Тендерне оголошення № 3 про проведення відкритого тендеру із закупівлі: Інтернет комплект “Starlink”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Тендер tender
Тендерне оголошення № 3 про проведення відкритого тендеру із закупівлі: Інтернет комплект “Starlink”

ГО «Центр стійкого місцевого розвитку «СИНЕРГІЯ» в межах грантового проєкту «Бізнес-хаб Мережі НГО – центрів підтримки бізнесу», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю Інтернет комплект “Starlink” 4 шт.

Дата оголошення про тендер: 04.07.2022р.
Термін подання тендерних пропозицій: 26.07.2022
Предметом закупівлі є Інтернет комплект “Starlink” у кількості 4 шт.

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються:
Комплект обладнання “Starlink” для підключення до супутникового інтернету

Строк надання товарів/ послуг: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.
У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – відділення Нової пошти №1 м. Новомосковськ Дніпропетровської області.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт).

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
4. Оригінал Рахунка-фактури
5. Зразок договору поставки товару (бажано)
6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо) (бажано)
7. Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.)
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 25.07.2022 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected], [email protected] з темою листа «Вікритий тендер RPP/2022/04/030/BSP” до 26.07.2022 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18 години 26.07.2022 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 03.08.2022 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Андрій Сімонов телефон +380509291705

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ
КОНКУРСНА/ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
 
м. ____________                                                                                  «____» ____________ року
 
Повне найменування учасника, що надає пропозицію згідно тендерного/конкурсного оголошення №3 від 04.07.2022 до угоди №RPP/2020/08/030/BSP (ГО «Центр стійкого місцевого розвитку «СИНЕРГІЯ») щодо участі в тендері на постачання Інтернет комплект “Starlink”

Ідентифікаційний номер /ЄДРПОУ

КВЕД та податковий статус

ФІО контактної особи

E-mail, контакти

Вивчивши конкурсні вимоги ГО «Центр стійкого місцевого розвитку «СИНЕРГІЯ»,  _________________________(повне найменування учасника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари ГО «Центр стійкого місцевого розвитку «СИНЕРГІЯ»,  відповідно до наступних умов:


Найменування та Опис
Кількість, од
Строк постачання, календарних днів
Умови оплати
Ціна, грн
Всього, грн
1.
Найменування 1, характеристики та якість
1

2.
Найменування 2, характеристики та якість
1

3.
Найменування 3, характеристики та якість
1

Загальна вартість цієї пропозиції ____________________________,00 грн. (_____грн. 00 коп.) з/без ПДВ.
У разі надання пропозиції учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ».
• Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _________________________________.

• Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
До цієї Пропозиції додається:
1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
3. Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
4. Зразок договору поставки товару (бажано);
5. Оригінал Рахунка-фактури (за необхідністю);
6. Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців (за необхідністю) (бажано);
7. Інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду
Загальні положення:
• Умови оплати товарів: безготівковий переказ:
• Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами:
• Ми розуміємо та погоджуємося, що ви можете відмінити процедуру закупівлі;
• Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір;
• Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними Замовником за вказаним предметом закупівлі.

ПІБ уповноваженої особи_______________________/ __________________(підпис та печатка)
Дата


Останні публікації цього розділу:

RFP - Запит на надання пропозицій - конкурс на Прості ремонтні роботи в Сумській і Чернігівській областях

Проведення відкритого тендеру із закупівлі медичного обладнання для КП «Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка» м. Рівне

Запит на надання пропозицій BREQ-24-00002 щодо надання послуг поштового зв’язку для офісів ERA з доставки та пересилання документації та різного обладнання, товарів

Tендер на закупівлю послуг з організації та проведення заходів

Запит на отримання цінової пропозиції на виготовлення армованого бетонного покриття

Політико економічний аналіз