Тендерна закупівля на кур’єрські послуги (адресна доставка відправлень АРТ клієнтам)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
yuliiabardysh

prostirtender_tender_ntylth2
Тендерна закупівля на кур’єрські послуги (адресна доставка відправлень АРТ клієнтам)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує тендерну закупівлю на кур’єрські послуги (адресна доставка відправлень АРТ клієнтам). 

Предмет закупівлі: кур’єрські послуги (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Тендерній пропозиції). 

Джерело фінансування закупівлі – здійснюється в рамках проекту: “дАРТс (діагностика, АРТ, супровід) – досягнення цілей”, який реалізуються відповідно до ГУ № 25-CDC-24-25. 

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.  

Термін надання послуг:

до 31.08.2025 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»). 

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю. 

№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Надання послуг згідно опису в Тендерній пропозиції.

Тендерна пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Тендерна пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Тендерна пропозиція.

4.

Регіон надання послуги.

Місто Полтава та Полтавська область.

5.

Послуги повинні бути доступними в робочий час протягом строку реалізації проекту.

Тендерна пропозиція.

6.

Ціни повинні включати в себе увесь комплекс послуг.

Тендерна пропозиція.

7.

Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів з печаткою та підписом.

Тендерна пропозиція.

8.

Відпуск послуг без ПДВ.

Тендерна пропозиція.

№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.; 
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції. 

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Тендерній пропозиції!

 

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб);
  • Ліцензія на пасажирські перевезення.
  1. Також, просимо додати до Вашої Тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на    Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

 

 

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

 

  • Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою також будуть розглядатися.
  • Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  • Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.

 

 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками: 

Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметів, 17-а.

Моб. 0665534705.

e-mail: [email protected].

 

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів, 17-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.                    до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

 

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників: 

«11» лютого 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер: організація та проведення рекламної кампанії про лінії психологічної допомоги Національної психологічної асоціації

Відбір учасників міжнародного тренінгу з артивізму та громадянської освіти через мистецтво

Тендер на закупівлю обладнання для покращення приміщень муніципальних спеціалізованих служб GBV

Триває реєстрація на практикум для НУО, що надають психологічну підтримку

Тендер на закупівлю будівельних матеріалів, обладнання, меблів, спеціалізованого спорядження

Закупівля послуг фінансового консультанта