Тендерна закупівля транспортних послуг у Харківській області

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
efimova

tender_ntylth1
Тендерна закупівля транспортних послуг у Харківській області

17.09.2025 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг, у рамках проекту: «64FVP «Immediate cash assistance to conflict-affected communities in frontline, newly accessible and non-government-controlled areas of Ukraine».

Загальний кілометраж становить: 8000 км

Місце надання послуг: Харківська обл.

Предмет: Транспортне забезпечення для отримувачів послуг на вказану адресу.

Термін надання послуг:

по лютий 2026 р. (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання транспортних послуг

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Надання послуг згідно опису в

Тендерній пропозиції.

Тендерна пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Тендерна пропозиція.

3.

Відпуск без ПДВ.

Тендерна пропозиція.

4.

Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Тендерна пропозиція.

5.

Транспортні засоби повинні бути

комфортними, безпечними для

пасажирів, справними та чистими.

Тендерна пропозиція.

6.

Послуги повинні бути доступними в

робочий час протягом строку реалізації

проекту.

Тендерна пропозиція.

7.

Можливість надання оригіналів

супроводжуючих документів з печаткою

та підписом (договір надання послуг,

рахунок-фактура, маршрутний лист з

деталізацією поїздок, акт виконаних

робіт).

Тендерна пропозиція.

8.

Регіон надання послуги.

Харківська область.

 

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної Тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  • Ліцензія (сертифікат) на здійснення діяльності.
  1. Також, просимо додати до Вашої Тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення Тендерної пропозиції учасника:

  1. Надані скан копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  2. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Тендерній пропозиції несе учасник.
  3. Строк дії Тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Маніленко Катерина Андріївна, пров. Братів Шеметів 17а.

Моб. 0991997876.

e-mail [email protected]

Тендерні пропозиції приймаються на e-mail: [email protected]

або за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів шеметів 17а..

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.        до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

 

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«01» жовтня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

 

Форма “Цінова пропозиція” подається Учасником на власному бланку у вигляді, наведеному нижче.
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
 № _______ від __________ 2025 року
_____________________(Учасник) надає свою пропозицію щодо участі у закупівлі
на обрання постачальника транспортних послуг,
 у рамках проекту “64FVP “Immediate cash assistance to conflict-affected communities in frontline,
newly accessible and non-government-controlled areas of Ukraine”.
Уважно вивчивши документацію, цим подаємо свою цінову пропозицію за предметом закупівлі згідно з вимогами Замовника:
1. Повне найменування Учасника:  
2. Адреса (юридична):  
3. Адреса (фактична):  
4. Телефон/факс, е-mail:  
5. Керівництво (прізвище, ім’я, по батькові):  
6. Код ЄДРПОУ:  
7. Банківські реквізити:  
8. Повністю ознайомившись та погоджуючись з умовами закупівлі, надаємо свою пропозицію (згідно технічних (якісних) вимог) на суму: (цифрами та словами)*
Цінова пропозиція
Вимоги послуги Одиниця виміру Вартісті за од. товару (виміру)  Кількість, км Сума за послугу                        
Послуги транспортної компанії: Транспортне забезпечення для отримувачів послуг.  км   8000 0,00
Загальна вартість цінової пропозиції:       0,00
Місце надання послуг: Харківська обл.
Ми підтверджуємо згоду з умовами закупівлі та згодні дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 30 календарних днів.
Ми підтверджуємо, що послуги будуть доступними в робочий час протягом строку реалізації проекту та за потребою Замовника.
Ми ознайомлені з тим, що транспортні засоби повинні бути комфортними, безпечними для пасажирів, справними та чистими.
Ми цим листом зобов’язуємось співпрацювати без ПДВ та по безготівковому розрахунку.
Ми погоджуємося на підписання Політик у рамках проекту.
Ми зобов’язуємось при запиті Замовника надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір надання послуг, рахунок-фактура, маршрутний лист з
деталізацією поїздок, акт виконаних робіт).
Дата:  _______________________
 
_____________________________                                                                                                                                              _______________________
[підпис]  «печатка за наявності»                                                                                                                                            [ПІБ уповноваженої особи]


Останні публікації цього розділу:

Інструменти для реставрації та майстерні (UNESCO-UA-195)

Тендер на укладання разового договору з поточного ремонту санвузла (Миколаїв)

Тендер щодо закупівлі послуг з організації та проведення заходів (комплексного обслуговування заходів)

Тендерна пропозиція щодо закупівлі послуг з організації та проведення заходів (організація візиту учасників з інших міст, організація трансферу)

Конкурс на закупівлю оцинкованих металевих стелажів

Осінній ґрантовий сезон від Urban Space 100