Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів

Громадська організація «Комітет Майбутнього. Солідарність і відповідальність» в рамках грантового проекту №RPP/2020/08/215/PPP орг-техніка «Створення міжгалузевого консультативного-інформаційно Центру кар’єрного розвитку і молодіжного підприємництва», що реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий тендер на закупівлю товарів.

Дата оголошення про тендер: 08.02.2021 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 17:00 22.02.2021 р.

Предметом закупівлі є обладнання, а саме:  

№ п/п

Найменування предмету закупівель

Найменування альтернативних варіантів

Один.

виміру

К-сть

Характеристика предмету закупівель

1

Інтерактивний мультимедійний комплекс EPSON проектор + дошка ElizLabs 69195/69067

 

 

шт

1

Базовое программное обеспечение для мультимедийного проектора с интерактивными функциями:

для создания и просмотра интерактивного учебного контента

совместимое с операционной системой компьютера учителя

наличие базовых графических инструментов: выбор типа и цвета маркера, базовые геометрические фигуры (круг, квадрат, треугольник), возможность изменения фона рабочей зоны (в линию, в клеточку)

поддержка одновременной работы не менее 2-х пользователей (маркеров)

возможность изменять объект (двигать, клонировать, переворачивать, изменять размер, редактировать) с помощью стандартных средств программного обеспечения

поддерживает украинский язык

имеет функцию автоматического или ручного обновления.

5 – ти поверхностная, комбинированная доска экран, обеспечит качество изображения, и станет многофункциональным помощником в классе. Размер доски: Ширина 4000 мм, Высота 1200 мм;

2

Мережевий комутатор ВемаКідс f3401

 

 

шт

1

Коммутатор имеет 48 портов с разъемом RJ45. Предназначен для соединения любых сетевых устройств. Подойдет для IP-телефонии, IP-камер, компьютеров, сетевых принтеров и другого сетевого оборудования.

Технические характеристики:

Автосогласованием / авто-MDI / MDIX 4 SFP-слоты 1000 Мбит / с 1 консольный порт RJ45 1 консольный порт Micro-USB

3

Ноутбук HP Notebook 15-db1032ur (6VJ18EA) Lumiere Blue

 

 

шт

2

Екран 15.6″ SVA (1920×1080) Full HD, матовий/AMD Ryzen 3 3200U (2.6 – 3.5 ГГц)/RAM 4 ГБ/SSD 256 ГБ/AMD Radeon Vega 3/без ОД/LAN/Wi-Fi/Bluetooth/вебкамера/Windows 10 Home/1.8 кг/синій

 

Строк надання товарів: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме: м. 72318, Запорізька область, місто Мелітополь, бульвар 30-річчя Перемоги, 28, Державний навчальний заклад «Мелітопольський багатопрофільний центр професійно-технічної освіти»

Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі, мають можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Та інші документи, якщо вважає за необхідне

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за адресою  [email protected] до 10.02.2021 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та:

  • в електронному вигляді (у форматі PDF) мають бути надіслані на електронну адресу: [email protected] із темою листа «Відкритий тендер грантова угода №RPP/2020/08/215/PPPорг-техніка.» не пізніше 17:00 22.02.2021 р.
    • в оригіналі у паперовому запечатаному вигляді мають бути надіслані не пізніше 17:00 22.02.2021 р.
    • для відправлення Укрпоштою: 74312, м. Мелітополь, вул. Університетська 11, кабінет 26
    • для відправлення Новою Поштою: м. Мелітополь, відділення №6, вул. Героїв України 42/1, отримувач Луценко Сергій Олександрович 0979099064
    • або кур’єрською доставкою: м. Мелітополь, вул. Університетська 11, кабінет 26

із зазначенням на конверті назви постачальника, «Відкритий тендер грантова угода №RPP/2020/08/215/PPP орг-техніка

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17:00 22.02.2021 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 23.02.2021 року.

Умови оплати:

Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі до 50% вартості товару протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту підписання Договору, та остаточну оплату протягом 3  (трьох) банківських днів з моменту отримання товару та підписання Сторонами всіх документів, підтверджуючих поставку та прийняття обладнання.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1GQIEk98morkQwg0GhnrTWoAhX5bGiuAI  


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)