Відбір постачальників конференц-послуг

Зафіксувати у Google календарі!


UWF FB (13)
Відбір постачальників конференц-послуг

Запрошуємо до участі

постачальників конференц послуг, які мають позитивний досвід забезпечення проведення заходів зокрема, для громадських організацій та благодійних фондів.

Обсяг та строки виконання

Передбачається, що після оголошення результатів відбору, з обраним постачальником буде укладено договір на забезпечення конференц сервісу для організації заходу у листопаді 2025 року.

Вимоги до потенційних постачальників послуг:

  • позитивний досвід забезпечення конференц сервісу;
  • позитивний досвід співпраці з громадськими організаціями та благодійними фондами;
  • згода на сплату рахунків без ПДВ в межах проєкту міжнародної технічної допомоги;
  • згода надати всю підтверджуючу документацію по витратам, що включено до виконавчого кошторису (по факту виконаних робіт);
  • відсутність податкових зобов’язань;
  • непричетність до жодних судових процесів та процедур банкрутства чи ліквідації;
  • непричетність до терористичної та/або злочинної діяльності та відсутність відношення до осіб та/або організацій, пов’язаних з терористичною та/або злочинною діяльністю.

Постачальник має забезпечити:

  • оренду локації для проведення заходу;
  • забезпечення харчування учасників;
  • організація реєстрації учасників;
  • організування онлайн трансляції для офлайн учасниць/-ків;
  • забезпечення синхронного перекладу (англійська/українська);
  • забезпечення відшкодування витрат на проїзд та/або трансфер учасників (у разі необхідності);
  • забезпечення проживання учасників (у разі необхідності);
  • оренда обладнання для презентацій;
  • виготовлення друкованих матеріалів, формування пакетів для учасників;
  • підтримку менеджера – комунікація з учасниками 24/7.

Також передбачається, що постачальник забезпечить відповідні умови та засоби для дотримання правил безпеки учасників заходів, обумовлених військовим станом.

Для участі у відборі зацікавлені постачальники мають надати наступне:

  • форму комерційної пропозиції, заповнену і підписану, яка містить інформацію щодо досвіду постачальника, включаючи розрахунок вартості послуг, приклади стандартного меню, список організацій, яким було надано послуги, з контактами для отримання рекомендацій, номер і назву КВЕДу/ів, за якими надаватимуться послуги;
  • документи, що підтверджують державну реєстрацію та податковий статус учасника.

Результати будуть повідомлені учасникам шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою.
Просимо надсилати Ваші пропозиції за адресою [email protected] до 13 листопада 2025 року включно.

В разі виникнення питань просимо звертатись за електронною адресою [email protected].

 Форма тендерної пропозиції КС


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер на закупівлю Техніка для офісу та складу

Тендер на укладення договору з надання послуг з перевезення вантажів у м. Суми та областях

Конкурс на закупівлю одягу та взуття

Запит пропозицій на постачання конференц-послуг в Україні

Конкурс на розробку експертних доробків

Запит цінових пропозицій на надання послуг прибирання офісу Програми АГРО