Торги на закупівлю латексних перчаток

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
omakhno

 Громадська організація «АЛЬЯНС.ГЛОБАЛ»  (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на закупівлю латексних перчаток, за фінансової підтримки БО «Мережа» та МБФ «Альянс громадського здоров’я», в рамках виконання єдиної консолідованої програми з ВІЛ і туберкульозу на 2015-2017 рр. в Україні, за підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією.

Джерело фінансування закупівлі –закупівля латексних перчаток будуть надаватися в рамках проекту “Програма профілактики ВІЛ/СНІД серед ЧСЧ в Україні та соціальна мобілізація уразливих спільнот “, за фінансової підтримки БО «Мережа» та МБФ «Альянс громадського здоров’я».

Опис позиції до закупівлі товару

Одноразова закупівля латексни печаток медичних, припудрених, нестерильні розміру «М» в упаковці по 100штук сроком придатності як мінімум до вересня 2019 року у кількості 19000 пар (38000шт).

 Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг

З 11 вересня 2017р. по 29 вересня 2017р.

 

Обов’язкові технічні та кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі[i] Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам
Надання послуг по всій території України Тендерна пропозиція
Оплата послуг здійснюється на умовах:

  • оплата по факту, після проведення заходу та здійснення фінансової звірки
  • розрахунок за товар має бути без готівковим без урахування податку на додану вартість(ПДВ)
Тендерна пропозиція
Пропозиція має містити інформацію щодомарки товару

терміну придатності

Пропозиція повинна містити інформацію щодо механізму співпраці, призначення постійного менеджера, який координує всі етапи надання послуг та швидкості зворотного зв‘язку Тендерна пропозиція
Наявність листів-рекомендацій щонайменше від трьох постійних клієнтів учасника тендеру Рекомендаційні листи
Підтвердження поінформованості про те, що послуги будуть закуповуватись за рахунок грантів проекту, операції із використання коштів якого звільняються від ПДВ. У зв’язку з цим, співпраця (укладення договору та виставляння рахунків) буде здійснюватися без ПДВ* Тендерна пропозиція 
Право на здійснення підприємницької діяльності 
  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи/ фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб)
  • довідка про визначення класифікаційних даних, з зазначеними видами діяльності (із статистики)
Загальна інформація про учасника тендеру (Додаток №1) Додаток № 1

 

*Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно з положеннями п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

 

Склад тендерної пропозиції:

  1. Тендерна пропозиція у формі комерційної пропозиції, офіційних листів, іншої форми, якщо така була зазначена у Оголошенні, тощо;
  2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище);
  3. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).

 

 

Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками Додаткову інформацію можна отримати у Махна Олександра, е-mail: [email protected]

 

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.

 

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завірені підписом учасника, а якщо учасником є юридична особи, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

 

  1. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

 

  1. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.

 

  1. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.

 

  1. Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.

 

  1. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.

 

  1. До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

 

Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде скасовано або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків, завданих Організації.

 

 

ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур’єрською поштою до офісу ГО «АЛЬЯНС.ГЛОБАЛ» за адресою: вул. Богдана Хмельницького, 62-Б, м. Київ, 01030, (з приміткою для Махна Олександра). Приймання пропозицій, які подаються учасниками, здійснюється всі дні, крім понеділка, з 14:00 до 20:00 за київським часом, контактні телефони: (044) 332-00-63.

 

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«06» вересня 2017 року, до 20 год. 00 хв. за київським часом.

 

Методика обрання переможця конкурсних торгів.

Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Комітетом із затвердження постачальника латексних перчаток відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій Комітетом із затвердження постачальника предмету закупівлі Організатора конкурсних торгів обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною, та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.

 

Визначення переможця даної процедури відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 5 днів. Результати процедури обрання постачальника послуг буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам конкурсних торгів поштою або електронною поштою.


Останні публікації цього розділу:

Пошук консультанта з працевлаштування та самозайнятості

Тренери з проведення офлайн тренінгів з навчання переможців компоненту «Гранти групам взаємодопомоги»

Тендер на розробку цілей організаційного розвитку ГО Екодія

Послуги психотерапевта-супервізора

Конкурс пропозицій від організацій громадянського суспільства для сприяння ґендерній рівності в Україні

Тендер на надання послуг з проведення аудиту цифрової доступності вебресурсів Верховної Ради України