Торги на закупівлю послуг кур’єрської доставки поштових відправлень

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Merezha KR

тендер мобил
Торги на закупівлю послуг кур’єрської доставки поштових відправлень

БО «БТ « Мережа « м. Кривий Ріг» (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги (тендер)  на закупівлю поштових та телекомунікаційних послуг (доставка кореспонденції та вантажів) за кодом CPV 64000000-6 згідно ДК 021:2015.

 

Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля здійснюється в рамках проектів:

  1. Проект «Розвиток ефективних моделей тестування на ВІЛ та залучення до лікування ЛЖВ в Дніпропетровській області “Лікарі та громадськість разом – HealthLink 100% життя»;
  2. Проект «Механізм реагування Глобального фонду на COVID-19» за фінансової підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією*;
  3. Проект «Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції в Дніпропетровській області» за фінансової підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією*

*(обсяг послуг, запланованих до закупівлі за цим проектом, вказаний на рівні 2022 року, і в січні 2023 року може бути скоригований як в бік збільшення, так і в бік зменшення, в залежності від потреб на момент коригування).

Найменування предмету закупівлі: Поштові та телекомунікаційні послуги (доставка кореспонденції та вантажів).

Термін надання послуг: з моменту підписання договору про надання послуг до 31.12.2023 р.

 

Опис позицій до закупівлі послуг*

 

№ з/п

Перелік послуг*

Вимоги до послуг

Од. вим.

Кіль-кість**

1

Доставка кореспонденції за маршрутом Кривий Ріг – Київ, або в зворотному напрямку (Київ – Кривий Ріг) (!)

Вага відправлення (та об’ємна вага відправлення) – 0,5 кг,

Тип відправлення: «з рук в руки» (прийом відправлення за адресою відправлення та доставка відправлення за адресою отримувача). Термін доставки – не більше ніж два робочих дня з 9.00 до 18.00 годин (Д+2). Граничний час створення заявки на виклик кур’єра для забору вантажу (або кореспонденції) до 12:00 робочого дня повинен передбачати можливість отримання замовлення кур’єром в день створення заявки

Надавач послуг повинен забезпечувати забір кореспонденції за вказаним маршрутом та в ЗВОРОТНОМУ напрямку

послуга

240

2

Доставка посилки (вантажу) за маршрутом Кривий Ріг – Київ, або в зворотному напрямку (Київ – Кривий Ріг) (!)

Вага відправлення (та об’ємна вага відправлення) – 5 кг,

Тип відправлення: «з рук в руки» (прийом відправлення за адресою відправлення та доставка відправлення за адресою отримувача). Термін доставки – не більше ніж два робочих дня з 9.00 до 18.00 годин (Д+2). Граничний час створення заявки на виклик кур’єра для забору вантажу (або кореспонденції) до 12:00 робочого дня повинен передбачати можливість отримання замовлення кур’єром в день створення заявки

Надавач послуг повинен забезпечувати забір вантажів за вказаним маршрутом та в  ЗВОРОТНОМУ  напрямку

послуга

192

3

Доставка кореспонденції за маршрутом Кривий Ріг – населений пункт Дніпропетровської області (згідно з переліком), або в зворотному напрямку (населений пункт Дніпропетровської області – Кривий Ріг) (!)

 

(перелік населених пунктів Дніпропетровської області – надано в додатку №2 до запиту тендерної пропозиції) (див. ДОДАТКИ наприкінці Оголошення)

Вага відправлення (та об’ємна вага відправлення) – 0,5 кг,

Тип відправлення: «з рук в руки» (прийом відправлення за адресою відправлення та доставка відправлення за адресою отримувача). Термін доставки – не більше ніж три робочих дня з 9.00 до 18.00 годин (Д+3). Граничний час створення заявки на виклик кур’єра для забору вантажу (або кореспонденції) до 12:00 робочого дня повинен передбачати можливість отримання замовлення кур’єром в день створення заявки

Надавач послуг повинен забезпечувати забір кореспонденції за вказаним маршрутом та в ЗВОРОТНОМУ напрямку з кожного населеного пункту з переліку, що додається

послуга

240

4

Доставка посилки (вантажу) за маршрутом Кривий Ріг – населений пункт Дніпропетровської області (згідно з переліком), або в зворотному напрямку (населений пункт Дніпропетровської області – Кривий Ріг) (!)

