Відкритий конкурс із закупівлі посуду для сервірування

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Elena_ryab

офіс тренінг семінар
Відкритий конкурс із закупівлі посуду для сервірування

Донецька торгово-промислова палата в межах грантового проєкту «Мобільний Businessковоркінг+: перетворимо складнощі на можливості для зростання», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий конкурс на закупівлю посуду для сервірування.

Дата оголошення про тендер: 28.06.2022р. – 12.07.2022р.

Предметом закупівлі є:

1. Чашка – 60шт. об’єм: 200-220 мл, колір: білий, дизайн: однотонний (без малюнка), матеріал: порцеляна, використання в мікрохвильовій печі.

2.  Блюдце – 60шт., розмір: 14-15 см, колір: білий,  форма: кругла, дизайн: однотонний (без малюнка), матеріал: порцеляна, використання в мікрохвильовій печі.

3. Чашка – 60 шт., об’єм: 300-340 мл, колір: білий, дизайн: однотонний (без малюнка), матеріал: порцеляна, використання в мікрохвильовій печі.

4. Блюдце універсальне – 60шт, розмір: 15-17 см, колір: білий, форма: кругла, дизайн: однотонний (без малюнка), матеріал: порцеляна, використання в мікрохвильовій печ.

5. Блюдо – 6шт., розмір: 30-35 см, колір: білий, форма: овальна, дизайн: однотонний (без малюнка), матеріал: порцеляна, використання в мікрохвильовій печі.

6. Тарілка – 30 шт., розмір: 20-22 см, колір: білий,  форма: кругла, дизайн: однотонний (без малюнка), матеріал: порцеляна, використання в мікрохвильовій печі.

7. Салатник – 30шт., розмір: 10-13 см, колір: білий, форма: кругла, дизайн: однотонний (без малюнка), матеріал: порцеляна, використання в мікрохвильовій печі.

8. Тарілка – 30шт., розмір: 16-18 см, колір: білий, форма: кругла, дизайн: однотонний (без малюнка), матеріал: порцеляна, використання в мікрохвильовій печі.

9. Виделка столова – 30 шт., матеріал: нержавіюча сталь, довжина: 20-21 см.

10. Ніж столовий – 30 шт., матеріал: нержавіюча сталь, довжина: 20-21 см.

11. Ложка чайна – 30 шт, матеріал: нержавіюча сталь, довжина: 13-14 см.

12. Диспенсер для серветок металевий – 2шт., форма: прямокутна, розмір: 10х11,2х15,5 см.

13. Серветки столові для диспенсера – 4 шт., розмір: 17х17 см, колір: білий, кількість в упаковці: 2000 шт., матеріал основи: целюлоза, кількість шарів: одношаровий, без малюнку.

Строк надання товарів: протягом 15 календарних днів  від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена вартість його доставки до місця призначення – вул. Теодора Цьоклера, 9а, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область.

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, що:

належним чином зареєстровані за законодавством України;

мають досвід роботи у відповідній сфері та відповідні КВЕДи для здійснення торгівлі;

мають заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості;

мають можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт).

 Учасник конкурсу має надати організатору такі документи:

  1. копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. конкурсну пропозицію, заповнену за зразком (додається);
  4. завірена печаткою (при наявності печатки) Постачальника копія відкритих КВЕДів;
  5. зразок договору поставки товару;
  6. оригінал рахунка-фактури (за необхідністю);
  7. інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  2. відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
  3. пріоритет при відборі буде надано  учасникам, які є неплатниками ПДВ;
  4. якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
  5. прийнятна ціна, та якість, умови оплати (здійснення передоплати у розмірі не більш 50%) та умови поставки товару;
  6. цінова пропозиція повинна включати вартість доставки за адресом виконання поставки;
  7. строк поставки – протягом 15 календарних днів від дати підписання Договору поставки.

Конкурсні процедури

Питання щодо конкурсу можна надсилати в електронному вигляді за електронною адресою [email protected] до 11.07.2022р. 16:00.

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього конкурсного оголошення.

Конкурсні пропозиції мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання/передачі товару.

Конкурсні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected], [email protected] з темою листа «Відкритий конкурс грантова угода №RPP/2022/04/035/BSP «Мобільний Businessковоркінг+: перетворимо складнощі на можливості для зростання» до 12.07.2022 року. Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 16 години 12.07.2022 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця відбудеться організатором конкурсу після фінансової та технічної оцінки запропонованих конкурсних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному конкурсному оголошенні, але не пізніше 14.07.2022 року.

Результати конкурсу будуть повідомлені учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Учасник, який отримає повідомлення про перемогу у конкурсі, зобов’язується  надати  оригінали документів Новою поштою на адресу зазначену у повідомленні.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі за цим конкурсним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови.

Контактна особа: Дубініна Марина, +380 50 256 74 49 або +380 66 952 92 47

035_BSP_DCCI__зразок конкурсної форми


Останні публікації цього розділу:

Тендер на надання послуг з організації заходу

Консультант/ка з медіа-підтримки відеоролика

Запит цінових пропозицій на постачання ПЗ ArcGIS, ноутбуків та серверів / RFQ for the supply of ArcGIS, laptops and servers

Конкурс на послуги реклами в Meta (Instagram, Facebook)

Запит на надання цінових пропозицій на постачання обладнання для розширення сфери акредитації калібрувальної лабораторії

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі робіт щодо ремонту приміщення для розміщення Закарпатського обласного центру психосоціальної підтримки населення, що постраждало від війни