Тендер з розробки методології та навчальної програми з психологічної підтримки в бібліотеках

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер-tender-1-10-300x225
Тендер з розробки методології та навчальної програми з психологічної підтримки в бібліотеках

Київське Бюро ЮНЕСКО в Україні проводить тендерну закупівлю послуг для реалізації проєкту з розробки методології та навчальної програми з психологічної допомоги та арт-технік на базі публічних бібліотек.

В активності проєкту входить:

  • розробка методології та навчальної програми для бібліотекарів з надання першої психологічної допомоги, психоедукації, загального розуміння ознак і впливу стресу та психотравми, та арт-сесій
  • мапування наявних сервісів з психосоціальної підтримки в пілотних регіонах
  • відбір і навчання тренерів з числа працівник бібліотек
  • проведення відповідних навчань тренерами на базі бібліотек
  • проведення відповідних сесій бібліотекарями для відвідувачів бібліотек

Географія реалізації: 6 пілотних областей та 15 публічних бібліотек (попередньо наявний визначений перелік)

Подаватися можуть прибуткові (ФОП, ТОВ тощо) та не прибуткові компанії (ГО, БФ) й організації.

Термін реалізації – до кінця 2024 року.

Деталі тендеру на платформі ООН за посиланням.

Отримати детальний опис проєкту та документи для участі в тендері можна звернувшись на електронні скриньки:

Наталія Каташинська – спеціалістка з питань освіти – [email protected]

Keiko Ogawa – спеціалістка з закупівель – [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів

Послуги проживання, оренди конференц-залу учасників тренінгів Управління проблемами в м. Полтава (продовжено)

Запит пропозиції на послуги для формування звіту на основі Кінцевого оцінювання

Відкритий тендер на надання послуг з PR та SMM для створення бренду Ландшафтної лабораторії КНУ та популяризації результатів її досліджень