоклера, 9а, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область.

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, що:

належним чином зареєстровані за законодавством України;

мають досвід роботи у відповідній сфері та відповідні КВЕДи для здійснення торгівлі;

мають заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості;

мають можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт).

 Учасник конкурсу має надати організатору такі документи:

  1. копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. конкурсну пропозицію, заповнену за зразком (додається);
  4. завірена печаткою (при наявності печатки) Постачальника копія відкритих КВЕДів;
  5. зразок договору поставки товару;
  6. оригінал рахунка-фактури (за необхідністю);
  7. інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  2. відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
  3. пріоритет при відборі буде надано  учасникам, які є неплатниками ПДВ;
  4. якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
  5. прийнятна ціна, та якість, умови оплати (здійснення передоплати у розмірі не більш 50%) та умови поставки товару;
  6. цінова пропозиція повинна включати вартість доставки за адресом виконання поставки;
  7. строк поставки – протягом 15 календарних днів від дати підписання Договору поставки.

Конкурсні процедури

Питання щодо конкурсу можна надсилати в електронному вигляді за електронною адресою [email protected] до 11.07.2022р. 16:00.

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього конкурсного оголошення.

Конкурсні пропозиції мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання/передачі товару.

Конкурсні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected], [email protected] з темою листа «Відкритий конкурс грантова угода №RPP/2022/04/035/BSP «Мобільний Businessковоркінг+: перетворимо складнощі на можливості для зростання» до 12.07.2022 року. Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 16 години 12.07.2022 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця відбудеться організатором конкурсу після фінансової та технічної оцінки запропонованих конкурсних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному конкурсному оголошенні, але не пізніше 14.07.2022 року.

Результати конкурсу будуть повідомлені учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Учасник, який отримає повідомлення про перемогу у конкурсі, зобов’язується  надати  оригінали документів Новою поштою на адресу зазначену у повідомленні.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі за цим конкурсним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови.

Контактна особа: Дубініна Марина, +380 50 256 74 49 або +380 66 952 92 47

035_BSP_DCCI__зразок конкурсної форми


Останні публікації цього розділу:

Послуги з доставки комплектів та зимового одягу

Тендер на визначення постійного постачальника послуг тиражування матеріаліву 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника послуг технічного забезпечення проведення заходів у 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника канцелярських та господарських товарів для забезпечення роботи офісу АМУ у 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника послуг транспортного забезпечення у 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника послуг з виготовлення презентаційної продукції у 2025 році