(перелік населених пунктів Дніпропетровської області – надано в додатку №2 до запиту тендерної пропозиції) (див. ДОДАТКИ наприкінці Оголошення)

Вага відправлення (та об’ємна вага відправлення) – 5 кг,

Тип відправлення: «з рук в руки» (прийом відправлення за адресою відправлення та доставка відправлення за адресою отримувача). Термін доставки – не більше ніж три робочих дня з 9.00 до 18.00 годин (Д+3). Граничний час створення заявки на виклик кур’єра для забору вантажу (або кореспонденції) до 12:00 робочого дня повинен передбачати можливість отримання замовлення кур’єром в день створення заявки

Надавач послуг повинен забезпечувати забір вантажів за вказаним маршрутом та в ЗВОРОТНОМУ напрямку з кожного населеного пункту із зазначеного переліку

послуга

480

 

*Перелік послуг не є остаточним та може змінюватись (доповнюватись) протягом дії угоди

 

(!) Увага! В тендерній пропозиції Учасник вказує вартість послуг за найдорожчою тарифною зоною в межах маршруту, вказаного в запиті (у випадку, наприклад, якщо населені пункти, перелічені в додатку №2 до запиту тендерної пропозиції, входять до різних тарифних зон Учасника).

 

** Обсяг послуг не є остаточним та може змінюватись (доповнюватись) протягом дії угоди. Зокрема, обсяг послуг, запланованих до закупівлі за проектами «Механізм реагування Глобального фонду на COVID-19» та «Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції в Дніпропетровській області» за фінансової підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, вказаний на рівні 2022 року, і в січні 2023 року може бути скоригований як в бік збільшення, так і в бік зменшення, в залежності від потреб на момент коригування.

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до надавача послуг

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

  1. Право на здійснення підприємницької діяльності

Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (або ФОП), або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

Копія Свідоцтва платника ПДВ (за умови реєстрації платником ПДВ) (або Свідоцтва про сплату єдиного податку), або витяг з реєстру платників ПДВ (або платників єдиного податку), в залежності від включення до цих реєстрів.

Для юридичних осіб: Копія Статуту і витягу з протоколу про призначення керівника та довіреності на представництво інтересів юридичної особи (в разі, якщо підписант діє за довіреністю). Замість копії Статуту допускається надання копії ОПИСУ документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору, або довідка (в довільній формі) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch)

  1. Вартість послуг

Тендерна пропозиція (у формі Додатку 1 до запиту тендерної пропозиції)

Тарифи на поштові відправлення, згідно яких будуть здійснюватися перевезення у разі визнання учасника переможцем

  1. Умови оплати:

Щомісячно, або щодекадно протягом 3 робочих днів після підписання актів приймання-передачі наданих послуг за звітній період та отримання рахунку-фактури.

 

Склад тендерної пропозиції:

  1. Тендерна пропозиція у формі Додатку 1 до запиту тендерної пропозиції (див. ДОДАТКИ наприкінці Оголошення)
  2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).

 

Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • участь у тендері пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним надавачем послуг буде достроково розірвано в односторонньому порядку з відшкодуванням збитків, завданих Замовникові.

 

Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками

 

Веровенко Роман Євгенович, адміністративний менеджер, тел.: (067) 539 60 79,

e-mail: [email protected]

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

50057 м. Кривий Ріг, Майдан Праці, буд.1 поверх 3.

БО «БТ « Мережа « м. Кривий Ріг», або на електронну пошту [email protected].

 

до 17:00 28 грудня 2022 року за київським часом

Методика обрання переможця тендеру (процедури конкурсних торгів). Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора конкурсних торгів відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та надавача послуг, які містяться у цьому Запиті. З відібраних тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем процедури конкурсних торгів. 

Визначення переможця конкурсних торгів відбудеться до 12:00 03.01.2023 р. Результати тендеру буде повідомлено всім учасникам до 17:00 03.01.2023 р. шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

ДОДАТКИ:

1. Додаток 2 до Запиту тендерних пропозицій (перелік населених пунктів)

2. Додаток 1 до Запиту тендерних пропозицій_(форма пропозиції учасника)

3. Запит_тендерних пропозицій_поштові відправлення


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)