Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів

Громадська організація «Комітет Майбутнього. Солідарність і відповідальність» в рамках грантового проекту №RPP/2020/08/215/PPP орг-техніка «Створення міжгалузевого консультативного-інформаційно Центру кар’єрного розвитку і молодіжного підприємництва», що реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий тендер на закупівлю товарів.

Дата оголошення про тендер: 08.02.2021 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 17:00 22.02.2021 р.

Предметом закупівлі є обладнання, а саме:  

№ п/п

Найменування предмету закупівель

Найменування альтернативних варіантів

Один.

виміру

К-сть

Характеристика предмету закупівель

1

Інтерактивний мультимедійний комплекс EPSON проектор + дошка ElizLabs 69195/69067

 

 

шт

1

Базовое программное обеспечение для мультимедийного проектора с интерактивными функциями:

для создания и просмотра интерактивного учебного контента

совместимое с операционной системой компьютера учителя

наличие базовых графических инструментов: выбор типа и цвета маркера, базовые геометрические фигуры (круг, квадрат, треугольник), возможность изменения фона рабочей зоны (в линию, в клеточку)

поддержка одновременной работы не менее 2-х пользователей (маркеров)

возможность изменять объект (двигать, клонировать, переворачивать, изменять размер, редактировать) с помощью стандартных средств программного обеспечения

поддерживает украинский язык

имеет функцию автоматического или ручного обновления.

5 – ти поверхностная, комбинированная доска экран, обеспечит качество изображения, и станет многофункциональным помощником в классе. Размер доски: Ширина 4000 мм, Высота 1200 мм;

2

Мережевий комутатор ВемаКідс f3401

 

 

шт

1

Коммутатор имеет 48 портов с разъемом RJ45. Предназначен для соединения любых сетевых устройств. Подойдет для IP-телефонии, IP-камер, компьютеров, сетевых принтеров и другого сетевого оборудования.

Технические характеристики:

Автосогласованием / авто-MDI / MDIX 4 SFP-слоты 1000 Мбит / с 1 консольный порт RJ45 1 консольный порт Micro-USB

3

Ноутбук HP Notebook 15-db1032ur (6VJ18EA) Lumiere Blue

 

 

шт

2

Екран 15.6″ SVA (1920×1080) Full HD, матовий/AMD Ryzen 3 3200U (2.6 – 3.5 ГГц)/RAM 4 ГБ/SSD 256 ГБ/AMD Radeon Vega 3/без ОД/LAN/Wi-Fi/Bluetooth/вебкамера/Windows 10 Home/1.8 кг/синій

 

Строк надання товарів: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме: м. 72318, Запорізька область, місто Мелітополь, бульвар 30-річчя Перемоги, 28, Державний навчальний заклад «Мелітопольський багатопрофільний центр професійно-технічної освіти»

Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі, мають можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Та інші документи, якщо вважає за необхідне

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за адресою  [email protected] до 10.02.2021 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та:

  • в електронному вигляді (у форматі PDF) мають бути надіслані на електронну адресу: [email protected] із темою листа «Відкритий тендер грантова угода №RPP/2020/08/215/PPPорг-техніка.» не пізніше 17:00 22.02.2021 р.
    • в оригіналі у паперовому запечатаному вигляді мають бути надіслані не пізніше 17:00 22.02.2021 р.
    • для відправлення Укрпоштою: 74312, м. Мелітополь, вул. Університетська 11, кабінет 26
    • для відправлення Новою Поштою: м. Мелітополь, відділення №6, вул. Героїв України 42/1, отримувач Луценко Сергій Олександрович 0979099064
    • або кур’єрською доставкою: м. Мелітополь, вул. Університетська 11, кабінет 26

із зазначенням на конверті назви постачальника, «Відкритий тендер грантова угода №RPP/2020/08/215/PPP орг-техніка

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17:00 22.02.2021 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 23.02.2021 року.

Умови оплати:

Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі до 50% вартості товару протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту підписання Договору, та остаточну оплату протягом 3  (трьох) банківських днів з моменту отримання товару та підписання Сторонами всіх документів, підтверджуючих поставку та прийняття обладнання.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1GQIEk98morkQwg0GhnrTWoAhX5bGiuAI  


Останні публікації цього розділу:

Тендер на надання послуг з проведення аудиту фізичної доступності адміністративних будівель Верховної Ради України

Тендер на постачання обладнання (кругові іригаційні системи) для модернізації зрошувальних систем

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі обладнання для вуличного спортивного (тренажерного) майданчика з елементами дитячого простору

Тендер на закупівлю обладнання для проекту «Встановлення системи відеоспостереження «Смарт монітор»

Продовження конкурсу пропозицій на постачання санітарно-гігієнічних товарів для підтримання чистоти в приміщеннях

Продовження конкурсу пропозицій на постачання розвиваючих ігор для дітей та підлітків, настільних ігор