Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі меблів: стілець гвинтовий СВ

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender_tender_ntylth
Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі меблів: стілець гвинтовий СВ

БО «Благодійний фонд «Реалізація ідей» в межах грантового проєкту «Нове життя старої професії: підготовка затребуваних фахівців для економіки Обухівщини», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю меблів: стілець гвинтовий СВ.

Дата оголошення про тендер: 15.08.2025

Термін подання тендерних пропозицій: 30.08.2025

Предметом закупівлі є стілець гвинтовий СВ у кількості 30 шт.

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються

Строк надання товарів/ послуг: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – Київська область, Обухівський район, м. Українка, вул. Юності, 19.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;

  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус

  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);

  4. Оригінал Рахунка-фактури

  5. Зразок договору поставки товару (бажано)

  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо) (бажано)

  7. Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.) (бажано)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;

  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення

  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора

  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою andresimsim65@gmail.com до 29.08.2025 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН grants.ua@undp.org, oleksii.makhniboroda@undp.org з темою листа «Тендер/конкурс_UNDP_UKR/2025/08/02/PPP БО «БФ «Реалізація ідей», а також/або у письмовій формі із зазначенням “Відкритий тендер: закупівля меблів: стілець гвинтовий СВ” за адресою: м. Київ, бульвар Марії Приймаченко, 8 у строк до 18.00 30.08.2025 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18.00 години 30.08.2025 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 04.09.2025 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Сімонов Андрій Леонідович телефон +380509291705

 

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ

КОНКУРСНА/ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. ____________                                                                                  «____» ____________ року

 

Повне найменування учасника, що надає пропозицію згідно тендерного/конкурсного оголошення від 15.08.2025 до угоди UNDP_UKR/2025/08/02/PPP (БО «Благодійний фонд «Реалізація ідей») щодо участі в тендері на постачання меблів: стілець гвинтовий СВ

 

Ідентифікіційний номер /ЄДРПОУ

 

КВЕД та податковий статус

 

ФІО контактної особи

 

E-mail, контакти

 

Продукція/обладнання

стілець гвинтовий

 

 

Вивчивши конкурсні вимоги БО «Благодійний фонд «Реалізація ідей», _________________________(повне найменування учасника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари БО «Благодійний фонд «Реалізація ідей»,  відповідно до наступних умов:

 

Найменування та Опис

Кількість, од

Строк постачання, календарних днів

Умови оплати

Ціна, грн

Всього, грн

1.

Найменування 1, характеристики та якість

1

       

2.

Найменування 2, характеристики та якість

1

       

3.

Найменування 3, характеристики та якість

1

       

Загальна вартість цієї пропозиції ____________________________,00 грн. (_____грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

У разі надання пропозиції учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ».

  • Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _________________________________.

  • Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________. 

До цієї Пропозиції додається:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;

  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус

  3. Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);

  4. Зразок договору поставки товару (бажано);

  5. Оригінал Рахунка-фактури (за необхідністю);

  6. Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців (за необхідністю);

  7. Інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду

Загальні положення:

  • Умови оплати товарів: безготівковий переказ:

  • Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами:

  • Ми розуміємо та погоджуємося, що ви можете відмінити процедуру закупівлі;

  • Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір;

  • Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними Замовником за вказаним предметом закупівлі.

 

 

ПІБ уповноваженої особи_______________________/ __________________(підпис та печатка)

Дата


Останні публікації цього розділу:

Послуги психологічної підтримки та супроводу бенефіціарів замовника у рамках діяльності проєкту «Захист та психічне здоров’я дітей вразливих категорій в Україні» (NORAD)

Послуги корекційно-логопедичного супроводу та консультаційних послуг у складі мобільної команди у межах діяльності проєкту «Захист та психічне здоров’я дітей вразливих категорій в Україні» (NORAD)

Тендер на закупівлю меблів

Тренер-консультант/ка з просунутого навчання з адвокації

Development of Online Interactive Course “The Rule of Law in Judicial Practice” / Розробка онлайн-інтерактивного курсу «Верховенство права у судовій практиці»

Конкурс Q3-T6 на закупівлю електронних ваучерів на канцтовари, одяг та продукти