Тендерна закупівля меблів
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує конкурс на тендерну закупівлю меблів в рамках проекту: «Надання послуг з мінімізації ризиків ГЗН, запобігання та реагування на них у Харківській та Сумській областях» за підтримки UNICEF.
Опис позицій до закупівлі / технічне завдання для робіт, послуг:
№ |
Назва: Обрання постачальника меблів |
Надати Тендерну пропозицію, згідно Додатку 1 до 19.06.2025 року на електронну адресу [email protected]. У темі листа обов’язково зазначте «Закупівля_меблі». |
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
До 15.07.2025р. (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).
Очікуваний результат: Укладення договору з постачальником за результатами закупівлі та належне виконання поставки відповідно до умов договору.
№ п/п |
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших технічних характеристик, визначених у Тендерній пропозиції. |
Тендерна пропозиція. |
2. |
Безготівковий розрахунок. |
Тендерна пропозиція. |
3. |
Відпуск товарів без ПДВ. |
Тендерна пропозиція. |
4. |
Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору). |
Тендерна пропозиція. |
5. |
Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника. |
40 локацій загально, в Сумській та Харківській області. Доставка та збір меблів здійснюється за рахунок постачальника. Тендерна пропозиція. |
№ п/п |
Обов’язкові квАліфікаційні вимоги до предмета закупівлі |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Право на здійснення підприємницької діяльності.
|
|
Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.
Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
- Пропозиція подається у формі офіційної Тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
- Копії:
- Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
- Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
- Статуту (для юридичних осіб).
- Також, просимо додати до Вашої Тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення Тендерної пропозиції учасника:
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Тендерній пропозиції несе учасник.
- Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати подання тендерної пропозиції, що має бути зазначено у самій пропозиції
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:
Зирянова Катерина Геннадіївна, м. Полтава, пров. Шеметів Братів, 17-А.
Моб. 0960309323.
e-mail: [email protected]
Тендерні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, пров. Шеметів Братів, 17-А.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:
«19» червня 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.