Тендер з організації трьох дводенних інтенсивів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SetUp

poster_intensives
Тендер з організації трьох дводенних інтенсивів

Громадська організація «Платформа соціального розвитку “SetUp”» в рамках проєкту «Dialogue+» шукає постачальників послуг з організації та проведення трьох дводенних інтенсивів у місті Вінниця.

Учасники конкурсу: організації або фізичні особи-підприємці, які мають досвід надання подібних послуг.

Обсяг роботи та терміни:

Терміни виконання робіт – Квітень-Травень 2022

Обсяг роботи та терміни:

Передбачається, що після оголошення результатів відбору постачальника послуг, з постачальником буде укладено договір, за яким постачальник забезпечить наступні послуги та матеріали, із розрахунку на 60 учасників:

Роздаткові матеріали:

  • Блокноти формату А4, від 20 аркушів, на пружині/склейка, 60 шт.;
  • Папки-конверти А4, 60 шт.;
  • Копіювання, А4, 720 копій, кольоровий двосторонній друк;
  • Ручки кулькові, 60 шт;
  • Бейджи зі шнурком, 60 шт.

Кава-брейк для учасників інтенсивів:

  • Перерва на каву із розрахунку на 20 осіб на одну перерву, 3 перерви на день, всього 6 днів.

Орієнтовне меню на 20 осіб:

Кількість порцій:

Кава

20

Чай

20

Печиво

20

Сендвіч

20

 

Канцтовари:

  • Фліпчарт папір 60 листів;
  • Маркери кольорові, 60 шт.;
  • Папір формату А4, 1 уп./500 листів;
  • Паперові стікери квадратні, 3 уп.;
  • Скотч малярний, 3 шт.

Вимоги до потенційних постачальників послуг:

  • Резюме/портфоліо, де відображено досвід організації та проведення освітніх заходів.

Для участі у тендері зацікавлені постачальники мають надати наступне:

  1. Розрахунок вартості послуг (рахунок);
  2. Опис попереднього досвіду постачальника у виконанні подібних завдань;
  3. Для фізичних осіб-підприємців – документи, що підтверджують державну реєстрацію ФОП* (Виписка з ЄДР, Витяг з реєстру платників єдиного податку) та номер і назву КВЕДу/ів, за якими надаватимуться послуги;
  4. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб. 

*Увага! Участь у конкурсі можуть брати підприємці на загальній системі оподаткування та ФОП, що відносяться до 3 групи платників єдиного податку!

Просимо надсилати Ваші пропозиції за адресою [email protected] до 3 квітня 2023 року включно із позначкою до теми листа «Конкурс із організації трьох дводенних інтенсивів»

Запитання приймаються до 31 березня включно на адресу [email protected] із позначкою до теми листа «Конкурс із організації трьох дводенних інтенсивів».


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю техніки та меблів: ноутбуків, мобільних телефонів, принтеру, письмових столів та офісних крісел

Тендер на закупівлю послуг з налаштування та впровадження CRM системи

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів

Послуги проживання, оренди конференц-залу учасників тренінгів Управління проблемами в м. Полтава (продовжено)