Торги на закупівлю канцелярського приладдя для офісу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
organization

Тендер
Торги на закупівлю канцелярського приладдя для офісу

Громадська організація «Донецька обласна організація Всеукраїнської організації Союз осіб з інвалідністю України»  оголошує торги на закупівлю канцелярського приладдя для офісу в рамках проекту «Реагування на надзвичайні ситуації та підтримка доступу до якісної освіти для постраждалих від конфлікту та переміщених дітей в Україні в центрах цифрової освіти», що реалізується спільно з Save the Children in Ukraine.

Дата початку тендеру: 20.11.2023 р.

Дата закінчення тендеру: 25.11.2023 р.

Предметом закупівлі товарів (послуг) є канцелярське приладдя для офісу, а саме: 

Все канцелярське приладдя для офісу повинно відповідати кількісним та якісним характеристикам.

Постачання канцелярського приладдя для офісу в кількості 16 найменувань має бути здійснена за рахунок  Постачальника за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, буд.142.

Вимоги до постачальника товарів/обладнання – учасника конкурсу:

До участі у закупівлі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід поставки відповідного товару, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку у строк протягом місяця за зазначеними адресами та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи (склад тендерної пропозиції):

  • Належним чином підписана Тендерна форма з листом про відповідність (додається)
  • Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (підтвердження виду діяльності)
  • Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ/Свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку, у разі наявності
  • Банківські реквізити – Довідка з банку
  • Інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
  4. Строк поставки: після підписання Договору;
  5. Прийнятна ціна, умови оплати – 100% оплата після постачання та гарантійний термін. 

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України (гривня) у безготівковій формі. Рішення що до визначення переможця тендеру приймається згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у тендерному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

Тендерні процедури та вимоги до надсилання тендерної пропозиції

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг, але не менше 30 (тридцяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності).

Можливість подання тендерної пропозиції окремо за лотами, або по кожному товару/обладнання окремо.

Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою: [email protected].

Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані:

 в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну пошту  [email protected] із темою листа «КОНФІДЕНЦІЙНО: ТОРГИ на закупівлю канцелярського приладдя для офісу ____________ (назва учасника)» не пізніше 25.11.2023 р. до 17:00.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17 год. 00хв. 25.11.2023 р. розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам тендеру, викладеним у тендерній документації. На заявку Замовника учасник може досилати необхідні документи.

Результати торгів будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який надав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою загальною ціною і з урахуванням терміну доставки. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вище згадані документи, що повинні супроводжувати Заявку, було надано, запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям.***

*** Специфікації можуть відрізнятися в бік поліпшення якісних/технічних характеристик.

https://docs.google.com/document/d/1hkTKzFukRidbs1zKiY7IlzvbgI34PHKp/edit?usp=sharing&ouid=108636617235857636246&rtpof=true&sd=true


Останні публікації цього розділу:

Послуги з поточного ремонту приміщення бібліотеки, Чернігівська область

Конкурс на закупівлю техніки та меблів: ноутбуків, мобільних телефонів, принтеру, письмових столів та офісних крісел

Тендер на закупівлю послуг з налаштування та впровадження CRM системи

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів